8/8 FC Barcelona - Juventus

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

8/8 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Paulinho15 »

FC Barcelona - Juventus
Gamper-opgør
8. august - kl. 21.30
TV: Barca TV+
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 8/8 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Kvoller »




Mærkeligt ikke at have vores nummer 10 i truppen.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 8/8 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Daluigi »

Mest ligegyldige gamper kamp i historien. Mest ligegyldige sæson faktisk....
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/8 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe Martin har fået frataget nummer 9…

Desværre ikke rigtig en kamp vi kan bruge til det store uden de Jong og pedri. Men altså vi må se lidt på opstilling og taktik. Måske siger det lidt om retningen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 8/8 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Ba sai luo na »

Hvordan kan det være den mest ligegyldige sæson. Sådan har jeg det nu ikke.
Der er stadig 25 spillere som skal bære barca trøjerne og dem ser jeg frem til at følge.

Nu startes der en ny udfordring , et nyt projekt . Der er masser af potentiale i denne trup.
Jeg glæder mig nu. Nu må vi altså også videre i teksten og fokusere på dem er i klubben istedet for dem der ikke er - uanset hvem.

Bliver spændende at høre hvad busquest siger som kaptajn - måske man får en lille indikation om deres egen tro på holdet og ligeledes om nogle spillere vil blive buhet af under præsentation - noget jeg ikke håber. Hvis nogle spillere ikke indgår i planerne som Umtiti og pjanic - så det vel bedre de slet ikke er med til gamper kampen

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 8/8 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af A$AP »

Kvindernes kamp først.


kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 8/8 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af kklaus »

A$AP skrev:
søn aug 08, 2021 5:42 pm
Kvindernes kamp først.

1½ minut spillet og Barca foran!

Edit: 2-0
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 8/8 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Daluigi »

Ba sai luo na skrev:
søn aug 08, 2021 1:02 am
Hvordan kan det være den mest ligegyldige sæson.
Fordi denne sæson vil stå som den største fadæse i nyere sportshistorie. En uværdig afsked til klubbens vigtigste koryfæ nogensinde. Faktisk sportens bedste ambassadør.

Men fantastisk hvis holdet lykkes med at underholde. Det håber jeg da! Jeg svinger mig personligt bare ikke op til at følge med i samme grad som tidligere. Dertil har Barca mistet det sidste af den DNA jeg forelskede mig i. Vi er ikke et hak bedre end Real Madrids måde at drive klub på mere... Og det har jeg det svært ved.
Forumlegende

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 8/8 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af whidgee »

Jeg ser frem til kampen. Jeg havde selvfølgelig til hver en tid beholdt Messi, men det bliver nu også spændende at se hvad holdet kan uden ham. Noget jeg og flere har nævnt flere gange gennem de seneste år, når holdet har SEJLET. I flere år har vores spil ikke fungeret og måske fordi modstanderne har læst os. Og fordi det hele lå på Messis skuldre. Når han havde dårlige dage var vi helt væk. Nu er der mulighed for at starte forfra og bygge et nyt hold/koncept op, hvor Messi ikke skal redde vores røv hver gang. Det er trods alt en meget sund ting.

Jeg synes, det bliver rigtig spændende at følge. Måske endda nogle af spillerne bliver frigjort, hæver deres niveau og træder til, nu da frelseren Messi ikke er på holdet. Nu hvor det ikke ALTID er Messi der skal være topscorer. Og nu hvor Alba ikke spiller bagud til Messi hver gang han ellers er alene foran mål. Der bliver fjernet et kæmpe fokus på Messi, som åbner op for en masse andet.

Det er en katastrofe at Messi smutter. Han er det største. Han har betydet alt for os. Jeg kommer til at savne hans magi. Men når skuffelsen har lagt sig åbner det her op for nogle rigtig spændende aspekter, som har været efterspurgt flere gange gennem de seneste år.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 8/8 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Daluigi »

Tja, nogen er jo nødt til at steppe op og bidrage med mål nu. Hvem tror folk herinde ender som topscorer? Og med hvor mange kasser?
Forumlegende

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 8/8 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af kklaus »

Det gik rimelig nemt for kvinderne:

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 8/8 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Dytrax »

Daluigi skrev:
søn aug 08, 2021 7:59 pm
Tja, nogen er jo nødt til at steppe op og bidrage med mål nu. Hvem tror folk herinde ender som topscorer? Og med hvor mange kasser?
Godt spørgsmål. 2 af vores angribere er lavet af glas, 1 kan ikke rigtigt ramme kassen og Ansu er på vej tilbage fra en langvarig pause...

