André Gomes

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af JonasV »

"I'm not superstitious, but I am a little stitious"

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af A$AP »

André Gomes ha viajado a Valencia a primera hora de la tarde en avión. Ocio? #mercato ? Mañana entreno 18.30 #frac1
Andre Gomes tog lidt tidligere i dag en tur til Valencia. Han blev heller ikke udtaget til kampen igår, på trods af, at han var meldt klar. Er han på vej tilbage?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Piquénbauer »

Tvivler på de har pengene...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Xavi6Smede »

Siden hvornår er vi begyndt at kræve penge for vores reserver?

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Tvivler på de har pengene...
Er Valencia ikke ejet af en malayisk rigmand eller lignende?

Peter Lim eller hva' fa'en han hed. Noget med en af Jorge Mendes' rigtige gode venner, og Mendes er jo Lims gode ven. Der er da en del forbindelse.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af batistuta »

Andre Gomes bliver et mere og mere mærkeligt kapitel. Ingen spilletid i år - men alligevel nægtede man tilsyneladende at sælge ham i sommerens transfervindue. Det giver ikke nogen mening.
Barca fan siden 1986.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Piquénbauer »

Det kan tænkes at valverde ville se ham an. Men samtidig er det ikke en spiller han har noget "forhold" til (han har ikke købt ham) hvorfor han ikke spiller ham.

Det er et eller andet sted lidt befriende at valverde sætter det hold han mener er bedst hver kamp. Der skal ikke tages hensyn til køb osv. Derfor forventer jeg også at vi kommer til at se en del salg fremadrettet - gomes, arda, verm, paco og måske digne, vidal og dølle.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Det kan tænkes at valverde ville se ham an. Men samtidig er det ikke en spiller han har noget "forhold" til (han har ikke købt ham) hvorfor han ikke spiller ham.

Det er et eller andet sted lidt befriende at valverde sætter det hold han mener er bedst hver kamp. Der skal ikke tages hensyn til køb osv. Derfor forventer jeg også at vi kommer til at se en del salg fremadrettet - gomes, arda, verm, paco og måske digne, vidal og dølle.
Hvorfor Digne? Han er da en habil og velfungerende backup??
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Piquénbauer »

Ja men han spiller ikke ret meget (sidder ofte over) og vi har cucu på b-holdet der måske kan komme op og spille en mindre rolle...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Ja men han spiller ikke ret meget (sidder ofte over) og vi har cucu på b-holdet der måske kan komme op og spille en mindre rolle...
Medmindre han selv har et behov for at spille fast og vil væk selv, så håber jeg sgu ikke, at vi sælger ham. Alba er jo hellere ikke så ung mere, og han er en pisseirriterende spiller, så hvis han falder i niveau, så kan man bruge Digne og så køre Cucu ind som 2. valg.

Der er sgu forhåbentligt andre i truppen, der får sparket før ham. Eksempelvis en vis fedladen tyrker.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Piquénbauer »

Nu siger jeg ikke at han skal sælges eller at jeg håber det. Jeg siger bare at jeg godt kunne se det ske.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af batistuta »

Piquénbauer skrev:Det kan tænkes at valverde ville se ham an. Men samtidig er det ikke en spiller han har noget "forhold" til (han har ikke købt ham) hvorfor han ikke spiller ham.

Det er et eller andet sted lidt befriende at valverde sætter det hold han mener er bedst hver kamp. Der skal ikke tages hensyn til køb osv. Derfor forventer jeg også at vi kommer til at se en del salg fremadrettet - gomes, arda, verm, paco og måske digne, vidal og dølle.
Er det "at se ham an" ikke at spille ham overhovedet? Men jeg er enig i, at det er fornuftigt der ikke tages hensyn til tidligere indkøb. Det virker dog fjollet ikke have sendt Gomes videre til 30-40 mio, hvis han hænger i så tynd en tråd, at man rent faktisk ikke giver ham mulighed for at vise sit værd. Det samme gælder vel egentligt Paco og Verm. Arda er bare en idiot.
Barca fan siden 1986.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Piquénbauer »

Ja. Han går op og ned ad ham hver eneste dag til træning. Han har nok en ret god ide om hvad han kan og hvordan han passer ind.

Jeg er fint tilfreds med at valverde fik muligheden for at bedømme alle spillerne inden der blev solgt ud. Det kan der så gøres nu.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Kubala »

Hvis det ender med salg af Gomes, Paco og Digne, så må man sige, at de var nogle fiasko-handler.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 21 - André Gomes

Indlæg af Guardiola »

Kubala skrev:Hvis det ender med salg af Gomes, Paco og Digne, så må man sige, at de var nogle fiasko-handler.
Det kommer vel ret beset an på, hvad vi får for dem. Og vi må som fans også være selvkritiske. Det vindue de blev købt i, blev udråbt som en kæmpe succes, endelig fik vi den tiltrængte foryngelse og store talenter. Ak og ve

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 59 gæster