Claudio Bravo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20563
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1099 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af FCBarcelonaChr »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
FCBarcelonaChr skrev:Fatter bare ikke hvorfor de snyder, tjener de ikke nok?
Omvendt tjener de så også nok til at de kan vinde mange millioner ved lidt fusk.
Sikkert nok. Men hvis jeg havde samme løn som nogen af spillerne i Barcelona, ville jeg sgu ikke snyde i SKAT.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Heartbreaker »

FCBarcelonaChr skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
FCBarcelonaChr skrev:Fatter bare ikke hvorfor de snyder, tjener de ikke nok?
Omvendt tjener de så også nok til at de kan vinde mange millioner ved lidt fusk.
Sikkert nok. Men hvis jeg havde samme løn som nogen af spillerne i Barcelona, ville jeg sgu ikke snyde i SKAT.
Det er det, som gør Danmark til et af de bedste lande at leve i. Ingen korruption og størstedelen af befolkningen betaler "glædeligt" deres skat.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20563
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1099 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Heartbreaker skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
FCBarcelonaChr skrev:Fatter bare ikke hvorfor de snyder, tjener de ikke nok?
Omvendt tjener de så også nok til at de kan vinde mange millioner ved lidt fusk.
Sikkert nok. Men hvis jeg havde samme løn som nogen af spillerne i Barcelona, ville jeg sgu ikke snyde i SKAT.
Det er det, som gør Danmark til et af de bedste lande at leve i. Ingen korruption og størstedelen af befolkningen betaler "glædeligt" deres skat.
Vi får også en del for vores skattepenge, så jeg er fint tilfreds :-)

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Drake »

Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Heartbreaker »

Piquenbauer vil hævde, at ter Stegen havde droppet tre gange i den kamp.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Piquénbauer »

Goalkeeper Claudio Bravo (33) could leave Barcelona this summer and Napoli's Pepe Reina (33) is an option to replace the former. [TV3]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Michman »

Piquénbauer skrev:
Goalkeeper Claudio Bravo (33) could leave Barcelona this summer and Napoli's Pepe Reina (33) is an option to replace the former. [TV3]
NEJ TAK..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:
Goalkeeper Claudio Bravo (33) could leave Barcelona this summer and Napoli's Pepe Reina (33) is an option to replace the former. [TV3]
Det synes jeg ville være fint, hvis Ter Stegen bliver første valg, og Bravo ikke vil være andet valg.

For ser meget gerne at Ter Stegen bliver første valg denne sæson, også kan vi få sjat penge for Bravo som heller ikke er ung mere.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Blaugrana92 »

Bravo er stadig ret ung. Han er målmand. Det skulle slet ikke overraske mig hvis han har 4-5 gode år tilbage i sig.

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Drake »

Blaugrana92 skrev:Bravo er stadig ret ung. Han er målmand. Det skulle slet ikke overraske mig hvis han har 4-5 gode år tilbage i sig.
Ja, men hvis vi beholder Bravo som første valg, så mister vi bare Ter Stegen er jeg bange for.

Ingen af dem vil være andet valg, så vi må vælge. Kan godt lide Bravo og synes han er virkelig god, men der er bare ikke lige så meget fremtid i ham som der er i Ter Stegen.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Jesni »

Drake skrev:
Blaugrana92 skrev:Bravo er stadig ret ung. Han er målmand. Det skulle slet ikke overraske mig hvis han har 4-5 gode år tilbage i sig.
Ja, men hvis vi beholder Bravo som første valg, så mister vi bare Ter Stegen er jeg bange for.

Ingen af dem vil være andet valg, så vi må vælge. Kan godt lide Bravo og synes han er virkelig god, men der er bare ikke lige så meget fremtid i ham som der er i Ter Stegen.
Jeg synes valget er ret nemt. Ter Stegen er allerede nu virkelig dygtig, så han skal selvfølgelig stå. Bravo har været et fremragende køb, og nu skal vi sælge ham, så han ikke bliver spildt på vores bænk.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Luis Enrique »

Jesni skrev: Jeg synes valget er ret nemt.
Det synes jeg også. Vi skal bruge Bravo de næste tre år og imens kopiere Chelseas fidus med Courtois og leje ter Stegen ud, eventuelt til Dortmund. Han skal nok få en underskrevet erklæring med i bagagen om, at han efter endt, vellykket lejeophold bliver fast førstemålmand hos os.

Det er close mellem de to, bestemt, men vi kan ikke overlade en mand med det her niveau til nogen anden klub.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Storken »

Forskellen på de to målmænd er ikke særlig stor, så vi klarer os nok uanset hvad.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Jesni »

Luis Enrique skrev:
Jesni skrev: Jeg synes valget er ret nemt.
Det synes jeg også. Vi skal bruge Bravo de næste tre år og imens kopiere Chelseas fidus med Courtois og leje ter Stegen ud, eventuelt til Dortmund. Han skal nok få en underskrevet erklæring med i bagagen om, at han efter endt, vellykket lejeophold bliver fast førstemålmand hos os.

Det er close mellem de to, bestemt, men vi kan ikke overlade en mand med det her niveau til nogen anden klub.
Jeg er ikke sikker på, han vil lejes ud. Og hvis der alligevel ikke er stor forskel bør man efter min mening satse på den unge, og sælge Bravo til City, det angiveligt er interesserede. Eller en anden klub, for med det niveau han har, skal han nok finde en anden klub.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13 - Claudio Bravo

Indlæg af Piquénbauer »

Manchester City is trying to convince Barca of letting Bravo go and that 20-25m euros would be enough to close the deal. [lacuarta]
Polo fra MD (en af de mere troværdige) siger desuden at City ville have Stegen men at barca overhovedet ikke ville høre på bud. Derfor skulle de nu gå efter Bravo og han skulle være ret interesseret i et skifte.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 43 gæster