Adama Traoré

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20526
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1093 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Rico (Zaragoza): "Adama is the strongest player I've ever faced, the fastest too. He's really great, you have to mark him closely." [marca]

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af JonasV »

phpBB [video]


Bøh! :cool:

kklaus
Indlæg: 9726
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af kklaus »

Væk med jer!
MARCA claim Tottenham have joined Manchester United in the race to sign young Barcelona attacker Adama Traore. #THFC
Væk, blev der sagt.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af Jurij »

Joan Román er vores næste stjerne. WOW... sjælendt har jeg beundret en teknik så meget.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20526
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1093 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Adama (Barcelona B): "My agent talks with Barça about a new contract, which would include promotion. I want to stay for many more years."

kklaus
Indlæg: 9726
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af kklaus »

Barcelona B winger Adama (18) will sign his new contract in the coming days. He will be promoted to the first team next summer. [l'esportiu]
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af Elbarca »

kklaus skrev:
Barcelona B winger Adama (18) will sign his new contract in the coming days. He will be promoted to the first team next summer. [l'esportiu]

Perfekt

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af mathi »

Barcelona winger Adama has completed 78 dribbles in the Spanish 2nd division this season, at least 49 more than any other player. [via opta]
Det er pænt latterligt.

Brugeravatar
Lular
Indlæg: 105
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 1:02 am
Geografisk sted: Barca
Blevet takket: 9 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af Lular »

Han er hjernedød. Han bliver fremtidens mand ude på højrefløjen. Han har det hele: fysisk stærk, meget hurtig, god acceleration, god teknik, godt overblik for spillet, ekstrem dygtig i én-mod-én-situationer. Han har masser af power i sig, og ligner en fighter, med en kæmpe arbejdskapacitet, hvilket styrker vores genpres og vores defensiv.

Længder bedre end Pedro allerede, på alle niveauer.

Hvis jeg var I LE's sko lige nu, så havde jeg rykket Adama op. Sat ham på højrefløjen i næste liga-kamp, med Suarez på toppen, og Neymar på venstre-fløjen. Så havde jeg sat Messi lige bag de tre angribere, med Iniesta liggende til venstre for Messi, og Rakitic (el Xavi) til højre for Messi. Bag dem havde jeg sat kejser Bussen som defensiv midt, og så havde jeg kørt med en 3 mands forsvar bestående af Mathieu - Masch - Bartra.

Solidt forsvar, solid midtbane, solidt angreb. Ingen Pedro, ingen Alves, ingen Alba, ingen Pique! (fire spillere der alle har haft en forfærdelig sæson imo, måske lige med undtagelse af Alves, som har været Nogenlunde, men ikke mere end det).

vores spil vil køre igennem 4-mands midtbanen, som alle 4 har evnene til at få bolden lagt op til angrebet. Messi er i en ønskeposition, som den ultra-offensive playmaker med 3 fremragende angribere foran sig.

Sidst men måske vigtigst af alt: Suarez kommer til at ligge på sin favoritposition, i midten af angrebet: Centrum- midt 9'er.

Do it luis.

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af Drake »

Lular skrev:Hvis jeg var I LE's sko lige nu, så havde jeg rykket Adama op. Sat ham på højrefløjen i næste liga-kamp, med Suarez på toppen, og Neymar på venstre-fløjen. Så havde jeg sat Messi lige bag de tre angribere, med Iniesta liggende til venstre for Messi, og Rakitic (el Xavi) til højre for Messi. Bag dem havde jeg sat kejser Bussen som defensiv midt, og så havde jeg kørt med en 3 mands forsvar bestående af Mathieu - Masch - Bartra.
Et problem med den opstilling er lidt, at modstanderen kommer til en motorvej på kanterne, i endnu større grad ind nu. Og hvis Iniesta og Rakitic skulle komme ud, og dække af på kanterne, så står Busi alene på den motorvej som de vil få inde på midten.
Og ud over det, kommer Neymar til at blive en decideret venstre kanten, og skaber bredde, lidt som vi så under Tata. Og der synes jeg ikke kun han høre til, han skal have udgangspunkt der med lidt fri rolle, så han kan trække ind og få afsluttet og være med i småspillet. Det bliver lidt svært hvis vi ikke spiller med en venstre back til at holde bredden.

Men jeg synes det er en spænende opstilling :glad: Men det kræver virkelig godt genpres, og organisation så man står kompakt og kan side forskyde hele holdet, så man dækker motorvejene på kanterne, of samtidig holder midten tæt.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af A$AP »

Rac1 says Adama will be promoted to the first team next season stated in his new contract.
Han har lige forlænget til 2018, meget gode nyheder. Han bliver en vanvittig spiller i fremtiden.

Billede

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: RE: Adama Traoré

Indlæg af Elbarca »

Ind imellem alle svipserne, så kan han godt træde rigtigt i ny og næ, ham Zubi. Jeg er kæmpe fan af bæstet Adama.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20526
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1093 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Det er fandeme vigtigt! For venter mig meget af ham!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af Champione »

Super indhop af Adama i går.. Tror virkelig på ham.
Han river også Segunda over med vanvittige stats.

Ham skal vi altså værne om og sikre en kontinuitet i hans udvikling - udviklingen skal ikke stoppes med forkerte beslutninger - han er en verdensklassespiller i svøb.

Av hvor ser han farlig ud!
---------------------------------------
Barca is my religion!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af JonasV »

Det er sjældent en Barça B-spiller har set klar ud til førsteholdsaction, me thinks. Sikke et drive. Han er minder mig om et stort tog af en art.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Barca80 og 74 gæster