Ousmane Dembélé

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Michman »

Han var et panik køb der vil noget. Og hans skader er latterlige. Så farvel Dembele, du vil ikke blive savnet af mig..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af EasyBuddhist »

Lægen må have været fuld, men, Halleluja!

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Filten »

EasyBuddhist skrev:
tors aug 10, 2023 2:01 pm
Lægen må have været fuld, men, Halleluja!

Dejligt at få ham væk.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Kvoller »



Endelig officielt

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af DrGink »

Kvoller skrev:
lør aug 12, 2023 10:37 am


Endelig officielt
Men hvor meget får VI for det?

Antimadridista
Indlæg: 9229
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

Demb har i øvrigt foreløbigt spillet 4 kampe for PSG. 0 mål. 0 assists.

Hristo
Indlæg: 362
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Ousmane Dembélé

Indlæg af Hristo »

Antimadridista skrev:
søn sep 17, 2023 6:00 pm
Demb har i øvrigt foreløbigt spillet 4 kampe for PSG. 0 mål. 0 assists.
Det gjorde lidt ondt at miste ham på tvangsauktion. Men nu hvor han er afhændet er det helt rart at have sluppet den byrde.

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Ousmane Dembélé

Indlæg af Filten »

Antimadridista skrev:
søn sep 17, 2023 6:00 pm
Demb har i øvrigt foreløbigt spillet 4 kampe for PSG. 0 mål. 0 assists.
ja, hvis han var så "vigtig" for vores spil og afgørende for om vi scorede, ja så kan det da undre en at han hverken har scoret eller assisteret i en betydelig dårligere liga.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Ousmane Dembélé

Indlæg af EasyBuddhist »

📝 The creation index is calculated by adding the number of key passes and expected assists per 90 minutes and weighting the result by the matches’ sporting level.
Billede
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9229
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
ons nov 15, 2023 9:40 pm
📝 The creation index is calculated by adding the number of key passes and expected assists per 90 minutes and weighting the result by the matches’ sporting level.
Billede
Sikker på det ikke er Aprilsnar indexet du har kigget på :lol:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Ousmane Dembélé

Indlæg af EasyBuddhist »

Sikker på det ikke er Aprilsnar indexet du har kigget på :lol:
:lol:

Men indexet lyver ikke. Barca savner Dembélé's profil. Ikke så meget spilleren, men jeg sagde inden sæsonen gik i gang, man ville komme til at savne hans kreation. Mange troede Felix ville udfylde hullet, men altså, come on....
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Ialocin
Indlæg: 732
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: Ousmane Dembélé

Indlæg af Ialocin »

Felix er jo en helt anden type, men thank god, at vi har fået ham ind. Der er ikke rigtig andre i offensiven, der tager initiativ og skaber noget. Raphinha, Yamal, Lewandowski og Ferran skaber i hvert fald intet for tiden.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Ousmane Dembélé

Indlæg af EasyBuddhist »

Ialocin skrev:
tors nov 16, 2023 9:36 am
Felix er jo en helt anden type, men thank god, at vi har fået ham ind. Der er ikke rigtig andre i offensiven, der tager initiativ og skaber noget. Raphinha, Yamal, Lewandowski og Ferran skaber i hvert fald intet for tiden.
Seriøst, Felix, Lewa, Rahpa. Det er det værste angreb, jeg har set for Barca i alle de godt 40 år, jeg har fulgt Barca. Det er ulideligt at se på.

Jeg tager til enhver tid Dembélé over nogen af de tre
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Ousmane Dembélé

Indlæg af DrGink »

EasyBuddhist skrev:
tors nov 16, 2023 9:42 pm
Ialocin skrev:
tors nov 16, 2023 9:36 am
Felix er jo en helt anden type, men thank god, at vi har fået ham ind. Der er ikke rigtig andre i offensiven, der tager initiativ og skaber noget. Raphinha, Yamal, Lewandowski og Ferran skaber i hvert fald intet for tiden.
Seriøst, Felix, Lewa, Rahpa. Det er det værste angreb, jeg har set for Barca i alle de godt 40 år, jeg har fulgt Barca. Det er ulideligt at se på.

Jeg tager til enhver tid Dembélé over nogen af de tre
Hvad er der med dig ham Dembele, easy? :glad:

Det er jo en fin statistik du viser. Men altså manden har lavet 4 assists og 0 mål i 11 ligakampe for et altdominerende hold. Det er jo ikke et super output.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Ousmane Dembélé

Indlæg af EasyBuddhist »

DrGink skrev:
tors nov 16, 2023 9:50 pm
EasyBuddhist skrev:
tors nov 16, 2023 9:42 pm
Ialocin skrev:
tors nov 16, 2023 9:36 am
Felix er jo en helt anden type, men thank god, at vi har fået ham ind. Der er ikke rigtig andre i offensiven, der tager initiativ og skaber noget. Raphinha, Yamal, Lewandowski og Ferran skaber i hvert fald intet for tiden.
Seriøst, Felix, Lewa, Rahpa. Det er det værste angreb, jeg har set for Barca i alle de godt 40 år, jeg har fulgt Barca. Det er ulideligt at se på.

Jeg tager til enhver tid Dembélé over nogen af de tre
Hvad er der med dig ham Dembele, easy? :glad:

Det er jo en fin statistik du viser. Men altså manden har lavet 4 assists og 0 mål i 11 ligakampe for et altdominerende hold. Det er jo ikke et super output.
Det handler ikke om Dembélé, men om den profil, han har.

Outputtet ligger i hans chance creation actions, hvor han ligger nr 1 og gjort det i lang tid. Hans progressive carries second to none. Han kan splitte et forsvar fra stående og den eneste, der kan hamle op med ham på de parametre er Leao.

Felix er så gabende kedelig at se på og hans output er langt under, hvad en kreatør for Barca skal kunne levere. Det er endnu værre med Raphinha og Lewa gider jeg ikke nævne i den sammenhæng. Det klart svagest angreb, jeg har set for Barca. Dertil er både Lewa og Felix fuldstændig clueless i presspillet. Modstanderne kan spille igennem Barca´s første pres så let som ingen ting og det er fuldstændig ligegyldigt, om det er Alaves, Getafe, Real eller Shakhtar.

Mange har meget travlt med at kigge på den defensive struktur, når det kommer til omstillinger imod, men den eneste der kan sætte et effektivt pres ind i første fase, er Gavi og derfor tænker jeg også, Han er tilbage på LW, så snart Frenkie er klar. Simpelthen fordi, vores angreb er så pisse ringe. Deres fodbold iq er fornærmende ringe og de løber konstant ind i blindgyder og boldtab. Teknisk er det tilmed KLART det ringeste angreb ever og deres positionering.... man kunne blive ved

Der er en grund til, Xavi og Barca spiller, som de gør og det har intet med forsvaret eller midtbanen at gøre
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 69 gæster