Adnan Januzaj

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af Jurij »

Der er altså lige 3 års forskel!
Genopbygning status: færdig.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af Blaugrana92 »

Men du mener stadig at Januzaj besidder et større talent end Neymar? Du mener stadig at Januzaj har potentialet til at score over 25 mål i en enkelt sæson? At han har potentialet til at score 42 mål i 60 landskampe? At han har potentialet til at være en stjerne-spiller på et på hold der kæmper med om samtlige titler? Det er svært at få øje på logikken din tankegang, når nu du, efter eget udsagn, ikke kunne se lyset i Bojan og ikke anså ham som noget stort talent, efter en debut sæson hvor han, som 17-årig, scorede et tocifret antal mål. Du har sikkert dine grunde, men logikken er alt andet lige svær at gennemskue.
Senest rettet af Blaugrana92 tirs mar 10, 2015 12:35 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af Jurij »

Bojan spillede dårligt fra dag et. Jeg har ikke set Adnan spille i lang tid.
Genopbygning status: færdig.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af Visca El Barca »

Jurij skrev:Bojan spillede dårligt fra dag et. Jeg har ikke set Adnan spille i lang tid.
Nej han gjorde ikke. Men flot comeback ellers, eller...
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af Blaugrana92 »

Jurij skrev:Bojan spillede dårligt fra dag et. Jeg har ikke set Adnan spille i lang tid.
Ja, det påstår du jo. Vi er sjovt nok ret mange der er uenige - Bojan spillede eksempelvis ret godt i foråret af 2009-2010 sæsonen - men det er nok bare os der var blindt forelskede, ikke sandt?

Nej, det har jeg heller ikke. Det hænger måske sammen med at der er 17 Manchester United spillere, der har spillet flere Premier League minutter end Januzaj har i denne sæson.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe Nej Jurij. Du sagde ikke at han var bedre end pogba (det gjorde det kære 23). Meeen du sagde nu en del andet som har vist sig at være helt forkert.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af Storken »

Rijkaard sagde før sin afsked følgende om Bojan:
"Det er ligegyldigt, om en spiller kun er 17 år. Hvis han kommer til at spille med endnu bedre spillere end ham selv, så vil hans niveau specielt i starten vokse enormt. Men det er, når folk har lært ham at kende, at den virkeligt vigtige tid begynder for et talent."

Det var nogle meget vise ord, som jeg tit tænker over, når man ser et ungt talent slå igennem i starten.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af Visca El Barca »

Hvis du spørger Man Utd tilhængere, vil de fleste nok sige, at knægten har spillet 5 gode kampe og så er de gode ved ham. De mere skarpe kritikkere ville nok påstå, at kmægten har spillet én god kamp for Man Utd.

Pointen er, at der er ingen logik i at kalde ham et større talent end Neymar eller at han præsterer bedre end Bojan.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af Luis Enrique »

Rijkaard var en vigtig mand for klubben på et meget afgørende tidspunkt. Hans afdæmpede væremåde, hans gode analytiske evner - som i det glimrende citat - var lige hvad klubben havde brug for i 2003.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af Blaugrana92 »

Visca El Barca skrev:Pointen er, at der er ingen logik i at kalde ham et større talent end Neymar eller at han præsterer bedre end Bojan.
Pointen er endvidere at det er ualmindeligt ulogisk og selvmodsigende at kaste armene op efter 5 gode kampe af Januzaj - og tilmed erklære ham for et større talent end Neymar - når man samtidig peger fingre af de der kunne se et lys i Bojan efter en god første sæson. Det er en tankegang der, i hvert tilfælde for mig at se, overhovedet ingen mening giver.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af Visca El Barca »

Luis Enrique skrev:Rijkaard var en vigtig mand for klubben på et meget afgørende tidspunkt. Hans afdæmpede væremåde, hans gode analytiske evner - som i det glimrende citat - var lige hvad klubben havde brug for i 2003.
Jep, enig. Og så var han fantastisk til at være skæv. Hans røde øjne, jeg tror han røg rigtig meget.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af Jurij »

Visca El Barca skrev:
Jurij skrev:Bojan spillede dårligt fra dag et. Jeg har ikke set Adnan spille i lang tid.
Nej han gjorde ikke. Men flot comeback ellers, eller...
Det mener jeg at han gjorde. Og det var det jeg personligt så.
Genopbygning status: færdig.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af Visca El Barca »

Jurij skrev:
Visca El Barca skrev:
Jurij skrev:Bojan spillede dårligt fra dag et. Jeg har ikke set Adnan spille i lang tid.
Nej han gjorde ikke. Men flot comeback ellers, eller...
Det mener jeg at han gjorde. Og det var det jeg personligt så.
Haha.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af Jurij »

Blaugrana92 skrev:
Visca El Barca skrev:Pointen er, at der er ingen logik i at kalde ham et større talent end Neymar eller at han præsterer bedre end Bojan.
Pointen er endvidere at det er ualmindeligt ulogisk og selvmodsigende at kaste armene op efter 5 gode kampe af Januzaj - og tilmed erklære ham for et større talent end Neymar - når man samtidig peger fingre af de der kunne se et lys i Bojan efter en god første sæson. Det er en tankegang der, i hvert tilfælde for mig at se, overhovedet ingen mening giver.
Men sådan er personlige meninger vel. Det er det jeg tænker. Du kan kritisere mig for at have uret, men jeg mener stadigvæk de samme ting.
Genopbygning status: færdig.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af Blaugrana92 »

Jurij skrev:
Blaugrana92 skrev:
Visca El Barca skrev:Pointen er, at der er ingen logik i at kalde ham et større talent end Neymar eller at han præsterer bedre end Bojan.
Pointen er endvidere at det er ualmindeligt ulogisk og selvmodsigende at kaste armene op efter 5 gode kampe af Januzaj - og tilmed erklære ham for et større talent end Neymar - når man samtidig peger fingre af de der kunne se et lys i Bojan efter en god første sæson. Det er en tankegang der, i hvert tilfælde for mig at se, overhovedet ingen mening giver.
Men sådan er personlige meninger vel. Det er det jeg tænker. Du kan kritisere mig for at have uret, men jeg mener stadigvæk de samme ting.
Hvad mener du med at 'sådan er personlige meninger vel'? Mener du at man er fritaget fra at tænke nogenlunde rationelt og logisk, så længe man smider et mærkat på enhver påstand, der påpeger at det er en 'personlig mening'? Du har da helt og aldeles ret i at du kan sige hvad du vil og mene hvad du vil, men jeg kan til gengæld også tillade mig at udfordre alle dine meninger - især hvis jeg har svært ved at se en rationel tankegang bagved meningerne. Og det har jeg ærligt talt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 76 gæster