Depay er mit bud.
Griezz på andenpladsen
Ansu, på tredje, såfremt han kommer i gear igen.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 8/8 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af whidgee »

Daluigi skrev:
søn aug 08, 2021 7:59 pm
Tja, nogen er jo nødt til at steppe op og bidrage med mål nu. Hvem tror folk herinde ender som topscorer? Og med hvor mange kasser?
Man kunne håbe på, at målene bliver mere spredt ud nu. Depay og Agüero er jo nemme bud. Hvem ved, måske Griezmann pludselig bliver genfødt? Og hvad med Dembélé? Ansu Fati måske? Alt er meget usikkert, men det er ikke fordi, at vi mangler kvalitet i offensiven. Og så tror jeg, at de 10-20%, som de er blevet holdt nede af Messis størrelse og fokus, kan gå hen og blive rigtig afgørende.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 8/8 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Daluigi »

whidgee skrev:
søn aug 08, 2021 8:07 pm
Daluigi skrev:
søn aug 08, 2021 7:59 pm
Tja, nogen er jo nødt til at steppe op og bidrage med mål nu. Hvem tror folk herinde ender som topscorer? Og med hvor mange kasser?
Man kunne håbe på, at målene bliver mere spredt ud nu. Depay og Agüero er jo nemme bud. Hvem ved, måske Griezmann pludselig bliver genfødt? Og hvad med Dembélé? Ansu Fati måske? Alt er meget usikkert, men det er ikke fordi, at vi mangler kvalitet i offensiven. Og så tror jeg, at de 10-20%, som de er blevet holdt nede af Messis størrelse og fokus, kan gå hen og blive rigtig afgørende.
Det var så hele holdkortet, Whidgee... :lol: Næste spørgsmål så: Tror du vi scorer ligeså mange eller flere end den forrige sæson? Enig i at vi kan håbe.
Forumlegende

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 8/8 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af whidgee »

Daluigi skrev:
søn aug 08, 2021 8:09 pm
whidgee skrev:
søn aug 08, 2021 8:07 pm
Daluigi skrev:
søn aug 08, 2021 7:59 pm
Tja, nogen er jo nødt til at steppe op og bidrage med mål nu. Hvem tror folk herinde ender som topscorer? Og med hvor mange kasser?
Man kunne håbe på, at målene bliver mere spredt ud nu. Depay og Agüero er jo nemme bud. Hvem ved, måske Griezmann pludselig bliver genfødt? Og hvad med Dembélé? Ansu Fati måske? Alt er meget usikkert, men det er ikke fordi, at vi mangler kvalitet i offensiven. Og så tror jeg, at de 10-20%, som de er blevet holdt nede af Messis størrelse og fokus, kan gå hen og blive rigtig afgørende.
Det var så hele holdkortet, Whidgee... :lol: Næste spørgsmål så: Tror du vi scorer ligeså mange eller flere end den forrige sæson? Enig i at vi kan håbe.
Jeg tror vi scorer færre. At miste Messi, med den størrelse han har haft, kan nok ikke bare tilpasses på en sæson. Barca skal genskabe sig selv nu og det kan sagtens tage nogle år. Men det kan også sagtens fungere med det samme. Så selvom jeg synes det bliver rigtig spændende i denne sæson at kigge efter nye tendenser, nye udviklinger og at se spillerne i et andet lys, så ved jeg godt at det kan tage tid. Men på midtbanen og i offensiven har vi stadigvæk et virkelig stærkt hold med masser af fremtid, som dog nu skal se helt anderledes på kampene.

Derudover bliver det helt store spørgsmål vores forsvar. Det er nok mere afgørende end om vi scorer flere eller færre mål end med Messi. Kunne man få styr på forsvaret kunne vi godt score færre mål, men med en større balance på banen, og så alligevel stå stærkt. Men det er nok for meget at forlange, at forsvaret pludselig står knivskarpt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster