Ousmane Dembélé

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Det er også fair. Jeg har hele min teori og indtil videre har forhandlingerne omkring coutinho og verratti bare vist mig at spillere bliver nødt til at gå meget langt for at få transfers igennem. Klubberne er ligeglade med penge i dag og så længe spillerne ikke går langt så sker der ikke noget.

Men vi må se hvad det ender med.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Ousmane Dembélé

Indlæg af A$AP »

http://www.kicker.de/news/fussball/bund ... lc3a9.html

Ny artikel fra Kicker. Dembele strejker stadig og snakker ikke med nogle fra klubben. Det afventes om han dukker op til træning på mandag, og han har angiveligt brændt en del broer både med spillere, trænerstab og fans, og det siges at han mentalt allerede har forladt Dortmund. Det siges dog også, at hans handlinger måske har haft modsatte effekt, og at Dortmund nu måske er mindre villige til at forhandle end de allerede var før. 150mio eller intet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Kicker skrev i går at de ville have 120 mio? Nå men tingene ændrer sig åbenbart hele tiden.

Når man ser hvad der sker med coutinho i pool og måden hvorpå de afviser en transfer request så efterlader det ikke mange muligheder for spillerne. Det er ikke kønt det dembele laver men måske er det sidste udvej.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Ousmane Dembélé

Indlæg af A$AP »

Bosz: "We will sit down with Ousmane Dembele tonight. We'll announce a decision afterwards." Didn't say on what they'll decide. #bvb
Mon det ender med en Verrati-like video, hvor Bosz står omme bag kameraet med en pisk?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis det er seriøst med Paulinho så nej. Ledelsen slipper ikke afsted med sådan et køb uden det bliver fulgt op af minimum dembele!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Ousmane Dembélé

Indlæg af A$AP »

https://investobet.com/blog/ousmane-dem ... eplacement

God artikel om Dembele og hvad han kan tilbyde. Please køøøb, det kan ikke gå hurtigt nok.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Ousmane Dembélé

Indlæg af A$AP »

Billede

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Man må sige at dembele gør alt hvad han kan for at få et skifte igennem. Respekt herfra!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 922
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 175 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Ousmane Dembélé

Indlæg af !Option »

Jeg syntes den er sådan lidt tveægget den der med at han sådan presser på for at få skiftet igennem. Hvis han er villig til at gøre det nu for at komme til os, hvad så om 6 år når en anden klub kommer og banker på døren og vi er i Dortmunds situation? :roll:

Med det sagt, så håber jeg godt nok også den signing bare snart lander!
Rey Abi!

Kvoller
Indlæg: 5172
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 583 gange

Re: Ousmane Dembélé

Indlæg af Kvoller »

Piquénbauer skrev:Man må sige at dembele gør alt hvad han kan for at få et skifte igennem. Respekt herfra!
Jeg mister sgu respekt når en spiller gør sådan. Jeg synes det er uprofessionelt, man har skrevet under på en kontrakt, og den må man så forholde sig til.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Det gør jeg ikke. Det er desværre nødvendigt.

Og jeg kan ikke se os komme til at stå i samme situation som dortmund. Vi er bare en større klub. Desuden betyder det ikke at en spiller gør det igen bare fordi denne har gjort det før. Masche og abidal gjorde det f.eks. ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Ousmane Dembélé

Indlæg af Blaugrana al vent »

Der er to sider af den sag. Spillerne er jo også tvunget til at skrive under på kontrakter. Jeg vil gerne vædde med, at hvis Isco ikke snart får forlænget sin kontrakt, så får han ingen spilletid. Og ingen spilletid er lig med intet VM til sommer. Derfor er spillerne på mange måder tvunget til at skrive lange kontrakter, da klubberne ellers på anden måde kan gøre livet surt for spilleren.
Jeg bløder Blaugrana

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Ousmane Dembélé

Indlæg af Madbassen »

Spillerne underskriver jo også de lange kontrakter for at klubben ikke behøver at sælge dem til ingenting et år før kontraktudløb. Så er det også lidt skidt af den sælgende klub ikke at gengælde det ved at forsøge at sælge over markedspris.


Sent from my iPad using Tapatalk
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Ousmane Dembélé

Indlæg af Guardiola »

Madbassen skrev:Spillerne underskriver jo også de lange kontrakter for at klubben ikke behøver at sælge dem til ingenting et år før kontraktudløb. Så er det også lidt skidt af den sælgende klub ikke at gengælde det ved at forsøge at sælge over markedspris.


Sent from my iPad using Tapatalk
Sælge over markedspris? Markedsprisen er vel netop hvad spilleren bliver solgt for, eftersom ikke to spillere er ens og at der derfor ikke kan være tale om generiske ydelser. Jeg synes ikke man skal have ondt af spillerne, de tjener adskilige millioner om året på de kontraktvilkår (douglas en 15 stykker, det skal du langt op i direktørrækkerne for at kunne matche). Synes det er en super skidt tendens hvis spillere kan forlange at blive solgt. Så er der virkelig intet til at stoppe oliepengenes ubegrænsede magt

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Ousmane Dembélé

Indlæg af Madbassen »

Guardiola skrev:
Madbassen skrev:Spillerne underskriver jo også de lange kontrakter for at klubben ikke behøver at sælge dem til ingenting et år før kontraktudløb. Så er det også lidt skidt af den sælgende klub ikke at gengælde det ved at forsøge at sælge over markedspris.


Sent from my iPad using Tapatalk
Sælge over markedspris? Markedsprisen er vel netop hvad spilleren bliver solgt for, eftersom ikke to spillere er ens og at der derfor ikke kan være tale om generiske ydelser. Jeg synes ike man skal have ondt af spillerne, de yjener adskilige millioner om året på de kontraktvilkår (douglas en 15 stykker, det skal du langt op i direktørækkerne for at kunne matche). Synes det er en super skidt tendens hvis spillere kan forlange at blive solgt. Så er der virkelig intet til at stoppe oliepengenes ubegrænsede magt
Jeg er helt enig. Prøvede blot at forklare, hvorfor Dembélé gør som han gør.

Og ja, markedsprisen er, hvad en given klub sælger en spiller for. Og når nu der ikke er nogen endnu, der har købt ham til 120 eller 150 mio. euro må det ville være fordi de sætter hans pris for højt? Eller er jeg galt på den.



Sent from my iPad using Tapatalk
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 56 gæster