Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tænker at han næsten kun kan være billigere end laporte selvom PSG er hårde når det kommer til forhandlinger. Og så tror jeg virkelig at han vil være god ved siden af pique. Han virker i hvert fald til at have flere af de egenskaber som masche og puyol har/havde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af Jønde »

Hvis hans pris overstiger de 200 mill kroner, så er det en absolut no go. Vi skal nu og de næste år, være så opmærksomme på at vi ikke hopper med på primere leagues penge kasteri. De bliver et økonomisk kapløb vi alligevel ikke kan vinde på den lange bane. Vi skal stå fast på at vi ikke vil betale syge overpriser for alle vores spillere.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af Piquénbauer »

Ja god ide. Så må vi se om vi kan få overtalt alle de sælgende klubber om at sælge til os billigere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af Bager »

Jønde skrev:Hvis hans pris overstiger de 200 mill kroner, så er det en absolut no go. Vi skal nu og de næste år, være så opmærksomme på at vi ikke hopper med på primere leagues penge kasteri. De bliver et økonomisk kapløb vi alligevel ikke kan vinde på den lange bane. Vi skal stå fast på at vi ikke vil betale syge overpriser for alle vores spillere.
Men hvis ikke vi kan komme op med konkurrencedygtige købspriser, så vil det i mange tilfælde betyde, at vi skal affinde os med spillere fra næstbedste række. Og med den spillestil vi har, så bliver det svært at vinde trofæer med spillere der ikke er på niveau med andre topklubberes spillere.
Visca el Barca

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af Jønde »

Bager skrev:
Jønde skrev:Hvis hans pris overstiger de 200 mill kroner, så er det en absolut no go. Vi skal nu og de næste år, være så opmærksomme på at vi ikke hopper med på primere leagues penge kasteri. De bliver et økonomisk kapløb vi alligevel ikke kan vinde på den lange bane. Vi skal stå fast på at vi ikke vil betale syge overpriser for alle vores spillere.
Men hvis ikke vi kan komme op med konkurrencedygtige købspriser, så vil det i mange tilfælde betyde, at vi skal affinde os med spillere fra næstbedste række. Og med den spillestil vi har, så bliver det svært at vinde trofæer med spillere der ikke er på niveau med andre topklubberes spillere.

Men hvis alternativet er at vi køre os selv økonomisk i sænk. I øvrigt tror jeg på at der er ting der kan gøres. Vi er jo trods alt ikke den eneste klub der oplever at prisen på spillere som pl klubber også er itereseret i er alt for voldsomme, så måske man aktivt kunne starte en dialog med klubber uden for pl om hvordan vi i fællesskab vil forholde os.
Fakta er at pl klubbernes tv penge er i en liga for sig selv, vi kan ikke følge med om vi vil eller ej. Så spørgsmålet er om vi vil deltage i et kapløb vi på forhånd ved vi taber på den lange bane eller om vi vil være fremme iskoene og handle proaktivt inden det er gået galt og finde alternativer til dette penge kapløb.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af Piquénbauer »

Proaktivt? Hvad er det lige du mener man skal gøre? Sælge billigt til hinanden eller?

Jeg kan desuden fortælle dig at du godt lige kan gange de 200 mio med 2 for hvis man skal tro rygterne så er klubben klar på at smide mellem 45 og 50 mio euro efter marquinhos.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af Jønde »

Piquénbauer skrev:Proaktivt? Hvad er det lige du mener man skal gøre? Sælge billigt til hinanden eller?

Nu siger du billigt, det har jeg jo ikke snakket om. Men fair priser der svare til markedsprisen uden om pl.
Man kunne da godt starte en dialog om at klubberne uden for pl som udgangspunkt forsøger at undlade at handle med pl klubber.
Hvis ikke klubberne uden for pl gør noget, ender det jo bare at bundklubber i pl har stærkere trupper end top hold i andre ligaere, hvilket så igen vil betyde at klubberne i de andre ligaere får dårligere sponsor aftaler og tv aftaler.
Men jeg er nok mere kvalificeret til at indentificere et problem som det her end at løse det.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af Piquénbauer »

Men nu betaler pl klubberne jo en masse penge for spillerne så de spreder vel bare deres rigdom ud til andre klubber?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af Jønde »

Det kan man jo godt argumentere for, men i praksis ser vi stadig at bundklubber i pl kan overmatche top klubber i serie a og la liga i købspriser og specielt i lønninger, og min frygt er at det er et billede vi i de kommende år kommer til at se meget mere.

KongenINord
Indlæg: 51
Tilmeldt: tirs mar 17, 2015 4:12 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af KongenINord »

Er der egentlig nogen, der har styr på Barcas økonomi i forhold til, hvad Premier League-klubberne vil have? Jeg tænker bare, hører/læser man ikke tit, at Real Madrid er den rigeste klub, og at Barca ikke er langt derefter? I så fald lader det jo ikke til, at Barca vil være specielt langt efter PL-klubber og givet klubbens historie - især i nyere tid - kunne jeg da fint forestille mig, at Barca snildt stadig vil være med, når det kommer til de store transfers?

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af Jønde »

Men det handler ikke kun om vores økonomiske kunkurence even, men i lige så høj grad om vores konkuranters økonomiske konkurance evne.

KongenINord
Indlæg: 51
Tilmeldt: tirs mar 17, 2015 4:12 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af KongenINord »

Jønde skrev:Men det handler ikke kun om vores økonomiske kunkurence even, men i lige så høj grad om vores konkuranters økonomiske konkurance evne.
Det er såmænd også det forhold, jeg spørger ind til :) Her er det netop, jeg mindes at Real Madrid er den rigeste klub, men at Barca ikke er langt bagefter, og spørger så om nogen har styr på, hvordan det nogenlunde vil se ud efter PL-klubbernes TV-aftale.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

DeanCassady
Indlæg: 1593
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af DeanCassady »

Der var én, som tidligere omtalte Giménez som en spiller, der profilmæssigt mindede om Puyol, men skulle den ære tilfalde nogen af vores defensive indkøbsmuligheder, må det næsten være Marquinhos. Vi skal dog stadig et stykke under 50 mio. euro for, at jeg kan være med.
Robert Zimmerman

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Marcos Aoás Corrêa "Marquinhos"

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.mundodeportivo.com/futbol/20 ... barca.html

Hvis jeg forstår denne artikel korrekt så har Marquinhos nu fået en garanti i PSG om at han kommer til at starte næste sæson og han bliver derfor. Så nu er han væk. Det samme er laporte (hvis rygterne er sande).

Det ser ud til at det bliver endnu en sommer med en masse rygter omkring køb af en cb og så ender vi med ingen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 69 gæster