5/1 Linares - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: 5/1 Linares - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

nosslo15 skrev:
tors jan 06, 2022 2:33 pm
Dytrax skrev:
tors jan 06, 2022 10:22 am
Piquénbauer skrev:
tors jan 06, 2022 8:38 am
Så ikke kampen men kan forstå at både de Jong og araujo blev skadet. Araujo menes at være ude i et par måneder.

Det er virkelig noget lort. Jeg ville ærlig talt hellere at vi var ude af cdr end mangle de to.
Ja, det er virkelig noget bæ, at de gik ud med skader. Kan ikke finde noget om Frenkies skade, men fandt dette om Araujo;

🚨 Initial tests have indicated that Araujo has suffered a fracture in his hand. He will undergo further tests to confirm the injury upon his arrival in Barcelona. [@gerardromero]
Et par måneder, for en sølle håndskade??? Så må han da spille med bandage og skinne. :eek:
Han burde da ikke være ude mere end maks. 4-6 uger.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: 5/1 Linares - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 5/1 Linares - FC Barcelona

Indlæg af ladislau »

Nu mangler vi naturligvis spillere pt, og især angribere. Mange af de tilgængelige spillere er midterforsvarer.
Håber bare at Xavi hurtigst muligt kommer væk fra det 3-mands forsvar, ellers ender Junker da med at have ret.
Det lugter mere af Koeman end Barca classic.

Der er simpelhen for mange bag bolden, og for få spil muligheder. Hektisk og tilfældigt uden bredde, dybde eller trekanter.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 5/1 Linares - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

ladislau skrev:
tors jan 06, 2022 3:50 pm
Nu mangler vi naturligvis spillere pt, og især angribere. Mange af de tilgængelige spillere er midterforsvarer.
Håber bare at Xavi hurtigst muligt kommer væk fra det 3-mands forsvar, ellers ender Junker da med at have ret.
Det lugter mere af Koeman end Barca classic.

Der er simpelhen for mange bag bolden, og for få spil muligheder. Hektisk og tilfældigt uden bredde, dybde eller trekanter.
Korrekt, men Xavi får i det mindste nogle brugbare resultater, hvilket man ikke just kan sige om Koeman. Og, det er jo ikke fordi, Xavi har bedre spillere til rådighed, som du siger, tværtimod. Xavi forstår dog at skabt nogle dynamikker på midten og i angrebet, som Koeman ikke gjorde.

Junker skal man ikke lytte så meget til i den forstand, eller mangel på samme. Specielt i den senere tid, synes jeg, han er helt blank på, hvad der foregår. Indimellem rammer han nogle taktiske analyser rigtigt, men det handler mest om de negative og dem, som alle kan se, men han har meget svært ved se, hvad der er, der trods alt bliver gjort rigtig, og hvad der er, der giver resultaterne og det på trods, af et helt vanvittigt skades niveau i truppen.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst