15/8 FC Barcelona - Real Sociedad

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15/8 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Piquénbauer »

Angående jeres evindelige Puig diskussion, så siger jeg blot, at jeg godt kunne tænke mig, at se en anden på Pedris position, da jeg synes, at han skal have et hvil. Når og hvis man skal lave kreative "lækkerier", så skal man have mentalt overskud og det synes jeg ikke, det ser ud som om, at han har - Pedri.
Det handler ikke om positionen men rollen. Hvis rollen krævede mere “lækkert” spil så kunne pedri levere det (det viser hans historie tydeligt). Men rollen kræver i langt højere grad defensivt arbejde og stabilt spil. Det er også derfor puig stort set aldrig spiller der.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 15/8 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af EasyBuddhist »

Alternativt kunne man også forsøge Puig/Demir på Griezmans position, i kampe mod mindre hold.
Helt sikkert. Jeg har også flere gange argumenteret for at spille Puig til højre i stedet for Grizmann, ligesom man så med Iniesta får han spillede sig til en fast plads på midten som 25 årig.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15/8 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan godt forstå du prøver på at afskrive det som om jeg tager ting ud af kontekst. Det gør jeg dog ikke.

Og altså hvis du ikke gider disse diskussioner så kunne du jo bare lade være med at starte dem.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 15/8 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
man aug 16, 2021 9:13 pm
Angående jeres evindelige Puig diskussion, så siger jeg blot, at jeg godt kunne tænke mig, at se en anden på Pedris position, da jeg synes, at han skal have et hvil. Når og hvis man skal lave kreative "lækkerier", så skal man have mentalt overskud og det synes jeg ikke, det ser ud som om, at han har - Pedri.
Det handler ikke om positionen men rollen. Hvis rollen krævede mere “lækkert” spil så kunne pedri levere det (det viser hans historie tydeligt). Men rollen kræver i langt højere grad defensivt arbejde og stabilt spil. Det er også derfor puig stort set aldrig spiller der.
Hvilken histroie? Hvor har du set den? Har du set den, da han spillede for Las Palmas? For der så jeg den sgu heller ikke. Og så vil jeg gerne lige understrege. Jeg følger Barca pga spillet, ikke pga af spillerne og resultaterne. Jeg vil se ordentlig fodbold og med Pep´s ord:
"I loathe all that passing for the sake of it, all that tiki-taka. It's so much rubbish and has no purpose. You have to pass the ball with a clear intention, with the aim of making it into the opposition's goal. It's not about passing for the sake of it. Don't believe what people say. Barça didn't do tiki-taka! It's completely made up! Don't believe a word of it! In all team sports, the secret is to overload one side of the pitch so that the opponent must tilt its own defence to cope. You overload on one side and draw them in so that they leave the other side weak."
Pedri er god og han skal nok blive en stjerne i mange år ud i fremtiden, men han mangler rigtig meget stadigvæk.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 15/8 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af nosslo15 »

Piquénbauer skrev:
man aug 16, 2021 9:13 pm
Angående jeres evindelige Puig diskussion, så siger jeg blot, at jeg godt kunne tænke mig, at se en anden på Pedris position, da jeg synes, at han skal have et hvil. Når og hvis man skal lave kreative "lækkerier", så skal man have mentalt overskud og det synes jeg ikke, det ser ud som om, at han har - Pedri.
Det handler ikke om positionen men rollen. Hvis rollen krævede mere “lækkert” spil så kunne pedri levere det (det viser hans historie tydeligt). Men rollen kræver i langt højere grad defensivt arbejde og stabilt spil. Det er også derfor puig stort set aldrig spiller der.
Men så er spørgsmålet så Pique, om der ikke skal skrives lidt om på den rolle, i hvert fald i nogle af kampene og i nogle momenter af kampene.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 15/8 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
man aug 16, 2021 9:17 pm
Jeg kan godt forstå du prøver på at afskrive det som om jeg tager ting ud af kontekst. Det gør jeg dog ikke.

Og altså hvis du ikke gider disse diskussioner så kunne du jo bare lade være med at starte dem.
Jamen, så synes jeg du skulle tage at poste den fulde kontekst, hvor citaterne er taget fra. Jeg gider ikke debattere på den latterlige form. Og jo, du startede den, ikke mig.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15/8 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Piquénbauer »

Hvilken histroie? Hvor har du set den? Har du set den, da han spillede for Las Palmas? For der så jeg den sgu heller ikke.
Du kan jo prøve at tjekke hans stats.
Pedri er god og han skal nok blive en stjerne i mange år ud i fremtiden, men han mangler rigtig meget stadigvæk.
No shit - han er 18 år. Problemet er at vi lige har set til EM at han ikke manglet det du konstant siger han mangler. Igen tjek stats.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15/8 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Piquénbauer »

Jamen, så synes jeg du skulle tage at poste den fulde kontekst, hvor citaterne er taget fra. Jeg gider ikke debattere på den latterlige form. Og jo, du startede den, ikke mig.
Det var et af dine flere-siders rants og det handlede præcis om det jeg sagde - Barca spiller ikke rigtigt og puig er svaret. Og så forklarede du, som citaterne viser, hvorfor han er svaret.

Og jeg ved godt at du ser alt kritik af puig som en rød klud men det er altså ikke ensbetydende med at andre “starter” den. Puig starter ikke fordi Koeman ikke mener han er god nok. Det gør jeg heller ikke. Og hvad så? Kan du ikke leve med det?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 15/8 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af EasyBuddhist »

Du kan jo prøve at tjekke hans stats.
No, no, fuck stats, damn them. Prøv igen og se om du kan komme med noget originalt
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15/8 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Piquénbauer »

Men så er spørgsmålet så Pique, om der ikke skal skrives lidt om på den rolle, i hvert fald i nogle af kampene og i nogle momenter af kampene.
Der er efterhånden skrevet en del om det herinde…

Det store spørgsmål er om rollen bliver justeret fremadrettet og pedri får “lov” til at tage flere chancer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 15/8 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
man aug 16, 2021 9:28 pm
Jamen, så synes jeg du skulle tage at poste den fulde kontekst, hvor citaterne er taget fra. Jeg gider ikke debattere på den latterlige form. Og jo, du startede den, ikke mig.
Det var et af dine flere-siders rants og det handlede præcis om det jeg sagde - Barca spiller ikke rigtigt og puig er svaret. Og så forklarede du, som citaterne viser, hvorfor han er svaret.

Og jeg ved godt at du ser alt kritik af puig som en rød klud men det er altså ikke ensbetydende med at andre “starter” den. Puig starter ikke fordi Koeman ikke mener han er god nok. Det gør jeg heller ikke. Og hvad så? Kan du ikke leve med det?
Jeg er sgu ligeglad med, hvem der leverer spillet, men det er du åbenbart ikke.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15/8 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Piquénbauer »

EasyBuddhist skrev:
man aug 16, 2021 9:28 pm
Du kan jo prøve at tjekke hans stats.
No, no, fuck stats, damn them. Prøv igen og se om du kan komme med noget originalt
Du tager pis ikk? Hvis vi skal analysere spillere alene ud fra følelser så ender vi med ovenstående citater omkring puig.

Pedri har i en bedre division præsteret bedre offensivt end puig. 4 mål og 7 assists lavede han hos Las palmas. Puig har aldrig været i nærheden af de stats.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 15/8 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af Antimadridista »

Tror faktisk det vil være en fantastisk ide, om I undlod at debattere Puig mere.

SantJordi
Indlæg: 177
Tilmeldt: tirs dec 29, 2020 7:58 pm
Har takket: 18 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: 15/8 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af SantJordi »

Antimadridista skrev:
man aug 16, 2021 9:54 pm
Tror faktisk det vil være en fantastisk ide, om I undlod at debattere Puig mere.
Amen

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 15/8 FC Barcelona - Real Sociedad

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Lad os få en ny kamptråd, så vi kan diskutere lørdagens modstander.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster