Ousmane Dembélé

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Ousmane Dembélé

Indlæg af EasyBuddhist »

Ps. Easy - i øvrivgt lidt sjovt at se dit indlæg fra august, koblet med din nuværende agenda.
Hvad er det for et indlæg du tænker på? Jeg har skrevet en del, jo. :lol:

Husker bedst denne her og den står jeg ved

Jeg hader det. Xavi burde være træner nok til at få Fati i topform selv. Det her stiller store spørgsmålstegn ved både Xavi og Laporta.

Det værste er, vi nu sikkert skal se på Felix' fjæs hele sæsonen og jeg ved ærligt taget ikke om, jeg magter det. Der er ikke ret meget ved den knægt, jeg ser frem til.

Felix og Lewa sammen i angrebet? Jeg forstår det ikke, det er en frygtelig combo. Fuck, det bliver en lang sæson.
Hvis det er om Dembélé, så er han jo en person, der er svær at holde af, sådan for alvor. Det er også derfor, jeg ligger vægt på, det er profilen, Barca mangler og ikke personen
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Ousmane Dembélé

Indlæg af EasyBuddhist »

Angrebet var ikke bedre da dembele var i Barca. Ja han kunne sætte 1 mand, 1! og så smide bolden væk. Man sidder ikke og savner dembele, vi savner Messi, hvis vi absolut skal snakke profiler vi kan bruge.
Nej, man savner ikke Dembélé, man savner profilen. Messi? Der kommer ingen Messi de næste 40 år, desværre. Det går ikke at blive ved med at sætte alting op mod Messi, det kommer man ikke videre af. Der findes spillere, som udfylder en del af den profil, Messi har og her snakker vi om den kreative del.
Og igen det er ikke kun angrebet, der får det til at se kedeligt og forudsigeligt ud. Midtbanen skaber heller ikke en dyt og slet ikke, hvis vi skal sammenligne med tidligere midtbanespillere som har spillet i barca.
Midtbanen(hvis vi ser bort fra DM) har faktisk potentiale til at nå tidligere tider. I angrebet har man Yamal og han er 16. Det hjælper forhåbentlig, når man får Roque ind, men det hjælper ikke Felix. Han har vist skuffende niveau og forventningerne var i forvejen ikke for høje
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 62 gæster