20/11 FC Barcelona - Espanyol

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 20/11 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Madameskrald »

Rekick skrev:
søn nov 21, 2021 12:49 am
Madameskrald skrev:
søn nov 21, 2021 12:34 am
Også lidt vovet at gå all in på pres spillet i første kamp med et hold, der øjensynligt slet ikke er i form til det.

Omvendt kan man tydeligt se takterne af noget, som om 5-10 kampe kan blive rigtigt lovende. Men der er bestemt rum for fremgang - det stort set alle fronter.
Det at sætte så meget pres på i første halvleg, vil også give et meget godt overblik for Xavi over hvordan vi fysisk står til.
Det kan du have ret i - men med 3 skader til følge, så virker det ikke som den bedste plan, trods alt!

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 20/11 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Madameskrald »

EasyBuddhist skrev:
søn nov 21, 2021 12:38 pm
Barca80 skrev:
søn nov 21, 2021 10:44 am
Jeg misset desværre kampen, men så højdepunkter efterfølgende. Og hold nu fast hvor har Xavi meget at arbejde med ift. det defensive spil!! :eek:

Espanyol ramte stolpen hele to gange og misset flere 100 pct. chancer. Mig en gåde hvordan Espanyol ikke scoret mkndst 2-3 mål :roll:

Næste kamp er imod Villareal på udebane, og der skal defensiven altså levere langt bedre. Ellers har vi Koeman tilstande igen!! :|
Espanyols chancer faldt primært i de sidste 20-25 min, hvor kræfterne slap lidt op og man forfaldt til gamle vaner(Koeman).
Det er forhåbentligt der, hvor man med lidt flere uger og kampe under Xavi blot holder i bolden, og får hold som Espanyol til at løbe i trekanter. Der er bare ingen med den coolness på midtbanen, efter Busq forlod banen.. Forhåbentligt får Xavi de Jong i gear hurtigst muligt.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 20/11 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af EasyBuddhist »

Madameskrald skrev:
søn nov 21, 2021 1:15 pm
EasyBuddhist skrev:
søn nov 21, 2021 12:38 pm
Barca80 skrev:
søn nov 21, 2021 10:44 am
Jeg misset desværre kampen, men så højdepunkter efterfølgende. Og hold nu fast hvor har Xavi meget at arbejde med ift. det defensive spil!! :eek:

Espanyol ramte stolpen hele to gange og misset flere 100 pct. chancer. Mig en gåde hvordan Espanyol ikke scoret mkndst 2-3 mål :roll:

Næste kamp er imod Villareal på udebane, og der skal defensiven altså levere langt bedre. Ellers har vi Koeman tilstande igen!! :|
Espanyols chancer faldt primært i de sidste 20-25 min, hvor kræfterne slap lidt op og man forfaldt til gamle vaner(Koeman).
Det er forhåbentligt der, hvor man med lidt flere uger og kampe under Xavi blot holder i bolden, og får hold som Espanyol til at løbe i trekanter. Der er bare ingen med den coolness på midtbanen, efter Busq forlod banen.. Forhåbentligt får Xavi de Jong i gear hurtigst muligt.
Præcis, der går lidt tid, før de kan holde kadencen og endnu længere, inden det kører pr automatik.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 20/11 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af A$AP »

Dytrax skrev:
søn nov 21, 2021 12:14 pm
Ud fra de tilgængelige på pladsen, hvem ville I bruge på HB?
Svært at sige, men jeg tror alle vores andre cb's ville have lige så store problemer som Mingueza har derude, hvis ikke endnu større. Mingueza bliver dømt meget hårdt, han spiller derude af nød på grund af skader, og fordi han faktisk har farten.

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 20/11 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Madameskrald »

Sergi Roberto i en defensiv / playmaker i forsvaret udgave..

Mingueza havde en decideret off day i går - han har tidligere været udmærket af en midtforsvar på HB at være.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 20/11 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Dytrax »

A$AP skrev:
søn nov 21, 2021 3:56 pm
Dytrax skrev:
søn nov 21, 2021 12:14 pm
Ud fra de tilgængelige på pladsen, hvem ville I bruge på HB?
Svært at sige, men jeg tror alle vores andre cb's ville have lige så store problemer som Mingueza har derude, hvis ikke endnu større. Mingueza bliver dømt meget hårdt, han spiller derude af nød på grund af skader, og fordi han faktisk har farten.
Det er derfor jeg spørger. Vi har ikke mange muligheder og Roberto er heller ikke, synes jeg, et vidunder på den position og så vidt jeg har forstået, ser Xavi ham slet ikke som HB.

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 20/11 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Rekick »

Mit problem med Mingueza er han laver de samme fejl hver gang. Han lader altid manden komme indenom i stedet for at lukke af.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster