Samuel Umtiti

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af MessiPogba »

Get French Football‏
@GFFN
Follow Follow @GFFN
More
Manchester City representatives have sat down with Samuel Umtiti & presented the club's project to him; player has asked for thinking time. Barcelona's Frenchman has a €60m release clause, according to L'Équipe.

Loooooooooool. Hans agent gør et godt arbejde for at sikre Umtiti flere penge.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Skydefinten »

Umtiti vil spille i Barca. Det vil jeg også.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8363
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Blaugrana92 »

Ekstremt slap holdning af klubben i mine øjne. Umtiti må ikke føle sig særlig godt beskyttet eller opbakket, hvis man kan tilsvine ham med racistiske tilråb, og så gå fri hvis bare man "undskylder" halvt på et eller andet socialt medie. Jeg bliver ikke overrasket, hvis han lige pludselig spiller i Paris Saint-Germain.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af emo »

Blaugrana92 skrev:Ekstremt slap holdning af klubben i mine øjne. Umtiti må ikke føle sig særlig godt beskyttet eller opbakket, hvis man kan tilsvine ham med racistiske tilråb, og så gå fri hvis bare man "undskylder" halvt på et eller andet socialt medie. Jeg bliver ikke overrasket, hvis han lige pludselig spiller i Paris Saint-Germain.
Jeg håber kraftigt at dette er efter at klubben har talt med Umtiti om sagen, og ikke noget de selv har taget beslutning om.
Allez...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af zqa »

Garcia har selv udtalt, at han kort tid efter kampen har snakket med Umtiti. Mon ikke, at der er kommet noget fornuftigt ud af det og klubben så har snakket med Umtiti efterfølgende.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Piquénbauer »



Imo verdens bedste cb. Jeg kan i det hele taget ikke komme i tanke om en stamme jeg hellere vil have end ham, pique og mats. Høj, høj klasse!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Skydefinten »

Piquénbauer skrev:

Imo verdens bedste cb. Jeg kan i det hele taget ikke komme i tanke om en stamme jeg hellere vil have end ham, pique og mats. Høj, høj klasse!
Vi er så heldige med at have fået ham. Og til den pris!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1253
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Rb88 »

Piquénbauer skrev:

Imo verdens bedste cb. Jeg kan i det hele taget ikke komme i tanke om en stamme jeg hellere vil have end ham, pique og mats. Høj, høj klasse!

På international niveau er Umtiti så undervurderet. er der en facet af spillet han ikke mester ? fart, intelligens, pasningsstærk, hovedstødsstærk. Han kan alt. selv når han bliver matchet af større spillere fra PL end fra La Liga

og udover det så er hans personlighed jo fantastisk. Han virker så glad og tror virkelig han er en der kan skabe godt humør og ro på et hold. Og på banen er han jo bare troværdig. ingen fagteri, ingen svinestreger, ingen overdramatisering

Umtiti må karakteriseres på den måde som mange gamle forsvarsspillere elsker de skal være, nemlig: Han gør det ikke sværere end det behøver være

Efter 3 hårde start måneder hvor han ikke så alt for sikker ud han har på rekordtid udviklet sig til en top 3 CB i verden

Ham og MATS er simpelthen nogle af de bedste køb vi har gjort i nyere tid

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af MessiPogba »

Jeg vil ikke titulere ham som verdens bedste CB endnu, for jeg synes, at han kompenserer en del for hans taktiske mangler og placeringsevne med hans fremragende atletiske evner. Synes han sommetider står helt forkert, men han når at rette op på det, fordi han er så vild til at kunne bevæge sig og hurtig.

Der er dog ingen tvivl om, at han er i klassen blandt de bedste, og han har udviklet sig helt fænomenalt, siden han er kommet til, men han har i den grad egenskaberne til at blive verdens bedste. Taktik er noget, du kan lære med erfaring og tid, men at blive en fremragende atlet er noget, du er medfødt, og heldigvis er Umtiti en vanvittig atlet. Hurtig, kropstærk, bevægelig.

Eneste lille minus der er dog ved ham, at han ikke er mere end de er 182 cm, men når Cannavaro med sine 173 kunne være så vild i hans storhedstid, og Puyol med hans 177 var den bedste i sin tid, så bør det ikke være det helt store, men Umtiti er i den grad på rette vej.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1253
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Rb88 »

MP: fuldstændig enig. Jeg skrev om top 3, da jeg ikke anser ham for den bedste. omend jeg ikke ved hvem den bedste er

Men han er i toppen, og han har helt klart potentialet til at blive den bedste CB. Men selv en top 3 eller top5 er også udemærket at have på et hold :grin:

Kubala
Indlæg: 10083
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Kubala »

Han var virkelig god i går. Næstbedst spiller på banen efter Messi. 100% vundne taklinger. 3 clearances og 7 interceptions.

ulrich
Indlæg: 1708
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af ulrich »

Ny kontrakt please. Kan ikke lide, at hans buy out er så lav...

Sendt fra min LG-H960 med Tapatalk

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8363
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

23 - Samuel Umtiti

Indlæg af De La Barça »

€9 mio. om året? Det er vanvid!


Visca el Barça i Visca Catalunya

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 78 gæster