12/12 Osasuna - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 12/12 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Hvad går den til? 50.. :lol:
:lol:


Og ja, det bliver et spændende transfervindue. Reelt set, kan vi ikke stille meget op overfor Umtiti og Coutinho, hvis de beslutter sig for at stå fast. Især Cou, så jeg gerne ekspederet videre. Han skulle efter sigende også være noget af en dæmper i forhold til omklædningsrummet. Attitude, humør og så videre.

Jeg tror vi henter Torres og muligvis ham fyren fra Argentina. (Navnet er lige røget i svinget)
Og derudover, så handler det nok mest af alt om at Laporta kanaliserer Låsby-Svendsen og får solgt al den dødvægt.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 12/12 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
søn dec 12, 2021 11:16 pm
Hvad går den til? 50.. :lol:
:lol:


Og ja, det bliver et spændende transfervindue. Reelt set, kan vi ikke stille meget op overfor Umtiti og Coutinho, hvis de beslutter sig for at stå fast. Især Cou, så jeg gerne ekspederet videre. Han skulle efter sigende også være noget af en dæmper i forhold til omklædningsrummet. Attitude, humør og så videre.

Jeg tror vi henter Torres og muligvis ham fyren fra Argentina. (Navnet er lige røget i svinget)
Og derudover, så handler det nok mest af alt om at Laporta kanaliserer Låsby-Svendsen og får solgt al den dødvægt.
Klart et succeskriterie hvis nogle af de uønskede kan ekspederes.

Virkelig ærgerligt at Cous kontrakt løber yderligere 18 måneder. Kunne man blot blive enige om at ophæve, men det er hsn selvfølgelig ikke interesseret i. Det blev hans sidste store kontrakt han fik skrevet der i januar 18 og den holder han sku fast i!!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster