Martin Ødegaard

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Martin Ødegaard

Indlæg af SirJonas »

Daluigi skrev:Det er da klart, a han vælger pengene. Der er ikke en sjæl herinde, som havde valgt anderledes, hvis de stod i situationen. Han er økonomisk sikret resten af sine dage, uanset hvad der så måtte blive af hans karriere. Læg dertil at Real Madrid nok ikke ligefrem vækker afsky hos en 16-årig knægt. Han kender ikke deres historie. Det gjorde jeg i hvert fald ikke, da jeg var en 16-årig Barcafan...

Synes det er en smule komisk, at nogen kritiserer hans valg. Det er fanme nemt at spille på de hellige tangenter, når man sidder foran tastaturet. Men hvis virkeligheden bankede på døren med 20 mill om året, så tror jeg nok piben fik en anden lyd. Get real guys
Jamen selv hvis han er pool fan, hvorfor vælger han så ikke dem? Jeg synes bare det er en svanset indstilling og manglende tro på egne evner for ham og hans far/agent.

Med hans talent som måske verdens største i hans alder burde han følge sin drøm og tro så meget på sig selv til, at han nok skal tjene de 2-3-4-5-800 mio.


Edit: en rigtig Bendtner indstilling hvor man hellere vil have lidt penge her og nu frem for endnu flere på lang sigt.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Martin Ødegaard

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:Det er da klart, a han vælger pengene. Der er ikke en sjæl herinde, som havde valgt anderledes, hvis de stod i situationen. Han er økonomisk sikret resten af sine dage, uanset hvad der så måtte blive af hans karriere. Læg dertil at Real Madrid nok ikke ligefrem vækker afsky hos en 16-årig knægt. Han kender ikke deres historie. Det gjorde jeg i hvert fald ikke, da jeg var en 16-årig Barcafan...

Synes det er en smule komisk, at nogen kritiserer hans valg. Det er fanme nemt at spille på de hellige tangenter, når man sidder foran tastaturet. Men hvis virkeligheden bankede på døren med 20 mill om året, så tror jeg nok piben fik en anden lyd. Get real guys
Det kan jo godt være at du har den opfattese af tingene. Det kan godt være at du tror, alle ville tænke ens, at alle måske ville tænke som du gjorde da du var 16, men sådan forholder det sig ikke.

At du snakker om, hvad forummets brugere ville og ikke ville gøre, hvis vi stod i samme situation som 16 årig, er meget meget hypotetisk. Men hypotetisk set, hvis jeg stod i samme situation, med samme talent og var angiveligt Barca fan, ville jeg helt klart vælge 60 millioner istedet for de 120, velvidende at jeg havde tid til at tjene alle de penge senere hen. Hvis jeg gjorde det godt. Jeg kunne så komme til den klub, jeg virkelig ville spille for. Jeg tror ikke der er nogen herinde, som decideret kritiserer hans valg, de undrer sig bare, mens resten er sådan set ligeglade.

Jeg er f.eks. også ret ligeglad med hvad Ødegaard laver, men din teori omkring at alle ville vælge at gøre det samme som Ødegaard, er jeg ikke enig i.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

BarçaDK

Re: Martin Ødegaard

Indlæg af BarçaDK »

Præcis, Daluigi. Mas o menos.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Martin Ødegaard

Indlæg af Blaugrana92 »

BarçaDK skrev:Hvis han ender som fast mand hos Getafe, så vil han måske være lykkelig for at han i en alder af 22 har tjent nok penge til at han og hans familie kan leve (rigtig) godt resten af livet.
Nope. Doesn't check out. De er fra Norge. De lever (rigtig) godt uanset hvad. Olie og gas, du ved. :D :3

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Martin Ødegaard

Indlæg af Jesni »

Blaugrana92 skrev:
BarçaDK skrev:Hvis han ender som fast mand hos Getafe, så vil han måske være lykkelig for at han i en alder af 22 har tjent nok penge til at han og hans familie kan leve (rigtig) godt resten af livet.
Nope. Doesn't check out. De er fra Norge. De lever (rigtig) godt uanset hvad. Olie og gas, du ved. :D :3
Ja, forpulede Norge. Imens den resterende del af Europa sloges om hvor meget der skulle reformeres, sloges de om ikke at bruge alt for mange penge i samfundet.............. + skattefri december.

BarçaDK

Re: Martin Ødegaard

Indlæg af BarçaDK »

Blaugrana92 skrev:
BarçaDK skrev:Hvis han ender som fast mand hos Getafe, så vil han måske være lykkelig for at han i en alder af 22 har tjent nok penge til at han og hans familie kan leve (rigtig) godt resten af livet.
Nope. Doesn't check out. De er fra Norge. De lever (rigtig) godt uanset hvad. Olie og gas, du ved. :D :3
Billede


:oops: :oops:
:*

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Martin Ødegaard

Indlæg af Michman »

Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Martin Ødegaard

Indlæg af B-Freak »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=129127&ref=fb_page

AS mener at Ødegaard er i modvind i Real Madrid.

Hvis artiklens indhold er rigtig, så er han godt nok en primadonna...
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

emo
Indlæg: 17786
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Martin Ødegaard

Indlæg af emo »

Nu skal man være lidt opmærksom på hvor sandt det er de viderebringer, som du også påpeger. Men hvis det er sandt er det satme også Reals egen fejl. At komme med en så lukrativ kontrakt, hvor det udover den ekstrem høje løn også står at han SKAL træne med A holdet 5 gange om ugen, er jo latterligt.

Enten har de haft en skjult agenda, gør alt for at få ham til klubben og tage det derfra vel vidende om at han skal spille med reserverne, eller har han bare skuffet dem så meget og de egentlig har været naive nok til at tro på at han kunne være en A-holds reserve spiller.

Martin gør det ikke nemt for sig, og Real har bare dummet sig. Sådan ser det ud lige pt...
Allez...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Martin Ødegaard

Indlæg af A$AP »

Det var et dumt valg fra starten af.

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1697
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 206 gange
Blevet takket: 197 gange

Re: Martin Ødegaard

Indlæg af Barcaholic »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... id/6193147
Det franske medie Le10Sport hævder nemlig, at Perez skulle have tvunget Zidane til at udtage Ødegaard til den tour, som Champions League-vinderne skal på til Nordamerika, og det har skabt en konflikt i klubben.
Det var sku et godt skifte han fik lavet der.
Først modvind hos holdkammaraterne på b-holdet, og nu vil træneren ikke have ham med på træningstur. :lol:

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Martin Ødegaard

Indlæg af Jesni »

Han blev stadig millionær på det.

gygfo

Re: Martin Ødegaard

Indlæg af gygfo »

Det ville han også være blevet i andre klubber. Især når man vurderer hans karriere på den lange bane.

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1697
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 206 gange
Blevet takket: 197 gange

Re: Martin Ødegaard

Indlæg af Barcaholic »

Jesni skrev:Han blev stadig millionær på det.
Jamen tillykke til ham. Jeg er dog sikker på han ville kunne tjene meget mere end den kontrakt han har i Madrid, hvis altså bare han havde tålmodighed til at vise det talent han havde/har i en anden klub. Tvivler på der er nogen klubber der gider have ham når hans kontrakt udløber. Medmindre han selvfølgelig går noget ned i løn, men eftersom det virker til ham og hans familie kun tænker penge, så tror jeg det bliver svært for ham.

Men jeg er egentligt også ligeglad, synes bare det var en dejlig rar og komisk nyhed EB kom med. ;-)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster