8/1 Granada - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 8/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

emo skrev:
lør jan 08, 2022 9:29 pm
Vi kan ikke og må ikke tabe på fejl. Fejl kan altid ske, vi skal fanme lave 2-3 mål i sådan en kamp. Det her er sq en farce.
Men hvem skal score? Luuk har ynde som en stangvissen gnu i en porcelænsbutik, Dembélé skyder til måls efter ISS og Depay kan nå at gro et fuldskæg, inden han lander på beslutning om at skyde på mål.

SantJordi
Indlæg: 177
Tilmeldt: tirs dec 29, 2020 7:58 pm
Har takket: 18 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: 8/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af SantJordi »

Nico og Eric har god første halveg. Alves med mange gode indgreb. Luuk også med en fin kamp - også i afspillet på ham. Dumt af Gavi. Skidt af Dembele. Usynligt af Memphis. Forfærdelig af kommentatorer.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 8/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

SantJordi skrev:
lør jan 08, 2022 9:33 pm
Nico og Eric har god første halveg. Alves med mange gode indgreb. Luuk også med en fin kamp - også i afspillet på ham. Dumt af Gavi. Skidt af Dembele. Usynligt af Memphis. Forfærdelig af kommentatorer.
Fremragende af Lopezzz at satse 50 kr på uafgjort :grin:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 617
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 125 gange

Re: 8/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af PeterPedal »

Kvoller skrev:
lør jan 08, 2022 9:23 pm
Norbit skrev:
lør jan 08, 2022 9:22 pm
Norbit skrev:
lør jan 08, 2022 9:06 pm
Kampen skal lukkes nu. Ellers får de sikkert straffe og 1:1..
Det var bare et spørgsmål om tid. Vi ender sikkert også med at tabe den. Nøj hvor er vi dårlige til at lukke kæmpe. Hvad mon spillerne tænker, når det sker gang på gang.

Depay var fandme også været dårlig.
Jeg glemte Depay var skiftet ind
Det gjorde Depay også
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 8/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Jeg er ked af at sige det, men denne falder tilbage på Xavi, som tager alt, alt for mange dårlige in game beslutninger.

Først er der Gavi, som senest skulle have været pillet ud i halvlegen. Jeg var lige ved at skrive det, da Luk scorede og så glemte jeg det, men i halvlegen har du muligheden for at lave de taktiske ændringer, det vil kræve og så render han gud hjælpe mig stadig rundt derinde i 80. minut! Det er simpelthen for åndsvagt, specielt når man kender hans spillestil og det er en kæmpe fejl af Xavi.

Dernæst skifter han Depay ind, uden nogen som helst form for gameplan. Hvad vil han med ham på banen? Jeg ved det ikke og jeg tvivler på, nogen anden ved det. Så er der Jutgla, som godt nok ikke spillede pisse godt, men som laver de rigtige løb, noget Dembélé aldrig kommer til at fatte og han skulle have været ude på bænken i stedet for med en kæmpe skideballe, for ikke at have gjort én eneste taktisk ting rigtigt. Man skulle jo fandme tro, han gjorde det med vilje. Abde kan jeg forstå, men det så ikke til han selv gjorde det

Alt i alt, en rigtig dårlig coached in game kamp af Xavi og det skal han lære af, for ellers bliver det aldrig godt. Han skal stole på, dem, han har på bænken, kan g're en forskel og han skal lære, at tage de beslutninger, som åbenlyst er de rigtige.

Isoleret set, kan man godt leve med en uafgjort, specielt med de fravær, der er. Men det er nu alligevel irriterende at smide en sejr, når det kunne være undgået.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 8/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Barca80 skrev:
lør jan 08, 2022 9:29 pm
whidgee skrev:
lør jan 08, 2022 9:06 pm
Filten skrev:
lør jan 08, 2022 9:05 pm
whidgee skrev:
lør jan 08, 2022 9:03 pm
Barca80 skrev:
lør jan 08, 2022 8:57 pm
Hold kæft hvor er det træls at Luuk De Jong scorer.
Wow, det er dumt skrevet.
Nej for nu beholder de ham sikkert..
Vi er i en historisk krise, vi er ved at kæmpe os tilbage mod toppen så vi kan sikre os CHampions League og meget vigtige penge i kassen. Hver et point tæller. Og så bitcher man over en af vores spillere scorer et vigtigt mål. Det er fandme direkte dumt. Hav dog noget tillid til Xavi
Det er sgu da dig der er snotdum hvis du synes at en spiller som Luuk De Jong skal blive i en klub af Barcelonas kaliber, blot fordi han har scoret i to kampe. :clap:

Manden spiller jo værre en fedtmule :lol:
Du sejler og udstiller din manglende intelligens. Hvor har jeg skrevet at han skal blive? Hvor har jeg skrevet min mening om Luuk de Jong? Jeg kommenterer, at en Barca-fans reaktion på et vigtigt Barca-mål er ærgrelse over, at spilleren scorede. For det er fandme direkte stupidt. Det er sådan noget tosser gør, som ikke fatter, at klubben er større end spillerne. :clap:

Og min mening om Luuk de Jong er, at han er alt for ringe til at være i Barca. At han aldrig burde være hentet og at han selvfølgelig ikke skal blive her. Men hans mål er selvfølgelig kærkomne hvis de hjælper os mens han er her

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 8/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

I snakker om Luuk på det hold.. Jeg synes nærmere man skal snakke om Dembele på det hold.. ELENDIG
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 8/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Dembélé skal væk, og det kan kun gå for langsomt.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 8/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Det skal Depay også, set over sæsonen
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 8/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Og helt ærlig drenge kan vi hurtigt lige blive enige om at Pique skulle have haft et rødt?..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 8/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Michman skrev:
lør jan 08, 2022 10:13 pm
Og helt ærlig drenge kan vi hurtigt lige blive enige om at Pique skulle have haft et rødt?..
Selvfølgelig… at man har blå-røde briller på ændrer ikke på det.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 8/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Luuk, Demb og Memphis, er bare ikke gode nok, i hvert fald ikke i forhold til det niveau, vi gerne vil tilbage til.

Der er lovende takter, men det kollaps, til sidst, er fandme noget der skal arbejdes med. Fokus må ikke bare ryge fløjten. Er godt klar over at det røde kort til Gavi gjorde det besværligt, men det er dér, der skal graves dybt og findes ekstra ressourcer.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 8/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 8/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Nå, men så kan man jo altid sætte sig ned og se Real spille lige så dårligt som Barca. Casemiro med gult kort efter 13 min. Lad os håbe at Ancelotti laver samme fejl, som med Gavi. Militao også med et tideligt gult, tvivler på denne kampe slutter med alle mand på banen.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

sorens
Indlæg: 381
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 8/1 Granada - FC Barcelona

Indlæg af sorens »

EasyBuddhist skrev:
lør jan 08, 2022 10:32 pm
Nå, men så kan man jo altid sætte sig ned og se Real spille lige så dårligt som Barca. Casemiro med gult kort efter 13 min. Lad os håbe at Ancelotti laver samme fejl, som med Gavi. Militao også med et tideligt gult, tvivler på denne kampe slutter med alle mand på banen.
Det er vel ikke første gang en træner lader en spiller løbe rundt med et gult kort i 80 minutter. Også spillere som Casemiro og Gavi. Gavi's fejl begås nok pga. manglende erfaring. Men synes ikke han virkede overtændt og han begik ikke særlig mange frispark i denne kamp - til dels nok pga. hans tidlige kort.

Men han var stadig en af de pasningssikre og infightsstærke spillere forsvaret kunne spille op på (hvor Busquets igen er for anonym - bevæger sig simpelthen for lidt).

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster