23/9 Cádiz - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 911
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Wennerberg »

Cádiz - FC Barcelona
La Liga
23. september - kl. 22.00
TV: TV2 Sport X
Wennerberg
Forum Admin

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Mon det bliver araujo og pique på toppen og så ellers 72 indlæg?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Piquénbauer skrev:
ons sep 22, 2021 11:07 am
Mon det bliver araujo og pique på toppen og så ellers 72 indlæg?
Nu synes jeg du er hård. Det er selvfølgelig Luuk De Jong som skal have chancen først!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Du har ret! Han fortjener selvfølgelig flere chancer. Hvem ved måske scorer han næste gang han har et frit hovedstød 2 meter fra målet?!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »


Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Manden er en voksen baby. Glæder mig sådan til hans fyring. Smider glædeligt sine spillere under bussen, men han har selv en ikkeeksisterende selvindsigt. Klovnen Koeman.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Få ham nu bare fyret. Det er et cirkus og det er grimt. Laporta bliver nødt til at komme på banen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Udtrykket på banen bliver det afgørende mod Cadiz, hvis det er det samme, som man så i lange perioder mod Granada, så er Koeman ude af døren, før han når tilbage til Barcelona. Jeg forventer at se et hold, der spiller sig fuldt ud, forsøger at spille fodbold, og som tager sejren med mindst et par mål. Alt andet, så er det farvel til Koeman
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Vi fik kun 1 enkelt point i sidste 2 kampe mod Cadiz og her var Messi på banen i begge kampe
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Lopezzz skrev:
ons sep 22, 2021 7:17 pm
Vi fik kun 1 enkelt point i sidste 2 kampe mod Cadiz og her var Messi på banen i begge kampe
Ikke flere undskyldninger. Nu skal der spilles offensiv fodbold og vindes fodboldkampe oftere end ikke. Truppen er længe god nok til det, så det er bare om at komme i gang. Ellers er bye, bye Koeman.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af nosslo15 »

EasyBuddhist skrev:
ons sep 22, 2021 6:14 pm
Udtrykket på banen bliver det afgørende mod Cadiz, hvis det er det samme, som man så i lange perioder mod Granada, så er Koeman ude af døren, før han når tilbage til Barcelona. Jeg forventer at se et hold, der spiller sig fuldt ud, forsøger at spille fodbold, og som tager sejren med mindst et par mål. Alt andet, så er det farvel til Koeman
Jamen det kommer jo an på, om holdet gerne vil fortsætte med Koeman, måske handler noget af det spil, vi har set i Ligaen her i år også om, at holdet ikke gider Koeman mere?

Hvem ved?

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

nosslo15 skrev:
ons sep 22, 2021 11:14 pm
EasyBuddhist skrev:
ons sep 22, 2021 6:14 pm
Udtrykket på banen bliver det afgørende mod Cadiz, hvis det er det samme, som man så i lange perioder mod Granada, så er Koeman ude af døren, før han når tilbage til Barcelona. Jeg forventer at se et hold, der spiller sig fuldt ud, forsøger at spille fodbold, og som tager sejren med mindst et par mål. Alt andet, så er det farvel til Koeman
Jamen det kommer jo an på, om holdet gerne vil fortsætte med Koeman, måske handler noget af det spil, vi har set i Ligaen her i år også om, at holdet ikke gider Koeman mere?

Hvem ved?
Hvis Koeman har tabt omklædningsrummet, så er løbet kørt. Men jeg tror nu nok de stadig er villige til at kæmpe for ham og Barca og alt andet ville også være en hån mod klubben. Spørgsmålet er om de smider al forsigtighed over bord og giver den fuld gas inklusiv Koeman. Det kunne man godt forvente, da man absolut intet har at tabe. Enten vinder man overbevisende ellers er det slut. Koeman har selv trængt sig op i et hjørne med sin forbandede forsigtighed og nu er det ikke længere nok at vinde en snæver sejr. Folk vil se offensiv fodbold fra Barca og at holdet forbedrer sig kontinuerligt, så det er hans eneste mulighed. Spillerne må man forvente bare venter på at få lov at spille frit.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Jeg har heller aldrig oplevet en træner sige så meget lort i pressen, som Koeman gør. Jeg synes han er pisse træls.

Noget andet er.. Kampe i hverdagene kl 22, er simpelthen så lort.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 23/9 Cádiz - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Kvoller skrev:
tors sep 23, 2021 10:32 am
Jeg har heller aldrig oplevet en træner sige så meget lort i pressen, som Koeman gør. Jeg synes han er pisse træls.

Noget andet er.. Kampe i hverdagene kl 22, er simpelthen så lort.
Enig. Nu arbejder jeg godt nok til midnat i dag, så er oppe alligevel, men hvorfor er kampene 19.30 og 22? Spil dog kl. 19 og 21 i så fald.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster