29/9 Benfica - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 911
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

29/9 Benfica - FC Barcelona

Indlæg af Wennerberg »

Benfica - FC Barcelona
Champions League
29. september - kl. 21.00
TV: TV3 Max
Wennerberg
Forum Admin

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 29/9 Benfica - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Rødhårede satan er tilbage. Hjerneblødning opstilling i vente lol
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/9 Benfica - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Vi skal minimum have et x. Men det bliver svært.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: 29/9 Benfica - FC Barcelona

Indlæg af SIOUX »

Lopezzz skrev:
man sep 27, 2021 3:24 pm
Rødhårede satan er tilbage. Hjerneblødning opstilling i vente lol
Bare fordi at Koeman sad på tribunen i sidste kamp, så er det jo stadig ham der laver holdopstillingen...

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 29/9 Benfica - FC Barcelona

Indlæg af nosslo15 »

Piquénbauer skrev:
man sep 27, 2021 4:42 pm
Vi skal minimum have et x. Men det bliver svært.
JA, og det er jo heller ikke sådan, at man går og håber på, at vi bliver kørt over og så derefter taber til Atletico næste gang, så Koeman fyres.

Hvis alternativet hedder Martinez.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 29/9 Benfica - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Det bliver en meget svær kamp for Barca. Benfica vil helt sikkert spille deres chance mod Barca og Jesus Jorge vil helt sikkert elske at stikke en kæp i Barca´s hjul. Det er et godt og rutineret hold krydret med unge talenter, der gør det godt.

Jeg håber at Luuk starter ude, da han ikke vil være meget bevendt i den første time af kampen. Der skal løbes meter og rigtig mange af dem, hvis man skal følge med. Heldigvis har de Jong fået en pause og Pedri kan nok komme ind og få en halv time, ligesom at Fati også er fin joker at have siddende. Araujo bliver også en ekstrem vigtig spiller og Busquets er også nødt til at spille op til sit bedste.

Men det er ufatteligt vigtigt at man står godt fra start og formår at tage brodden af det pres, som Benfica utvivlsomt vil komme med og så skal backsene spille en god kamp, da de kommer meget over flankerne. Spillet skal vendes hurtigt og derfor er Luk overflødig. Man skal udnytte muligheden for omstillinger, da deres forsvar ikke er det hurtigste og så skal man have et par boldsikre spillere at spille bolden op på og som lette trykket, hvis presset bliver for stort.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 29/9 Benfica - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

SIOUX skrev:
man sep 27, 2021 4:50 pm
Lopezzz skrev:
man sep 27, 2021 3:24 pm
Rødhårede satan er tilbage. Hjerneblødning opstilling i vente lol
Bare fordi at Koeman sad på tribunen i sidste kamp, så er det jo stadig ham der laver holdopstillingen...
Ja det ved jeg godt men nu er han desværre tilbage på sidelinjen :eek:
Han gøre det meget bedre når han er ud af billedet :grin:
MDCCCXCIX

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 29/9 Benfica - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 29/9 Benfica - FC Barcelona

Indlæg af Ba sai luo na »

En sejr og det ser utrolig fornuftigt ud ift til at slutte på 2.pladsen og holde sig til, hvor klubben selvfølgelig skal være, og den økonomiske gevinst er også betydelig

Taber de vil jeg egentlig stadig være positiv.
En tur I UEFA cuppen kunne da være meget hyggelig - men så skulle turneringen også vindes. Lige præcis i år vil jeg fint kunne acceptere sådan et udfald

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 29/9 Benfica - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

Ba sai luo na skrev:
tirs sep 28, 2021 3:11 pm
En sejr og det ser utrolig fornuftigt ud ift til at slutte på 2.pladsen og holde sig til, hvor klubben selvfølgelig skal være, og den økonomiske gevinst er også betydelig

Taber de vil jeg egentlig stadig være positiv.
En tur I UEFA cuppen kunne da være meget hyggelig - men så skulle turneringen også vindes. Lige præcis i år vil jeg fint kunne acceptere sådan et udfald
Ja om vi bliver nr.3 eller ryger ud i første knockout kamp er for mig ligegyldigt. Har ingen forventninger til holdet i denne sæson.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 29/9 Benfica - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Filten skrev:
tirs sep 28, 2021 3:28 pm
Ba sai luo na skrev:
tirs sep 28, 2021 3:11 pm
En sejr og det ser utrolig fornuftigt ud ift til at slutte på 2.pladsen og holde sig til, hvor klubben selvfølgelig skal være, og den økonomiske gevinst er også betydelig

Taber de vil jeg egentlig stadig være positiv.
En tur I UEFA cuppen kunne da være meget hyggelig - men så skulle turneringen også vindes. Lige præcis i år vil jeg fint kunne acceptere sådan et udfald
Ja om vi bliver nr.3 eller ryger ud i første knockout kamp er for mig ligegyldigt. Har ingen forventninger til holdet i denne sæson.
Du misser en meget vigtig faktor og det er økonomien. En faktor som er historisk vigtig for Barca lige nu. Så at gå videre fra gruppen og derefter ryge ud på røv og albuer er stadig at foretrække da vi i så fald får en stor pose penge som kan gå til at genopbygge holdet

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 29/9 Benfica - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

whidgee skrev:
tirs sep 28, 2021 3:32 pm
Filten skrev:
tirs sep 28, 2021 3:28 pm
Ba sai luo na skrev:
tirs sep 28, 2021 3:11 pm
En sejr og det ser utrolig fornuftigt ud ift til at slutte på 2.pladsen og holde sig til, hvor klubben selvfølgelig skal være, og den økonomiske gevinst er også betydelig

Taber de vil jeg egentlig stadig være positiv.
En tur I UEFA cuppen kunne da være meget hyggelig - men så skulle turneringen også vindes. Lige præcis i år vil jeg fint kunne acceptere sådan et udfald
Ja om vi bliver nr.3 eller ryger ud i første knockout kamp er for mig ligegyldigt. Har ingen forventninger til holdet i denne sæson.
Du misser en meget vigtig faktor og det er økonomien. En faktor som er historisk vigtig for Barca lige nu. Så at gå videre fra gruppen og derefter ryge ud på røv og albuer er stadig at foretrække da vi i så fald får en stor pose penge som kan gå til at genopbygge holdet
Enig, et avencement er utroligt vigtigt. Klubbens indtægter stiger kraftigt ved deltagelse i Champions Leagues knockout fase. Mange af klubbens sponsorater er bundet op på præstationerne og man står også over for at skulle genforhandle en del af dem, ligesom Laporta arbejder på at få nye ind. Så det er en vigtig opgave at komme videre fra gruppespillet, dog ikke lige så vigtig som at slutte i top 4 i ligaen. Den må sgu ikke glippe.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 29/9 Benfica - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Vi har 5 kampe tilbage i gruppespillet og 6-7 point er måske nok til at slutte på 2. plads
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 29/9 Benfica - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Lopezzz skrev:
tirs sep 28, 2021 9:21 pm
Vi har 5 kampe tilbage i gruppespillet og 6-7 point er måske nok til at slutte på 2. plads
Ja, et nederlag vil selvfølgelig ikke være en katastrofe, men det bliver godt nok op ad bakke så. Det bliver en god kamp at måle, nøjagtig hvor man står på internationalt niveau.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 29/9 Benfica - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Jeg er ikke vild optimistisk.. Men nu må vi se.. Lad os håbe der ikke går Real i den..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster