Luciano Vietto

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luciano Vietto

Indlæg af Piquénbauer »

Tw Xavier Bosch (journalist tv3): "Lucky Luciano Vietto." [@xavierbosch] #fcblive
Når det kommer fra tv3 så plejer der at være noget om det. Så det ser efterhånden ud til at vores nye angriber bliver vietto.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luciano Vietto

Indlæg af Piquénbauer »

Breaking: Vietto is close to signing with Barca.[TV3]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Luciano Vietto

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:Ingen anelse, men det er også ligegyldigt, da han ikke vil spille der.
Det er da ikke ligegyldigt, om han vil spille der ellers ej, så vil han være mere alsidig, så vi har mulighed for at bruge ham der, hvis der er brug for det. Også vil han også kunne få flere minutter.

Det er da bare en fordel, tænker jeg :glad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luciano Vietto

Indlæg af Piquénbauer »

Drake skrev:
Piquénbauer skrev:Ingen anelse, men det er også ligegyldigt, da han ikke vil spille der.
Det er da ikke ligegyldigt, om han vil spille der ellers ej, så vil han være mere alsidig, så vi har mulighed for at bruge ham der, hvis der er brug for det. Også vil han også kunne få flere minutter.

Det er da bare en fordel, tænker jeg :glad:
Det er ligegyldigt da han ikke kommer til at spille der. Vi har Denis, Arda, Rafinha og Munir som også skal have minutter og de kommer nok til at tage alt hvad der er på kanterne.

Lucho lagde i sit sidste pressemøde vægt på at det var en ren angriber man hentede. En spiller der var hurtig og kunne score mål. Jeg tror ikke at han får tid på kanterne.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Luciano Vietto

Indlæg af Mkj 77 »

Jeg så heller lacazcette eller dybala....

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Luciano Vietto

Indlæg af Storken »

Mkj 77 skrev:Jeg så heller lacazcette eller dybala....
Dybala ville være rigtig dyr. Jeg ville ikke engang lytte til bud under €70 mio, hvis jeg var Juventus.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luciano Vietto

Indlæg af Piquénbauer »

Og rygterne siger at lacazette ville koste 50 mio...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Luciano Vietto

Indlæg af Storken »

Jeg så en del Lyon kampe i 14/15, da jeg var helt vild med Fekir. Jeg sad altid med en fornemmelse af, at Lacazette skulle have tingene serveret. Han er selvfølgelig spidsangriber, men det var ikke sådan, at man holdt vejret, når han modtog bolden. Der kan dog være sket en del siden da, da han er tættere på peak age.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Luciano Vietto

Indlæg af A$AP »

Sevilla have now confirmed that Vietto has passed a medical and #Atleti have given him permission to train with them. Deal not yet official.
Det bliver godt nok interessant hvem vi henter så. Hvis jeg skal være helt ærlig så er jeg på nuværende tidspunkt lidt ligeglad med om det bliver en ung eller ældre spiller, bare en angriber hentes. Det må dog helst gerne være en angriber der kan gøre sig nyttig i et år eller to hvorefter han erstattes af en yngre en, hvis man går efter en ældre. Transfervinduet har for længst overgået alle mine forventninger. Håber dog stadig på en yngre en, selvom det ser svært ud.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 52 gæster