30/10 FC Barcelona - Alavés

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 617
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 125 gange

Re: 30/10 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af PeterPedal »

I dag tabte vi ikke
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 30/10 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Lopezzz »

SpillerSomMESSI skrev:
lør okt 30, 2021 10:52 pm
Guys, tjek lige tabellen..
Hvad siger tabellen?
MDCCCXCIX

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: 30/10 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af SIOUX »

Piquénbauer skrev:
lør okt 30, 2021 10:55 pm
Jeg kan ikke huske at have set så mange skader. Det er fuldstændig vanvittigt.
Totalt vanvittigt!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 30/10 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Drake »

Det er simpelthen bare ikke godt nok at få 1-1 imod Alavés på hjemmebane :mad:

Vi har bare ikke nok kvalitet i denne trup, der er for langt i mellem de unge og de gamle :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 30/10 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af emo »

Når man ikke har en der kan udnytte chancerne... I sådan en kamp her hvor man får serveret 2 kæmpe Memphis, så skal de fanme ind.

8 point efter Real på tre kampe hvor man kunne have været foran, med en sund indstilling.

Laporta spiller kæmpe fallit her!
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 30/10 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Piquénbauer »

Målet er top 4. Længere er den ikke. Det vigtigste er at få Xavi ind og spillerne tilbage fra skader. For på nuværende tidspunkt har vi simpelthen for mange skader til at vi kan noget som helst.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 30/10 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Rekick »

Jeg kan ikke forstå hvordan man som træner kigge på Coutinho og tænke "ham der, han skal fandme ind og spille". Han løber ikke, han kan ikke dribble, han kan ikke sparke frispark og han sænker vitterligt hastigheden i spillet med 300%.

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: 30/10 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Nyhuus »

Jeg har frem til nu været modstander af, at man skulle hive Xavi ind, da jeg mener han er for stor en legende til at blive sat op til at fejle.

Men han virker nærmest som den eneste, der kan gøre noget med det hold vi har nu.
Det er tydeligt at vi har en masse talent. Vi er bare hamrende uskarpe. Vil tro og håbe på, at han i det mindste kan få det fulde potentiale ud af det nuværende hold, hvad end det så er til. Nok top4, som Piquén skriver.

Ender det med, at vi får ham, så håber jeg så virkelig også, at det bliver med en ordentlig og lang kontrakt.
Der har været rygter om 2 år, mindes jeg at have set. Men han skal virkelig have lang snor, så han også er der, når vi engang om 2-3-4 år har penge til indkøb.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 30/10 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Antimadridista »

Vi kan simpelthen bare ikke score. Altså på trods af al armoden, så havde vi fået minimum 7 point, de sidste 3 kampe, hvis vi havde haft en klinisk klasse 9’er.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 30/10 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
lør okt 30, 2021 11:01 pm
Målet er top 4. Længere er den ikke. Det vigtigste er at få Xavi ind og spillerne tilbage fra skader. For på nuværende tidspunkt har vi simpelthen for mange skader til at vi kan noget som helst.
Den er dælme også lang nok!!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 30/10 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Drake »

Mon det bedste for Coutinho ikke er, at han tager de sidste år af han karrierer i Kina, Japan eller USA her til sommer, og tjener kassen. Han høre ikke til på top niveau længere, og har ikke gjort det siden Liverpool tiden :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 30/10 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Ej, jeg tror slet ikke på top 4.. jeg er sikker på at vi kommer til at spille bedre og vinde flere kampe end nu længere fremme på sæsonen.. men top 4 er kke realistisk.

Real, Atl. M, Sevilla vil i hvertfald ende over os… så er der Ath B, La Real og måske Valencia, Betis… normalt ville man automatisk gå ud fra at vi ville slå disse hold og ergo ende over dem i tabellen.. men i foregående sæson og i denne har vi set at vi er ikke bedre end dem.. så top 4 skulle kun lade sig gøre hvis de andre hold begynder at spille under det niveau som de normalt spiller.. og det tror jeg ikke der sker.

Vi er et midterhold, desværre.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 30/10 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Lopezzz »

Op på hesten igen. Vi skal arbejde videre. Glem alt om titler og succes i denne sæson, vi skal først skabe et godt og nyt hold og de unge skal fortsat have så mange minutter som muligt. Det var så dejlig at se Puig og Balde igen.
Vi skabte masser af chancer men effektiviteten var langt fra top. Coutinho burde skamme sig at han ikke kan lave en eneste ordentlig skud på mål. Professional fodboldspiller i mange år har lige pludselig glemt at spille fodbold sidste 3-4 år :? :think:

De forbandede skader bremser os rigtig meget og det sker så tit at man bliver skør af det og det kan blive endnu værre under og efter den næste landsholdpause :mad:

De unge klarer det super godt og vi skal støtte dem meget uanset resultatet. Hvis man kan ikke klare en sæson uden titler så er man ikke rigtig fan ;-) :cool:
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 30/10 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:
lør okt 30, 2021 11:35 pm
Ej, jeg tror slet ikke på top 4.. jeg er sikker på at vi kommer til at spille bedre og vinde flere kampe end nu længere fremme på sæsonen.. men top 4 er kke realistisk.

Real, Atl. M, Sevilla vil i hvertfald ende over os… så er der Ath B, La Real og måske Valencia, Betis… normalt ville man automatisk gå ud fra at vi ville slå disse hold og ergo ende over dem i tabellen.. men i foregående sæson og i denne har vi set at vi er ikke bedre end dem.. så top 4 skulle kun lade sig gøre hvis de andre hold begynder at spille under det niveau som de normalt spiller.. og det tror jeg ikke der sker.

Vi er et midterhold, desværre.
Yep. Og Villarreal..

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 30/10 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Norbit »

Hørte den her idag: "Barca uden Messi er som en prostitueret med gebis, det bliver bare aldrig det samme" :mad:

Tilbage til kampen: jeg synes, at vi mangler ro i vores spil. Der går for meget "åh nej, hvis vi ikke score på næste chance så ved jeg ikke".. Spil forhelvede jeres spil og så skal chancerne nok komme, hvis i gider score på dem.

Braithwaite ville gøre underværker på det her hold. Uden pis. Han kan i det mindste løbe dybt og true i bagrummet. Han har fart, modsat de øvrige.

Tænk sig, at man nogensinde skulle skrive sådan noget pjat.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster