Philippe "Coutinho" Correia

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:
Men det her virker som den sidste uge af sommeren 2017s vindue. Breaking her, breaking der. Vi henter di Maria til 50 mio. euro d. 31.01.18.
Overhovedet ikke. Der er kæmpe forskel på hvordan coutinho transferen bliver omtalt.

Men hvis man tror at en så stor aftale bare lige kommer på plads så har man for høje forventninger. Det tager tid.
Er godt klar over, at en så stor transfer tager tid, da der er så mange rettigheder, der skal nedskrevet ordentligt i kontrakter og variabler, der skal tages højde for. Jeg læste en artikel om Pogbas tranfer, hvori de skrev, hvor besværlig sådan en kæmpe handel er, så det er jeg med på.

Men med tanke på vores bestyrele, så sidder jeg bare og venter på, at Robert fucker et eler andet op.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Roberto har intet med handlen at gøre. Coutinhos agenter forhandler for barca så det skal nok gå ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Roberto har intet med handlen at gøre. Coutinhos agenter forhandler for barca så det skal nok gå ;-)
Whaaaaaaat? Der skal da være en Barca-repræsentant??
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Det ved jeg intet om... Jeg ved (bliver meldt fra begge sider) at cous agenter står for det og at de er i kontakt med barto.

Og så melder sport desuden nu at handlen er på plads. De har ikke den bedste historie men de har været ok med Cou-rygterne her til vinter.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8363
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5505
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 577 gange
Blevet takket: 568 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Mahrez blir nævnt som en mulig afløser for Cou... samt at de har penge til Oblak også.. der ville jo generelt forstærke Liverpool, selvom Cou rejste.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Hvorfor skulle oblak tage til pool?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af De La Barça »

MessiPogba skrev:Men hvor har Liverpool alle de penge fra?
Selvom de er efter Manchester United og os, så er der jo stadig mange penge i Premier League. Læste forleden at sidstepladsen i Premier League får ca. 850 mio. kr. i TV- og præmiepenge.

Det her er fra Deloitte Football Money League 2017 målt på omsætning.
Billede


Visca el Barça i Visca Catalunya

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af MessiPogba »

SpillerSomMESSI skrev:Mahrez blir nævnt som en mulig afløser for Cou... samt at de har penge til Oblak også.. der ville jo generelt forstærke Liverpool, selvom Cou rejste.
Det indkøb forstår jeg ikke? Mahrez er rendyrket højre kant, og det er en plads, Salah spiller på? Lemar giver langt mere mening, da han både kan spille venstre og højre kant og så 10'eren.

Problemet med et køb af Lemar er dog, at en af hans spidskompetencer er hans knivskarpe indlæg, og i Liverpool har man ikke en hovedstødsstærk spiller i offensiven, som Monaco f.eks. har med Falcao.

Men Mahrez ville da være mærkeligt købmandsskab, medmindre palnen er, at Salah så skal spille falsk 9'er og Firmino skubbes ud til venstre, men hvorfor change en god formular, de har sig pt. med Firmino som spids og Salah som kant?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Philippe

Indlæg af MessiPogba »

De La Barça skrev:
MessiPogba skrev:Men hvor har Liverpool alle de penge fra?
Selvom de er efter Manchester United og os, så er der jo stadig mange penge i Premier League. Læste forleden at sidstepladsen i Premier League får ca. 850 mio. kr. i TV- og præmiepenge.

Det her er fra Deloitte Football Money League 2017 målt på omsætning.
Billede


Visca el Barça i Visca Catalunya
Jeg er helt med på, at Liverpool tjener mange penge pga. deres status som engelsk og de oceaner af penge, der svømmer i Premier League, men de skal jo også betale løn og andre ting for de indtjente penge. Liverpool er ikke en eller anden italiensk klub, der knapt nok kan købe en spiller og give løn, men de er hellere ikke superrige som så. De har ikke ligeså en bundløs pengetank som United f.eks. har af engelske standarder. De skal være lidt mere kloge med deres forbrug. Og med tanke på, at van Dijk er købt for 75 mio. pund og Keita for 48 mio. pund, så er van Coutinho pengene brugt på de to, så har de måske 80-100 mio. pund at handle for i første omgang uden at tænke på salg. Og de spillere, de vil sælge, har ikke den store værdi.

Kan jo selvfølgelig være, at Liverpool bare har underspillet deres økonomiske råderum og brænder 80 mio. pund på Lemar også.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af De La Barça »

MessiPogba skrev:Kan jo selvfølgelig være, at Liverpool bare har underspillet deres økonomiske råderum og brænder 80 mio. pund på Lemar også.
Ja, tror såmænd de har masser af penge. Tallene ovenover er endda fra sidste sæson uden Champions League plus Anfield er blevet udbygget.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5505
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 577 gange
Blevet takket: 568 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af SpillerSomMESSI »

MessiPogba skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Mahrez blir nævnt som en mulig afløser for Cou... samt at de har penge til Oblak også.. der ville jo generelt forstærke Liverpool, selvom Cou rejste.
Det indkøb forstår jeg ikke? Mahrez er rendyrket højre kant, og det er en plads, Salah spiller på? Lemar giver langt mere mening, da han både kan spille venstre og højre kant og så 10'eren.

Problemet med et køb af Lemar er dog, at en af hans spidskompetencer er hans knivskarpe indlæg, og i Liverpool har man ikke en hovedstødsstærk spiller i offensiven, som Monaco f.eks. har med Falcao.

Men Mahrez ville da være mærkeligt købmandsskab, medmindre palnen er, at Salah så skal spille falsk 9'er og Firmino skubbes ud til venstre, men hvorfor change en god formular, de har sig pt. med Firmino som spids og Salah som kant?

Jeg aner da ikke hvordan de vil spille Mahrez.. men det er ham der blir rygtet dertil nu, sammen med Lemar, og måske Oblak..

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... e-14115335

https://www.plbold.dk/nyhed/medie-her-e ... ternativer
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af SparetireDad »

Fik det her billede på en sms for lidt siden.... er det mon ægte...?

https://gyazo.com/37211c25ba7df57a5cef1be2c7d33878

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Skydefinten »

SparetireDad skrev:Fik det her billede på en sms for lidt siden.... er det mon ægte...?

https://gyazo.com/37211c25ba7df57a5cef1be2c7d33878
Jeg kan ikke se det, SD.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5505
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 577 gange
Blevet takket: 568 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af SpillerSomMESSI »

SparetireDad skrev:Fik det her billede på en sms for lidt siden.... er det mon ægte...?

https://gyazo.com/37211c25ba7df57a5cef1be2c7d33878

Nej, for Barto er vel i Liverpoool nu sammen med Cou og forhandler... men dunno.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 78 gæster