23/11 FC Barcelona - Benfica

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7160
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 23/11 FC Barcelona - Benfica

Indlæg af Dytrax »

Xavi6Smede skrev:
ons nov 24, 2021 12:04 am
Hvor har de sidste 2 kampe været en fornøjelse sammenlignet med hvad tilfældet har været de sidste lange tider. Selvfølgelig skyldes det også en stor del nostalgien, der har vendt stemningen på stadion fuldstændig. Men trods manglende offensiv kvalitet, så glæder jeg mig helt vildt til næste kamp.. og det er godt nok længe siden jeg har haft det sådan!
Helt enig.
Og det bliver spændende, når flere vender tilbage fra skader og Xavi har haft længere tid.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 23/11 FC Barcelona - Benfica

Indlæg af A$AP »

Koeman tabte 3-0 til det her hold :clap:

FCBSOCI
Indlæg: 2460
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1183 gange
Blevet takket: 532 gange

Re: 23/11 FC Barcelona - Benfica

Indlæg af FCBSOCI »

Vi går nok ikke videre fra gruppen. Men jeg er optimistisk med hensyn til fremtiden. Tænk når Fati, Pedri m.fl. bliver klar igen, og når Dembele kommer i form. Synes, at vi allerede spiller langt mere underholdende end under Koeman. Og fodbold skal være underholdende. Havde Koeman været træner havde han sat Lucky Luck de Jong på banen og vi havde hældt bolde ind i feltet - til ingen nytte.

Visca Xavi y el Barca!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7160
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 23/11 FC Barcelona - Benfica

Indlæg af Dytrax »

A$AP skrev:
ons nov 24, 2021 12:06 am
Koeman tabte 3-0 til det her hold :clap:
Koeman har jo forklaret at han manglede klassespillere. Det kan i hvert fald aldrig være Koemans skyld. :mrgreen:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 23/11 FC Barcelona - Benfica

Indlæg af Lopezzz »

Dytrax skrev:
ons nov 24, 2021 12:07 am
A$AP skrev:
ons nov 24, 2021 12:06 am
Koeman tabte 3-0 til det her hold :clap:
Koeman har jo forklaret at han manglede klassespillere. Det kan i hvert fald aldrig være Koemans skyld. :mrgreen:
Hvad laver han nu? Jeg har ikke læst eller hørt noget om ham siden han blev sparket ud.




.... men det er jo også fuldstændig lige meget og jeg har ikke lyst til at vide det så bare glem det hahhaha :grin:
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: 23/11 FC Barcelona - Benfica

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
ons nov 24, 2021 12:02 am
Memphis kan lige præcis det vi har brug for. Han er stærk, fin på bolden og bevægelig. Han skal droppe de smarte detaljer for det er pga dem han mister bolden. Hvis han bare spillede simpelt og lod Ansu/demb løbe omkring ham så ville det se rigtig godt ud. Jeg tror Xavi får forklaret ham det. Vi har ikke brug for hero-ball men holdspil.

Men hvor er det dog fedt at se Barca igen. Trekanter, pres, hurtigt spil.
Ok? Vist den positive vinkel! Han gør i hvert fald ikke det vi har brug for. Positionerer sig dårligt, tager forkerte beslutninger, ikke kynisk nok og desværre for langsom.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: 23/11 FC Barcelona - Benfica

Indlæg af Daluigi »

Simpelthen patetisk at høre dem i studiet sige at Lewa bør vinde den gyldne bold, hvor de fuldstændig vælger at se bort fra Messis outstanding slutrunde!… Hold kæft hvor er det pinligt hvad Preben, Mølby og den erklærede Real-fan Grønborg gylper op i studiet. Jøsses.
Forumlegende

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7160
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 23/11 FC Barcelona - Benfica

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
ons nov 24, 2021 12:13 am
Piquénbauer skrev:
ons nov 24, 2021 12:02 am
Memphis kan lige præcis det vi har brug for. Han er stærk, fin på bolden og bevægelig. Han skal droppe de smarte detaljer for det er pga dem han mister bolden. Hvis han bare spillede simpelt og lod Ansu/demb løbe omkring ham så ville det se rigtig godt ud. Jeg tror Xavi får forklaret ham det. Vi har ikke brug for hero-ball men holdspil.

Men hvor er det dog fedt at se Barca igen. Trekanter, pres, hurtigt spil.
Ok? Vist den positive vinkel! Han gør i hvert fald ikke det vi har brug for. Positionerer sig dårligt, tager forkerte beslutninger, ikke kynisk nok og desværre for langsom.
Har lige set ham omtalt som Memphis Delay.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7160
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 23/11 FC Barcelona - Benfica

Indlæg af Dytrax »

Daluigi skrev:
ons nov 24, 2021 12:15 am
Simpelthen patetisk at høre dem i studiet sige at Lewa bør vinde den gyldne bold, hvor de fuldstændig vælger at se bort fra Messis outstanding slutrunde!… Hold kæft hvor er det pinligt hvad Preben, Mølby og den erklærede Real-fan Grønborg gylper op i studiet. Jøsses.
Det lykkedes endda El Prebsi at se fornærmet ud, da det blev nævnt at Messi kunne vinde den gyldne.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/11 FC Barcelona - Benfica

Indlæg af Piquénbauer »

Men han har stadig scoret 33% af vores mål… Jeg er helt med på at han var skidt i dag men man skal også se på hvem han har spillet med og hvordan holdet generelt har været sat op.

Når jeg ser på hvad vi skal bruge fra en 9’er så er jeg overbevist om at han kan give os det. Kommer han til det? Det ved jeg ikke. Men han kan holde på bolden, han er stærk, har et fint overblik, arbejder for holdet og han kan score en 15 mål pr sæson.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 23/11 FC Barcelona - Benfica

Indlæg af Xavi6Smede »

Daluigi skrev:
ons nov 24, 2021 12:15 am
Simpelthen patetisk at høre dem i studiet sige at Lewa bør vinde den gyldne bold, hvor de fuldstændig vælger at se bort fra Messis outstanding slutrunde!… Hold kæft hvor er det pinligt hvad Preben, Mølby og den erklærede Real-fan Grønborg gylper op i studiet. Jøsses.
Men Lewa bør vinde :glad:

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: 23/11 FC Barcelona - Benfica

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
ons nov 24, 2021 12:19 am
Men han har stadig scoret 33% af vores mål… Jeg er helt med på at han var skidt i dag men man skal også se på hvem han har spillet med og hvordan holdet generelt har været sat op.

Når jeg ser på hvad vi skal bruge fra en 9’er så er jeg overbevist om at han kan give os det. Kommer han til det? Det ved jeg ikke. Men han kan holde på bolden, han er stærk, har et fint overblik, arbejder for holdet og han kan score en 15 mål pr sæson.
Meget uenig, men nu skal jeg sove! Er det i øvrigt ikke primært str scoringer…

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2804
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: 23/11 FC Barcelona - Benfica

Indlæg af Norbit »

Selv Braithwaite kan gøre underværker for det her angreb. Nøj det var tamt. Vi kommer frem til en masse flotte chancer og vi mangler lige det sidste i rigtig mange situationer. Gutterne skal bare klø på, så skal det nok blive spændende. Vi mangler bare en der kan det sidste. Depay er god, men han har lidt for mange berøringer og ofte prøver han at være selvisk/uselvisk på de forkerte tidspunkter.

Araujo er med afstand vores bedste mand-mod-mand spiller. Nøj hvor ser han stærk ud. Mingueza skal ikke træde ind på den bane igen, så længe Araujo er klar.

Xavi har allerede skabt noget, som Koeman ikke var i nærheden af. Jeg nød igen en barca kamp, det mærkeligt at sige, når man tænker på at det er uden Messi, Iniesta, Suarez etc. på banen.

Dembele havde et godt indhop. Forhåbentligt holder han sig skadefri. Det er altafgørende for hvordan sæsonen kommer til at se ud.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7160
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 23/11 FC Barcelona - Benfica

Indlæg af Dytrax »

Xavi: "We have to go to Munich to win."
Piqué: "We depend on ourselves, we go to Munich with the intention of winning. It will be difficult, but we're in good spirits."

ladislau
Indlæg: 1262
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 23/11 FC Barcelona - Benfica

Indlæg af ladislau »

Pisse ærgerligt. Det havde været så godt et boost for holdet at vinde den her. Har nu ikke helt afskrevet avancement. Et point til os er måske et longshot, men mener nu heller ikke at tre point er statsgaranteret til portugiserne.

Vigtigst! Aller vigtigtst. Det var det ægte Barca fodbold drengene(og det er jo det de er), spiller idag.
Det er simpelhen helt igennem en fryd, som vi har ventet uendeligt længe på. Det er det hele værd, når de teenagere frygtløs render rundt og spiller helt og aldeles efter Xavis dessiner, det bedste de har lært.
Intet mindre end rørende.
Selv Preben var imponeret, over hvad Xavi har lavet på et par dage.

Eneste bøvs er, at to af vores hollændere, er gået fra at være halvdelen af holdet, til at være en hæmsko til tider.
Det må kunne rettes til

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst