8/1 Granada - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ærgerligt men ikke jordens undergang. Vi skal i top 4 og resultatet er fint i forhold til det. Og kom så tilbage med de spillere vi mangler!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 8/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Gavi's fejl begås nok pga. manglende erfaring.
Nej, en spiller som Gavi vil altid have den del i sit spil. Selvfølgelig får han mere erfaring i det med tiden, men det gør ikke fejlen mindre. Gavi er 17 år, Xavi er træner. Det er meget simpelt, det skal han se som træner og han skal hurtigst muligt lære af sine fejl. Jeg har pointeret det før og han ser ud til at lære af de fleste, han laver. Jeg er med på at Xavi skal have tid, men derfor kan man jo godt pointere de fejl, han åbenlyst laver og han mangler altså meget endnu. Det var blandt andet derfor, jeg argumenterede for en mere erfaren træner. Ikke at jeg ikke er tilfreds med Xavi og følger beslutningen, men jeg pointerede inden, at Xavi vil lave fejl og i denne kamp lavede han en del og flere, end det er tilladt i La liga.

Det bliver selvfølgelig bedre, når alle er tilbage og han har flere taktiske muligheder og når spillet og systemet sidder bedre i spillerne. Det kommer også til at hjælpe ham, når han får flere spillere ind, som passer bedre til Barca og når man kommer af med dem, man ikke kan bruge. Men jeg vil tillade mig at være en smule bekymret for om, han overhovedet kan lære det.

I dag var rigtig glædeligt at se Alves tilbage. Kæmpe opgradering og det bliver kun bedre, som sæsonen skrider frem. Han er dog 38 år, så vi vil se problemet igen inden længe. Man ser også, hvad de Jong betyder for holdet. Det var meget febrilsk, kampen blev aldrig kontrolleret på noget tidspunkt og de Jong havde været guld i dag. Der er virkelig lang vej endnu og man ser problemer over det meste af banen. Piqué, Busquets og Alba har alle store problemer og når de har det, så har Barca det også. Der skal en to-tre solide forstærkninger ind, hvis man vil ind i mesterskabskampen igen i næste sæson, ellers kommer det til at tage flere år, før man er tilbage. AC vil være guld og han er gratis. Det er en no-brainer. Man skal have noget kvalitet ind på centrale pladser, ellers kan det være lige meget med Haaland.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5446
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 8/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Stegen
Alves..aroujo…FDJ…alba
…………..nico………………….
….gavi……………pedri…….
.Abde…..ferran…..ansu..


Er det ikke ca det bedste vi kan stille med denne sæson?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 8/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Rekick »

SpillerSomMESSI skrev:
lør jan 08, 2022 11:08 pm
Stegen
Alves..aroujo…FDJ…alba
…………..nico………………….
….gavi……………pedri…….
.Abde…..ferran…..ansu..


Er det ikke ca det bedste vi kan stille med denne sæson?
FdJ i forsvaret?? Jeg takker nej.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5446
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 8/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Rekick skrev:
lør jan 08, 2022 11:13 pm
SpillerSomMESSI skrev:
lør jan 08, 2022 11:08 pm
Stegen
Alves..aroujo…FDJ…alba
…………..nico………………….
….gavi……………pedri…….
.Abde…..ferran…..ansu..


Er det ikke ca det bedste vi kan stille med denne sæson?
FdJ i forsvaret?? Jeg takker nej.
Når han har spillet der har han gjort det virkelig godt, han spillede også der flere gange i Ajax.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 8/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

SpillerSomMESSI skrev:
lør jan 08, 2022 11:15 pm
Rekick skrev:
lør jan 08, 2022 11:13 pm
SpillerSomMESSI skrev:
lør jan 08, 2022 11:08 pm
Stegen
Alves..aroujo…FDJ…alba
…………..nico………………….
….gavi……………pedri…….
.Abde…..ferran…..ansu..


Er det ikke ca det bedste vi kan stille med denne sæson?
FdJ i forsvaret?? Jeg takker nej.
Når han har spillet der har han gjort det virkelig godt, han spillede også der flere gange i Ajax.
Jeg ville helt klart stille med Piqué resten af sæsonen. Det har virket bedst, når han er derinde sammen med enten Garcia eller Araujo. FdJ vil jeg bruge på DM og så må én af de unge sidde på bænken fra kamp til kamp. De kan alligevel ikke spille alle kampe, i hvert fald ikke fuld tid. Oppe foran må kampen diktere den bedste opstilling. Der er på nuværende tidspunkt ikke nogen, man kan sætte som faste startere, men hvis jeg skulle vælge min favorit lige nu, så vil den hedde Ferran-Jutgla-Fati. Jutgla laver bare mange flere rigtige løb på nuværende tidspunkt end nogen af alternativerne og det så man blandt andet ved målet i dag, hvor han trækker forsvaret skævt med sit løb i dybden.
Senest rettet af EasyBuddhist lør jan 08, 2022 11:26 pm, rettet i alt 1 gang.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1769
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: 8/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Barca80 »

whidgee skrev:
lør jan 08, 2022 9:55 pm
Barca80 skrev:
lør jan 08, 2022 9:29 pm
whidgee skrev:
lør jan 08, 2022 9:06 pm
Filten skrev:
lør jan 08, 2022 9:05 pm
whidgee skrev:
lør jan 08, 2022 9:03 pm
Barca80 skrev:
lør jan 08, 2022 8:57 pm
Hold kæft hvor er det træls at Luuk De Jong scorer.
Wow, det er dumt skrevet.
Nej for nu beholder de ham sikkert..
Vi er i en historisk krise, vi er ved at kæmpe os tilbage mod toppen så vi kan sikre os CHampions League og meget vigtige penge i kassen. Hver et point tæller. Og så bitcher man over en af vores spillere scorer et vigtigt mål. Det er fandme direkte dumt. Hav dog noget tillid til Xavi
Det er sgu da dig der er snotdum hvis du synes at en spiller som Luuk De Jong skal blive i en klub af Barcelonas kaliber, blot fordi han har scoret i to kampe. :clap:

Manden spiller jo værre en fedtmule :lol:
Du sejler og udstiller din manglende intelligens. Hvor har jeg skrevet at han skal blive? Hvor har jeg skrevet min mening om Luuk de Jong? Jeg kommenterer, at en Barca-fans reaktion på et vigtigt Barca-mål er ærgrelse over, at spilleren scorede. For det er fandme direkte stupidt. Det er sådan noget tosser gør, som ikke fatter, at klubben er større end spillerne. :clap:

Og min mening om Luuk de Jong er, at han er alt for ringe til at være i Barca. At han aldrig burde være hentet og at han selvfølgelig ikke skal blive her. Men hans mål er selvfølgelig kærkomne hvis de hjælper os mens han er her
Jeg bitcher ikke over at Barca får scoret, men er ulykkelig over at det er fedtmules lillebror som scorer. Især fordi vi er i vinter transfervinduet hvor man skal vurdere hvilken spiller som skal sælges og købes. Her er jeg bare bange for, at man vælger at beholde Luuk de Fedtmule pga. to kampe med to mål! Det er min bekymring. Men det fattede du åbenlyst ikke :wave:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 8/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Xavi: "Gavi's red card shows his lack of experience. We have to move on."
Det vil være rart med lidt selvindsigt. Det var hans egen mangel på erfaring, der kostede de to point. Man kan ikke bede en 17 årig om at spille som en på 25 og da slet ikke, når aggressivitet er en af hans mærkevarer.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2805
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: 8/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

Kan vi ikke bytte Dembele for Vinicius? Hvem ser Real-Valencia? Jeg driver gæk med Valencia forsvaret. I øvrigt ser Real - med især Benzema - virkelig gode ud. De virker i hopla. Jeg frygter for onsdag kan blive en grim aften for Xavi og company. Forhåbentligt bliver det ikke noget hastværk med Fati.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14963
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1676 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 8/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Næste modstander: Florentino Puta Perez.
Vi kne**er dem stille og roligt :shh:
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: 8/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Vinicius ser desværre ud til efterhånden at indfri forventningerne…

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: 8/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Xavi: "It's the same film as in Pamplona. We have to defend with the ball and we have to have more patience. It was a 0-2 game... These are our mistakes, we lack experience and we have to be self-critical."

"The result is a product of mistakes."

"We lose a lot of stupid balls. A lot of them. We have to criticize ourselves. We need to start growing right away."

"Luuk is part of the squad, we have to see what happens to balance the salary limit to register Ferran, but Luuk has helped us a lot. I'm very happy for Luuk, but pissed off with the result."

"The sub of Álvaro Sanz? It’s a risk we took consciously, but we had to control the game. Alvaro doesn't lose balls and we needed him."

Kvoller
Indlæg: 5144
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 792 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 8/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Michman skrev:
lør jan 08, 2022 10:13 pm
Og helt ærlig drenge kan vi hurtigt lige blive enige om at Pique skulle have haft et rødt?..
Uden tvivl. Man kan umuligt påstå andet

hackmann
Indlæg: 382
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: 8/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af hackmann »

SpillerSomMESSI skrev:
lør jan 08, 2022 10:14 pm
Michman skrev:
lør jan 08, 2022 10:13 pm
Og helt ærlig drenge kan vi hurtigt lige blive enige om at Pique skulle have haft et rødt?..
Selvfølgelig… at man har blå-røde briller på ændrer ikke på det.
Han fik ikke engang gult. Havde han fået rød var kampen tabt 3=0. Det var en risiko Xavi tog da han skiftede Alvaro Sanz ind

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 8/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

EasyBuddhist skrev:
lør jan 08, 2022 9:52 pm
Jeg er ked af at sige det, men denne falder tilbage på Xavi, som tager alt, alt for mange dårlige in game beslutninger.

Først er der Gavi, som senest skulle have været pillet ud i halvlegen. Jeg var lige ved at skrive det, da Luk scorede og så glemte jeg det, men i halvlegen har du muligheden for at lave de taktiske ændringer, det vil kræve og så render han gud hjælpe mig stadig rundt derinde i 80. minut! Det er simpelthen for åndsvagt, specielt når man kender hans spillestil og det er en kæmpe fejl af Xavi.

Dernæst skifter han Depay ind, uden nogen som helst form for gameplan. Hvad vil han med ham på banen? Jeg ved det ikke og jeg tvivler på, nogen anden ved det. Så er der Jutgla, som godt nok ikke spillede pisse godt, men som laver de rigtige løb, noget Dembélé aldrig kommer til at fatte og han skulle have været ude på bænken i stedet for med en kæmpe skideballe, for ikke at have gjort én eneste taktisk ting rigtigt. Man skulle jo fandme tro, han gjorde det med vilje. Abde kan jeg forstå, men det så ikke til han selv gjorde det

Alt i alt, en rigtig dårlig coached in game kamp af Xavi og det skal han lære af, for ellers bliver det aldrig godt. Han skal stole på, dem, han har på bænken, kan g're en forskel og han skal lære, at tage de beslutninger, som åbenlyst er de rigtige.

Isoleret set, kan man godt leve med en uafgjort, specielt med de fravær, der er. Men det er nu alligevel irriterende at smide en sejr, når det kunne være undgået.
Jeg synes godt nok meget af den kritik er letkøbt.

Selvfølgelig skal Gavi ikke skiftes ud hver gang han får et gult kort. Havde han nu lænet sig op af et 2.gult flere gange undervejs, så havde snakken selvfølgelig været en anden, men det gjorde han bestemt ikke imo. At han så laver en så åndssvag tackling i 80.min er hvad det er, og det lærer han forhåbentlig af. Men når Sanz og Puig er de 2 eneste midtbanespillere på bænken, så synes jeg bestemt ikke Xavi kan kritiseres i denne situation.

Skulle Dembele været skiftet ud? Han var piv elendig, så det skulle han nok. Men igen, så var Ilais eneste rigtige mulighed for at komme ind. Abde kunne naturligvis ikke komme ind i stedet for Dembele, for så havde der været 4 Barcelona B spillere på banen.

Og måske stolede Xavi på Depay fra bænken :grin: Hans rolle på holdet er fortsat et mysterium, og det kan man vel godt kritisere Xavi for, selvom Depay har været skadet en stor del af Xavis tid som træner for klubben. Men selvfølgelig skal en spilleklar Depay ind i stedet for Luuk De Jong.

Fair nok at Xavi får kritik for denne kamp, for kønt var det mildest talt ikke. Men med den trup vi har til rådighed for tiden, hvor den ene halvdel er teenagere der knap har spillet 5 kampe på dette niveau, og den anden halvdel er etableret stjerner, der ikke har præsteret i lange tider og som vi gerne skal af med (mange af dem i hvert fald), så kommer den næste stykke tid til at blive en rodet affære. Andet er uundgåeligt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst