Aymeric Laporte

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1674
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 204 gange
Blevet takket: 193 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af Barcaholic »

Piquénbauer skrev:Så vi skulle ikke have købt en cb? Og så bare set om vi kunne klare os med pique, masche og bartra? Selvfølgelig skulle vi købe en cb. Men købet af disse var ikke ensbetydende med at de automatisk kom foran bartra. Du skal nok se at de har tilkæmpet sig deres nuværende rolle og ikke fået den serveret på et sølvfad fordi de blev købt.

IMO er du ude i nogle konspirationsteorier om at man ikke vil satse på la masia og i stedet satse på købte spillere. Og den køber jeg bare ikke. Det handler om at have det bedste hold og vinde. Og selvfølgelig vil man helst spare en masse penge hvis b-spillerne er gode nok. Men hvis de ikke er det så må man på markedet. Sådan er det.
Ja vi skulle have købt 1, ÈN ikke to, og da slet ikke to som dem vi købte. Igen jovist Mathieu har gjort det fint. MEN Vermalen. Helt ærligt mener du han har fortjent mere spilletid en Bartra?. Nu er det ikke LE's vudering, nu er det hvad du personligt synes.

Det fint du mener jeg skal gå i skuffen og finde sølvpapiret frem. Men som jeg ser det har vores ledelse siden 2010 foretrukket at købe ind, istedet for at satse på det vi har.
Fint at du synes det klæder klubben, men det gør jeg ikke. Titler betyder intet for mig hvis glæden ikke er der. Suarez og Neymar har vist sig som fremragende indkøb, da deres spil samt personlighed passer med Barca. Dermed ikke sagt vi skal købe hele tiden.

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1674
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 204 gange
Blevet takket: 193 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af Barcaholic »

Mange af dem du nævner har jo aldrig været førsteholdsspillere. Det er vel kun Thiago, Bojan og Montoya der dissideret har været snak omkring. Alle de andre har været der kort og så videre..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af Piquénbauer »

Satse på det vi har? Hvad havde vi? Det er som om folk forventer at fordi vi har fået nogle geniale spillere fra la masia så er alle de andre også på dette niveau. Den eneste spiller vi har sendt videre fra la masia som vi kunne bruge var thiago. Resten har været skidt.

Så ja jeg mener i høj grad at du skal finde sølvpapirhatten frem. Vores nuværende ledelse er besatte af økonomien og spare penge. Det kan du f.eks. se ved at man holdte sig fra silva og marquinhos for at købe de billigere løsninger i mathieu og verm. Så for mig giver det ingen mening at påstå at man smider gode spillere væk for så at købe ekstremt dyrt ind. Jeg tror nærmere at man har sendt spillere væk da de bare ikke var gode nok og man har købt dyrt da man har været nødsaget til det.
Helt ærligt mener du han har fortjent mere spilletid en Bartra?. Nu er det ikke LE's vudering, nu er det hvad du personligt synes.
Jeg ser ikke noget i nogle af dem. Så det betyder som sagt ikke noget for mig da de begge snart er væk. Ligeledes tror jeg ikke at det vil ændre noget for bartra at spille 200 min mere på en sæson.
Mange af dem du nævner har jo aldrig været førsteholdsspillere. Det er vel kun Thiago, Bojan og Montoya der dissideret har været snak omkring. Alle de andre har været der kort og så videre..
Hele pointen var at man har været ok til at spotte om spillerne havde det der skulle til. Og det vil jeg mene at listen fint viser da det vel kun var thiago som kunne gøre en forskel i dag.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1674
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 204 gange
Blevet takket: 193 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af Barcaholic »

Piquénbauer skrev:Satse på det vi har? Hvad havde vi? Det er som om folk forventer at fordi vi har fået nogle geniale spillere fra la masia så er alle de andre også på dette niveau. Den eneste spiller vi har sendt videre fra la masia som vi kunne bruge var thiago. Resten har været skidt.

Så ja jeg mener i høj grad at du skal finde sølvpapirhatten frem. Vores nuværende ledelse er besatte af økonomien og spare penge. Det kan du f.eks. se ved at man holdte sig fra silva og marquinhos for at købe de billigere løsninger i mathieu og verm. Så for mig giver det ingen mening at påstå at man smider gode spillere væk for så at købe ekstremt dyrt ind. Jeg tror nærmere at man har sendt spillere væk da de bare ikke var gode nok og man har købt dyrt da man har været nødsaget til det.
Helt ærligt mener du han har fortjent mere spilletid en Bartra?. Nu er det ikke LE's vudering, nu er det hvad du personligt synes.
Jeg ser ikke noget i nogle af dem. Så det betyder som sagt ikke noget for mig da de begge snart er væk. Ligeledes tror jeg ikke at det vil ændre noget for bartra at spille 200 min mere på en sæson.
Mange af dem du nævner har jo aldrig været førsteholdsspillere. Det er vel kun Thiago, Bojan og Montoya der dissideret har været snak omkring. Alle de andre har været der kort og så videre..
Hele pointen var at man har været ok til at spotte om spillerne havde det der skulle til. Og det vil jeg mene at listen fint viser da det vel kun var thiago som kunne gøre en forskel i dag.
Så det var derfor vi gav 700 mil for Suarez og Ukendt mange mil for Neymar. Du har ret vores ledelse gør ALT for en sund økonomi.
Hvor meget koster vores nye stadion projekt?.

Bartra har jo for pokker da været en del af truppen sammen med Roberto i en del år, imodsætning til dem du nævner. Bartra har hvad der skal til, ellers ville han være væk for længst.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af Piquénbauer »

Så det var derfor vi gav 700 mil for Suarez og Ukendt mange mil for Neymar. Du har ret vores ledelse gør ALT for en sund økonomi.
Tror du at de gjorde det bare for at gøre det? Det handler om at have et godt hold og vinde. Alligevel har vi tidligere set ledelsen sige nej pga penge. Nolito er endnu et eksempel.
Hvor meget koster vores nye stadion projekt?.
Nok til at man spurgte fansene om lov til det inden at man gjorde det.
Bartra har jo for pokker da været en del af truppen sammen med Roberto i en del år, imodsætning til dem du nævner. Bartra har hvad der skal til, ellers ville han være væk for længst.
Det er jo ikke ensbetydende med at han har hvad der skal til. Det kan lige så godt være fordi vi har været utroligt dårligt besatet i forsvaret og nu hvor der endelig er kommet spillere så er hans tid slut.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1674
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 204 gange
Blevet takket: 193 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af Barcaholic »

Den samme ledelse der sagde nej til Silva og Marquinhos. De vil ikke betale hvad 400 mil for Silva, da vi i de flestes syn havde store forsvarsproblemer, men vi vil gerne betale 700 for Suarez, når vi fungere fint i angrebet. Ja vi fungerede fint med Ney, Messi, Alexis, dengang var det forsvaret der sejlede.
Suarez som jeg før har sagt, har vist sig som værende et perfekt indkøb. Neymar ønskede vi alle, desværre kom der alt muligt lort ud af den handel.
Et stadion projekt har været meget længe undervejs, så intet under der bliver stemt ja der.

Vi ser forskelligt på Bartra. Jeg ser der er en grund til han altid har været der, og det er fordi han er god nok. Du synes så Vermalen og mathieu er bedre alternativer, og fred være med det..
Lad os ligge den her, og være glade for det vi har PT..:)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af Piquénbauer »

Ja lad os endelig det :glad:
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af Bager »

Ej det synes jeg faktisk ikke vi skal. Jeg stopper ikke før vi alle har samme holdning. Og det er - naturligvis - at Bartra laver for mange fejl til at være starter. SÅ er vi vist enige.
Visca el Barca

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af Jesni »

Barcaholic skrev:Den samme ledelse der sagde nej til Silva og Marquinhos. De vil ikke betale hvad 400 mil for Silva, da vi i de flestes syn havde store forsvarsproblemer, men vi vil gerne betale 700 for Suarez, når vi fungere fint i angrebet.
Nu har det jo nok været vores kære træner, der hellere ville have Suarez (og kan man virkelig kritisere det valg?) end Marquinhos, så skyd nu lige skytset mod den rigtige mand, istedet for den der velkendte vage holdeplads, folk kalder for "ledelsen".

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1674
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 204 gange
Blevet takket: 193 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af Barcaholic »

Jesni skrev:
Barcaholic skrev:Den samme ledelse der sagde nej til Silva og Marquinhos. De vil ikke betale hvad 400 mil for Silva, da vi i de flestes syn havde store forsvarsproblemer, men vi vil gerne betale 700 for Suarez, når vi fungere fint i angrebet.
Nu har det jo nok været vores kære træner, der hellere ville have Suarez (og kan man virkelig kritisere det valg?) end Marquinhos, så skyd nu lige skytset mod den rigtige mand, istedet for den der velkendte vage holdeplads, folk kalder for "ledelsen".
LE ville også have Nolito i Januar, det fik han ikke, så tror ikke helt på den med at hvis LE vil ha, så får han. Tror da også gerne Pep i sin tid gerne ville have haft Silva, men somsagt, ledelsen ville ikke betale hvad han kostede.
Jeg har ingen steder kritiseret købet at Suarez, tværtimod har jeg rost ham for at være den brik vi har manglet.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af emo »

Sådan som alt har udartet sig, så er jeg ikke et øjeblik ked af at vi IKKE fik Silva.
Allez...

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af Jesni »

Barcaholic skrev:
Jesni skrev:
Barcaholic skrev:Den samme ledelse der sagde nej til Silva og Marquinhos. De vil ikke betale hvad 400 mil for Silva, da vi i de flestes syn havde store forsvarsproblemer, men vi vil gerne betale 700 for Suarez, når vi fungere fint i angrebet.
Nu har det jo nok været vores kære træner, der hellere ville have Suarez (og kan man virkelig kritisere det valg?) end Marquinhos, så skyd nu lige skytset mod den rigtige mand, istedet for den der velkendte vage holdeplads, folk kalder for "ledelsen".
LE ville også have Nolito i Januar, det fik han ikke, så tror ikke helt på den med at hvis LE vil ha, så får han. Tror da også gerne Pep i sin tid gerne ville have haft Silva, men somsagt, ledelsen ville ikke betale hvad han kostede.
Jeg har ingen steder kritiseret købet at Suarez, tværtimod har jeg rost ham for at være den brik vi har manglet.
Kom nu lidt. Det er jo ikke det jeg skrev. De samarbejder. LE dikterer ikke, og ledelsen køber ikke bare ind, hvad de lige synes. At de valgte Suarez istedet for Marquinhos var jon nok meget påvirket af LE's angivelige insisteren på at få Suarez til klubben, og så var der ikke penge til Marquinhos.

kklaus
Indlæg: 9726
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af kklaus »

Laporte blev båret fra banen i går i U21-kampen mellem Frankrig og Skotland.
http://www.sport-english.com/en/news/li ... on-5003999
Misser muligvis resten af sæsonen.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af Piquénbauer »

Synd for ham! Håber han bliver klar til sæsonstart ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Aymeric Laporte

Indlæg af A$AP »

According to AS’s Nika Cuenca, Athletic are planning to offer Laporte a new contract which will not only raise his current €50 million release clause, but will also see him become the highest paid player in the squad over Raul Garcia.
http://insideathleticclub.com/2016/03/3 ... -contract/

Acceptere han den her, så går er det jo en udmelding om at han ikke har tænkt sig at smutte lige foreløbig. Så er hans ambitioner vel ikke højere lige nu end Bilbao.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 47 gæster