Hatem Ben Arfa

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DeanCassady
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Hatem Ben Arfa

Indlæg af DeanCassady »

Storken skrev:
Drake skrev:
Storken skrev:Jeg vil egentlig tro, at han har mentaliteten på plads. Han slår mig ikke som en spiller, der mangler selvtillid. Han er i hvert ikke bange for at drible, selvom de 3 foregående forsøg fejlede.
Ja for Nice, men for et hold som Barca, skal der mere ind selvtillid til. Der må være en grund til at han ikke er blev en støre spiller ind hvad han er.
Du snakkede om mentaliteten. Hans talent er slet ikke stort nok til Barca i mine øjne. Han spillede flere elendige kampe end gode, da han var i Newcastle. Jeg kan dog forstå, at han har spillet væsentligt bedre i Nice.
Hans talent er ikke stort nok? Umiddelbart vil jeg, talentwise, placere ham i samme kategori som Ronaldo/Hazard. Ben Arfras problem har altid været hans mentalitet - talentet er uomtvisteligt.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20542
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1094 gange

Re: Hatem Ben Arfa

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ronaldo ligefrem? Så må du da godt nok have set noget jeg ikke har! :-)

DeanCassady
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Hatem Ben Arfa

Indlæg af DeanCassady »

FCBarcelonaChr skrev:Ronaldo ligefrem? Så må du da godt nok have set noget jeg ikke har! :-)
Jeg antager, at vi alle er enige om, at Ronaldo i lige så høj grad er produktet af sin vanvittige professionalisme som sit eget talent. Ben Arfa falder i den modsatte grøft og har pisset eventuel verdensklasse væk.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20542
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1094 gange

Re: Hatem Ben Arfa

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Helt enig. Jeg tror dog, at det talent Ronaldo er født med, er endnu større end Ben Arfa's. Ronaldo har jo så bare taget sin træning til ekstremer, for at forbedre samtlige aspekter af sit spil.

DeanCassady
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Hatem Ben Arfa

Indlæg af DeanCassady »

I så fald er vi delvist uenige. Pointen går dog ikke tabt :-)
Robert Zimmerman

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Hatem Ben Arfa

Indlæg af Jønde »

Ben arfa er en spiller vi for alt i verden ikke skal ha i truppen. En gut men en notorisk negativ indstilling, en spiller der aldrig har fungeret steder hvor han ikke forgudes af alt og alle. Fatter slet ikke hvis der er folk i klubben der så meget som overvejen ham.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Hatem Ben Arfa

Indlæg af Daluigi »

Vi har købt Douglas og Arda.... Jeg bliver efterhånden ikke overrasket over disse hovedløse og random indkøb af uduelige spillere.
Forumlegende

gygfo

Re: Hatem Ben Arfa

Indlæg af gygfo »

At kalde indkøbet af Arda for hovedløst er fjollet. Vi var mange, der så frem til hans energi og temperament samt lækker teknik. Desværre har det vist sig, at han umiddelbart ikke passer ind.
Senest rettet af gygfo man maj 09, 2016 12:00 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Hatem Ben Arfa

Indlæg af Piquénbauer »

Arda skal have mere tid. Det er hovedløst at bedømme en spiller på en halv sæson. Hvis niveauet fortsætter med at være lavt så kan han dog godt kaldes for et fejlkøb.

Omkring Ben Arfa så ser det heldigvis ud til at det bare er rygter.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Hatem Ben Arfa

Indlæg af Storken »

Jeg er enig i, at man skal give Arda chancen. Det er meget normalt at nye spillere skal bruge et år til at tilpasse sig. Det er dog et eller andet sted årsagen til, at man burde tænke sig om inden man køber en 29 årig spiller. Der er trods alt ikke særlig mange gode år tilbage i spilleren, hvis han skal bruge det første år på tilpasning.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Hatem Ben Arfa

Indlæg af Piquénbauer »

Det er jeg fuldstændig enig i!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Hatem Ben Arfa

Indlæg af Kubala »

Så er det lidt problematisk, at man går efter ældre spillere til angrebet lige pt., hvis man skal have tilpasningstid samt kunne gøre sig gældende et stykke tid. ;)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Hatem Ben Arfa

Indlæg af Piquénbauer »

For mig kommer det an på hvilken rolle spilleren er tiltænkt. Turan er købt for mange penge og det kunne sagtens tænkes at man håber/håbede at han kunne tage over når Iniesta trækker sig. Her er alderen dog et problem idet arda selv vil være oppe i årene da det sker.

Hvis man derimod tænker på en spiller til angrebet så mener jeg ikke at alder spiller en ligeså stor rolle da denne er tiltænkt en rolle som reserve og ikke mere end det. Der er ikke andet fremtidsperspektiv i vedkommende end at han skal udfylde pladsen når de andre har brug for et hvil. Gameiro er f.eks. 29 og han vil have fint med år tilbage til at kunne hjælpe holdet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Hatem Ben Arfa

Indlæg af Skydefinten »

Lyon vil have ham (også).
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

gygfo

Re: Hatem Ben Arfa

Indlæg af gygfo »

Jeg håbede; Arda ville bringe energi, vildskab og temperament ind i holdet, men det er ikke sket. Det handler jo ikke om, at han skal bruge tid på at spille sig ind i systemet. Hans attitude og løbearbejde er bare ikke tilfredsstillende.

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 54 gæster