Paul Pogba

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Brombi »

Nu har jeg lige postet mit indlæg i præsidentvalgstråden. Men det sidste afsnit understreger hvilke beslutningskompetencer den midlertidige administrative kommision har, som hovedsageligt er var government, administration og representation (i mere eller mindre grad). Jeg tror ikke at en så stor en beslutning som købet af en spiller, er en del af deres arbejdsbeskrivelse.

Det afholder selvfølgelig ikke Bartomeu for at lave aftaler. Han kan jo sagtens have en forhåndsaftale med Atletico, men det er selvfølgelig kun hvis han bliver valgt :) Det samme gælder i øvrigt med den nye aftale med Qatar til 2020.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Men er der ikke folk fra klubbens nuværende bestyrelse der er rejst til torino i dag for at snakke pogba?

Jeg synes sgu det virker lidt mærkeligt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Brombi »

Det har jeg ikke hørt noget om, men som sagt består den administrative kommission også af afgåede bestyrelsesmedlemmer, så det kan godt være de har en agenda. Men som sagt tror jeg ikke at de får lov til at bruge ca 100 millioner euro, så derfor kan jeg kun forestille mig at det er forhåndsaftaler.

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af kklaus »

Barcelona and Juventus have reached an agreement on the transfer of Juventus midfielder Paul Pogba (22) for the 2016/2017 season. [sport]
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Uh det må meget gerne være sandt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Juventus have told Barcelona during today's meeting that French midfielder Paul Pogba (22) will not be sold this summer. [md]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Billede
Picture: Directors Braida and Soler with Juventus directors Marotta and Paratici during today's meeting [sport]
Barcelona's next president will have to finalize after the elections the deal on the transfer of Juventus midfielder Paul Pogba. [sport]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Brombi »

Ja præcis. Alle de her handler kan kun føres helt igennem efter valget..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Marotta (general direcor Juventus): "We have received an 80M bid, but I can confirm we won't sell Pogba." [gazzetta]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:
Marotta (general direcor Juventus): "We have received an 80M bid, but I can confirm we won't sell Pogba." [gazzetta]
Nu bliver han helt sikkert solgt.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Xavi6Smede »

Jeg har aldrig været særlig stor fan af af Pogba's mulige skifte til os. Det skyldes en blanding af, at jeg ikke synes hans spillestil passer til vores midtbane(har klart flere boldtab end dem vi har, og de andre, der bliver rygtet til), samt den vanvittige pris. Dog er jeg vanvittig nysgerrig efter at se hvordan det vil fungere, for er egentlig stor beundrer af manden. Men hvis rygterne passer omkring han skal være den 2.højest betalte spiller i truppen, så det fandme et stort nej! En 22 årig franskmand, der kun har vist sit værd et par sæsoner i Serie a, skal bestemt ikke have en højere løn end Xavi og Iniesta nogensinde har fået i klubben.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af zqa »

Neymar havde kun et par sæsoner i Brasilien, da han kom til for et enormt beløb og en skyhøj løn (som på daværende tidspunkt kun blev overgået af Messis).
#jesuisSheep

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af kklaus »

migeru ‏@migerucb
If my Italian doesn't fail me,@CorSport says Juve would only sell Pogba for €80m to Laporta. That explains everything
Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af kklaus »

Fritte skrev:Ingen Pogba før om 1 år:

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/kobet ... et-ar.html
Heh, det har jeg egentlig hele tiden troet var planen.

Det virker fjollet at give så mange penge for en spiller nu, der så ikke kan spille før januar - og hvis han skulle blive i Juve indtil januar, så skulle de enten lade være med at bruge ham i CL, eller også ville vi ikke kunne bruge ham i CL, ingen af delene særlig praktisk. Herudover er der EM næste år og der vil Pogba nok gerne med, og ingen spilletid i efteråret + klubskifte kunne ødelægge hans muligheder, derfor har han også selv interesse i at blive i Juve et år mere, ligesom Juve helt klart har interesse i at holde på ham.

Det er selvfølgelig lidt af et gamble at lave en aftale om f.eks. 80M nu her (med skifte næste sommer), men hvis Pogba nu spiller fantastisk næste sæson og Frankrig vinder EM med Pogba som en stor profil på holdet - så er de 80M lige pludselig en ganske ok pris. Alternativt, hvis han nu falder igennem næste sæson og slet ikke lever op til sit potentiale, så ser 80M lidt håbløst ud.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af zqa »

Hehe, ja. De der små fimseskridt er fede!
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 47 gæster