4/8 Salzburg - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/8 Salzburg - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tog munden for fuld med aguero. Han leverede flot i forrige sæson. Men han har virkelig været meget skadet set over de seneste sæsoner.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: 4/8 Salzburg - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Det, jeg betragter som det største problem, er Koeman. Når det så er sagt, synes jeg også det er problematisk at vi har MB, Lenglet, Umtiti, Coutinho og Roberto endnu. For den sags skyld, også Dembelé - Griezz arbejder vildt, når han er på banen og eneste anke, er lønnen, men det ser der ud til at være styr på nu.

Ser frem til at Emerson og Garcia får fundet deres søben, som man siger og forhåbentlig bringer noget stabilitet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/8 Salzburg - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Emerson og Garcia kommer ikke til at løse noget. Holdet vil stadig sejle med dem. Så i den forstand er problemet selvfølgelig Koeman som ikke kan løse de taktiske problemstillinger (og han burde ikke være træner længere).

Jeg tror dog ikke at der findes en træner på denne jord der kunne få dette hold til at spille det fodbold folk vil se. Det bliver kompromis på kompromis på kompromis. Det bliver tre i forsvaret fordi vi ikke kan genpresse, det bliver de jong i boksen så han ikke kan sætte spillet fra midten, det bliver pedri der løber mere end han slår gode afleveringer osv. Hermed ikke sagt at vi ikke kan vinde. Det bliver bare ikke særlig spændende at se på.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: 4/8 Salzburg - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Hvorfor kan vi ikke genpresse?
Det er i øvrigt et reelt spørgsmål, for det undrer mig, at lige præcis dén disciplin er gået fløjten.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/8 Salzburg - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Fordi vi har spillere der ikke genpresser. Messi genpresser feks ikke rigtigt. Han kan indlede et kort indledende genpres som 9’er men hvis han kommer ud på fløjen så løber han for det første ikke nok. Og for det andet søger han centralt så han genpresser ikke i sin “zone”. Derfor ville det være hovedløst at spille Messi på kanten (der er også offensive årsager) og kombinere det med aguero der heller ikke løber nok.

Som jeg ser det, og her taler jeg kun for min egen opfattelse, så var Valverdes 442 og koemans 352 en direkte konsekvens af at dette hold ikke kan genpresse stabilt gennem en hel kamp. Til tider ser vi et genpres men det er ikke gennem en hel kamp. Vi har feks set det i starten af kampe og så stopper det i løbet af halvlegen hvor holdet falder tilbage på banen og lader modstanderen komme frem.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/8 Salzburg - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg gider ikke bruge så meget mere tid på det. Vi har allerede kørt det igennem 70 gange.

Men jeg tror vi starter i 433. Så løber vi ind i nogle dårlige resultater. 352 kommer frem. Det går måske bedre og vi kan spille med. Koeman og x (indsæt random spiller) får dog tæsk for at vi spille kedeligt (og det er ligemeget om vi vinder eller taber).

Hermed ikke sagt at det er det jeg ønsker. Jeg håber helt vildt vi får succes med 433 og spiller noget fed fodbold. Jeg tror bare ikke et sekund på det når man har set de seneste år. Og en ny træner vil ikke ændre det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: 4/8 Salzburg - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster