26/11 Villarreal - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mésqueunclub
Indlæg: 359
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 54 gange

Re: 26/11 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Mésqueunclub »

Dytrax skrev:
søn nov 28, 2021 12:09 am
A$AP skrev:
søn nov 28, 2021 12:02 am
Hold kæft hvor er det fedt, at vi vinder sådan en kamp. Der skal bare bygges på, og så kan jeg ikke vente til vi får Dembele spillet varm, og når Pedri og Ansu kommer ind på holdet igen.
Lige præcis. Omsider vinder vi én af de her kampe, hvor vi, ærligt talt, spillede som en pose nødder i perioder, men vi havde heldet, men også et par gode aktioner af spillerne - og alt dette, mens vi mangler Pedri, Ansu og en kampklar Demb.
Fandeme også på tide, at vi får lidt medvind

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 26/11 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

SIOUX skrev:
søn nov 28, 2021 12:01 am
Wennerberg skrev:
lør nov 27, 2021 8:06 pm
Dytrax skrev:
lør nov 27, 2021 9:09 am
:lol:

Wennerberg kunne godt lige have fortalt om vi spiller godt, om vi vinder og hvem der scorer eventuelle mål.
Kan afsløre så meget, at vi vinder 1-3...
Når du i fremtiden opretter kamp-tråde, kan du så ikke lige skrive resultatet, så vi kan vinde lidt skillinger? :thumbup:
Jeg kan også afsløre så meget at jeg ikke satsede penge på resultatet selvom jeg tænkte på det efter Wennerbergs indlæg.
Skyd mig, tak.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 26/11 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Lopezzz skrev:
søn nov 28, 2021 12:11 am
SIOUX skrev:
søn nov 28, 2021 12:01 am
Wennerberg skrev:
lør nov 27, 2021 8:06 pm
Dytrax skrev:
lør nov 27, 2021 9:09 am
:lol:

Wennerberg kunne godt lige have fortalt om vi spiller godt, om vi vinder og hvem der scorer eventuelle mål.
Kan afsløre så meget, at vi vinder 1-3...
Når du i fremtiden opretter kamp-tråde, kan du så ikke lige skrive resultatet, så vi kan vinde lidt skillinger? :thumbup:
Jeg kan også afsløre så meget at jeg ikke satsede penge på resultatet selvom jeg tænkte på det efter Wennerbergs indlæg.
Skyd mig, tak.
Skyde dig? Næ, jeg tænker mere at du skal have en Koeman-rygtatovering. :mrgreen:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 26/11 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Mésqueunclub skrev:
søn nov 28, 2021 12:10 am
Dytrax skrev:
søn nov 28, 2021 12:09 am
A$AP skrev:
søn nov 28, 2021 12:02 am
Hold kæft hvor er det fedt, at vi vinder sådan en kamp. Der skal bare bygges på, og så kan jeg ikke vente til vi får Dembele spillet varm, og når Pedri og Ansu kommer ind på holdet igen.
Lige præcis. Omsider vinder vi én af de her kampe, hvor vi, ærligt talt, spillede som en pose nødder i perioder, men vi havde heldet, men også et par gode aktioner af spillerne - og alt dette, mens vi mangler Pedri, Ansu og en kampklar Demb.
Fandeme også på tide, at vi får lidt medvind
Ja, det må man sige og fedt, at vi endelig har fået det.

Er der nogen der ved hvorfor Xavi stod og pegede fingre og skældte ud af Villareals trænere?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 26/11 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Garcia spillede en jævnt kedelig kamp og var, synes jeg, vores dårligste spiller på banen i dag. Om det er positionen eller bare en dårlig dag på kontoret, skal jeg ikke kunne sige, men det, der blev vist frem, var meget lidt imponerende.

Men vi vandt, om end spillet ikke var lige kønt - og Alba blev skadet. Det er ikke så fedt, da vi ikke har noget brugbart alternativ lige nu.

EDIT; Jo, kunne Balde ikke bruges?

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 26/11 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Emery smuttede vist ned i omklædningsrummet før tid uden at give Xavi hånden, og råbte også et par ting.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 26/11 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Dytrax skrev:
søn nov 28, 2021 12:08 am
Lopezzz skrev:
lør nov 27, 2021 11:53 pm
Hvis Wenneberg får ret jeg bliver forum bruger for life :lol:
Et kig ind i fremtiden.

Vi skriver 2053, Barcelona møder Mallorca, kampen bølger frem og tilbage, det er sidst i anden halvleg. På et forum i Danmark;

Lopezzz; "Ej, come on, hvorfor skifter Pedri, den uduelige lortetræner ikke Puig ind?"

På bænken sidder Puig og fremviser et skæg der ville gøre Gandalf misundelig.
Brormand, i 2053 sidder jeg på plejehjemmet og er demens. Puig er vores træner og Pedri har droppet sport. Han har overtaget rollen som den nye Mr. Bean :grin:
Men vi vinder den kamp 3:1 da mig og Wennerberg bor på samme plejehjem :mrgreen:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 26/11 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

A$AP skrev:
søn nov 28, 2021 12:02 am
Hold kæft hvor er det fedt, at vi vinder sådan en kamp. Der skal bare bygges på, og så kan jeg ikke vente til vi får Dembele spillet varm, og når Pedri og Ansu kommer ind på holdet igen.
Hvad nytter det når vores forsvar stadigvæk indkasserer ligeså mange mål som vi scorer.
Det er vildt frustrerende at forsvaret kan ikke spille bare en enkelt fcuking fejlfrit kamp
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 26/11 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Lopezzz skrev:
søn nov 28, 2021 12:18 am
Dytrax skrev:
søn nov 28, 2021 12:08 am
Lopezzz skrev:
lør nov 27, 2021 11:53 pm
Hvis Wenneberg får ret jeg bliver forum bruger for life :lol:
Et kig ind i fremtiden.

Vi skriver 2053, Barcelona møder Mallorca, kampen bølger frem og tilbage, det er sidst i anden halvleg. På et forum i Danmark;

Lopezzz; "Ej, come on, hvorfor skifter Pedri, den uduelige lortetræner ikke Puig ind?"

På bænken sidder Puig og fremviser et skæg der ville gøre Gandalf misundelig.
Brormand, i 2053 sidder jeg på plejehjemmet og er demens. Puig er vores træner og Pedri har droppet sport. Han har overtaget rollen som den nye Mr. Bean :grin:
Men vi vinder den kamp 3:1 da mig og Wennerberg bor på samme plejehjem :mrgreen:
Sidder du på plejehjem om 32 år…med det super helbred du har…! ;-)

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 26/11 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Xavi: "It has cost us a lot. We have dominated less than I expected, but we have been fortunate with Memphis' goal. These are three golden points for us."

"We did not dominate as expected, we played against a great team. We were lucky, Villarreal did not deserve to lose."

"I will not talk about the referees because it is a very difficult job... And there is the VAR. I am not here to judge because one day they will benefit you and another day they will harm you. I am not going to talk about it."

"The second goal is a tactical action, which we trained on."

"Today was a victory of spirit, which is so welcome. You also have to win when you don't play well or don't play so well. Today we played worse than the other day against Benfica, where we deserved to win and it didn't happen."

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 26/11 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Antimadridista skrev:
søn nov 28, 2021 12:40 am
Lopezzz skrev:
søn nov 28, 2021 12:18 am
Dytrax skrev:
søn nov 28, 2021 12:08 am
Lopezzz skrev:
lør nov 27, 2021 11:53 pm
Hvis Wenneberg får ret jeg bliver forum bruger for life :lol:
Et kig ind i fremtiden.

Vi skriver 2053, Barcelona møder Mallorca, kampen bølger frem og tilbage, det er sidst i anden halvleg. På et forum i Danmark;

Lopezzz; "Ej, come on, hvorfor skifter Pedri, den uduelige lortetræner ikke Puig ind?"

På bænken sidder Puig og fremviser et skæg der ville gøre Gandalf misundelig.
Brormand, i 2053 sidder jeg på plejehjemmet og er demens. Puig er vores træner og Pedri har droppet sport. Han har overtaget rollen som den nye Mr. Bean :grin:
Men vi vinder den kamp 3:1 da mig og Wennerberg bor på samme plejehjem :mrgreen:
Sidder du på plejehjem om 32 år…med det super helbred du har…! ;-)
Holy shit man du godt nok tager alt seriøst :crazy:
Selvfølgelig ligger jeg på strand på Bahamas om 32 år omringet med 5 bikini modeller ;-)
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 26/11 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Lopezzz skrev:
søn nov 28, 2021 1:02 am
Antimadridista skrev:
søn nov 28, 2021 12:40 am
Lopezzz skrev:
søn nov 28, 2021 12:18 am
Dytrax skrev:
søn nov 28, 2021 12:08 am
Lopezzz skrev:
lør nov 27, 2021 11:53 pm
Hvis Wenneberg får ret jeg bliver forum bruger for life :lol:
Et kig ind i fremtiden.

Vi skriver 2053, Barcelona møder Mallorca, kampen bølger frem og tilbage, det er sidst i anden halvleg. På et forum i Danmark;

Lopezzz; "Ej, come on, hvorfor skifter Pedri, den uduelige lortetræner ikke Puig ind?"

På bænken sidder Puig og fremviser et skæg der ville gøre Gandalf misundelig.
Brormand, i 2053 sidder jeg på plejehjemmet og er demens. Puig er vores træner og Pedri har droppet sport. Han har overtaget rollen som den nye Mr. Bean :grin:
Men vi vinder den kamp 3:1 da mig og Wennerberg bor på samme plejehjem :mrgreen:
Sidder du på plejehjem om 32 år…med det super helbred du har…! ;-)
Holy shit man du godt nok tager alt seriøst :crazy:
Selvfølgelig ligger jeg på strand på Bahamas om 32 år omringet med 5 bikini modeller ;-)
Yes det gør jeg, nøjagtigt det smiley’en indikerer……

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 26/11 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Madameskrald »

Puha, gårdagens kamp var en stor understregning af, at der fortsat er lang vej for dette hold og Xavi.

Efter de første ca. 20 minutter udmanøvrede Emery jo Xavi totalt taktisk... Det var super taktisk naivt m. Eric Garcia og Abde på samme kant - chancerne væltede ind fra den højre side, og der blev ikke foretaget noget taktisk modspil hele kampen.
Man kan sige meget om Koeman, men han har trods alt (frit fra min hukommelse) ladet en så oplagt taktisk disposition stå åben en hel kamp. Det er helt ok, at vi ikke er der, hvor vi spillemæssigt/taktisk kan udføre Xavis dispositioner til fulde og med resultatmæssig succes, men det er trods alt noget bekymrende, at man mere eller mindre bevidst installere i motorvej på højrekanten.

Ligeledes skal det indøves nogle flere opspilsvarianter - vi blev jo fanget i deres pres igen og igen i perioder.

At vi kommer fra den kamp med 3 point er ganske enkelt vildt.

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 26/11 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af nosslo15 »

Madameskrald skrev:
søn nov 28, 2021 2:23 pm
Puha, gårdagens kamp var en stor understregning af, at der fortsat er lang vej for dette hold og Xavi.

Efter de første ca. 20 minutter udmanøvrede Emery jo Xavi totalt taktisk... Det var super taktisk naivt m. Eric Garcia og Abde på samme kant - chancerne væltede ind fra den højre side, og der blev ikke foretaget noget taktisk modspil hele kampen.
Man kan sige meget om Koeman, men han har trods alt (frit fra min hukommelse) ladet en så oplagt taktisk disposition stå åben en hel kamp. Det er helt ok, at vi ikke er der, hvor vi spillemæssigt/taktisk kan udføre Xavis dispositioner til fulde og med resultatmæssig succes, men det er trods alt noget bekymrende, at man mere eller mindre bevidst installere i motorvej på højrekanten.

Ligeledes skal det indøves nogle flere opspilsvarianter - vi blev jo fanget i deres pres igen og igen i perioder.

At vi kommer fra den kamp med 3 point er ganske enkelt vildt.
Du har fuldkommen ret, det var bekymrende, men også meget underligt. Jeg så ikke Benfica kampen, men hvad var egentlig formationen der 3-4-3 eller 4-3-3? Og hvad var den i aftes? Gavi og Nico var stort set også helt ude af kampen.

Vi mødte et hold, som var bedre end os, de var bedre på bolden og bedre positioneret og mere erfarne end vi. Men det var stadigvæk virkeligt underligt, det som Garcia foretog sig, fordi han ikke blev korrigeret, hvilket gør, at man må tro, at det var Xavis plan. Underligt.

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 26/11 Villarreal - FC Barcelona

Indlæg af Rekick »

nosslo15 skrev:
søn nov 28, 2021 3:46 pm
Madameskrald skrev:
søn nov 28, 2021 2:23 pm
Puha, gårdagens kamp var en stor understregning af, at der fortsat er lang vej for dette hold og Xavi.

Efter de første ca. 20 minutter udmanøvrede Emery jo Xavi totalt taktisk... Det var super taktisk naivt m. Eric Garcia og Abde på samme kant - chancerne væltede ind fra den højre side, og der blev ikke foretaget noget taktisk modspil hele kampen.
Man kan sige meget om Koeman, men han har trods alt (frit fra min hukommelse) ladet en så oplagt taktisk disposition stå åben en hel kamp. Det er helt ok, at vi ikke er der, hvor vi spillemæssigt/taktisk kan udføre Xavis dispositioner til fulde og med resultatmæssig succes, men det er trods alt noget bekymrende, at man mere eller mindre bevidst installere i motorvej på højrekanten.

Ligeledes skal det indøves nogle flere opspilsvarianter - vi blev jo fanget i deres pres igen og igen i perioder.

At vi kommer fra den kamp med 3 point er ganske enkelt vildt.
Du har fuldkommen ret, det var bekymrende, men også meget underligt. Jeg så ikke Benfica kampen, men hvad var egentlig formationen der 3-4-3 eller 4-3-3? Og hvad var den i aftes? Gavi og Nico var stort set også helt ude af kampen.

Vi mødte et hold, som var bedre end os, de var bedre på bolden og bedre positioneret og mere erfarne end vi. Men det var stadigvæk virkeligt underligt, det som Garcia foretog sig, fordi han ikke blev korrigeret, hvilket gør, at man må tro, at det var Xavis plan. Underligt.
Ud fra hvad der skete på banen, så det ud til at Garcia fik til opgave at følge Moi Gomez over hele banen. Det efterlod Abde som en slags HB/WB og gav problemer i det sekund vi skulle fremad banen. Jeg tror Unai så Garcia markerede Gomez og instruerede ham i at trække ind mod midten for at skabe plads på fløjen. Samtidig med at spillerne måske ikke er helt 100% inde i systemet endnu.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster