Adnan Januzaj

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Adnan Januzaj

Indlæg af Jurij »

Folkens... jeg har lige set Adnan Januzaj spille for Manchester United, jeg tror jeg er forelsket. Han har nummer 44 og er 18 år, alligevel var han banens bedste spiller mod Sevilla i dag. Kunne være genialt at se ham i Barcelona.
Senest rettet af Jurij søn okt 06, 2013 1:39 pm, rettet i alt 1 gang.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2824
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af Norbit »

Det varmer om hjertet at høre at en albansk fodboldspiller viser sig på topplan.
Ligesom Xherdan Shaqiri, Granit Xhaka, Blerim Dzmaili og Lorik Cana.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Sv: Adnan Januzaj

Indlæg af emo »

... med rødder i Balkan så kender jeg kun Shaq, uden at denne endnu for Bayern er slået til på top plan.
Allez...

denisasllani98

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af denisasllani98 »

Egzon skrev:Det varmer om hjertet at høre at en albansk fodboldspiller viser sig på topplan.
Ligesom Xherdan Shaqiri, Granit Xhaka, Blerim Dzmaili og Lorik Cana.

Synes du glemmer én, som nok er den der har slået mest igennem på topplan!

Valon Behrami. Fast man hos Napoli, tidligere i Fiorentina og Lazio.
Hvis man udelukkende kun kigger på det schweiziske A-landshold, så kan jeg tælle til fem der spille fast på landsholdet. Udskiftere og U-landsholdene vælger jeg ikke at tage med, fordi der er rigtig mange.

Men for, at vende tilbage til det vi skal snakke om, så var Barca ude efter Januzaj, da han skiftede til United fra Anderlect.

Barcelona viser også interesse for ham i øjeblikket, her er et link http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... tract.html

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af fidanho »

Kosovo*
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2824
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af Norbit »

denisasllani98 skrev:
Egzon skrev:Det varmer om hjertet at høre at en albansk fodboldspiller viser sig på topplan.
Ligesom Xherdan Shaqiri, Granit Xhaka, Blerim Dzmaili og Lorik Cana.

Synes du glemmer én, som nok er den der har slået mest igennem på topplan!

Valon Behrami. Fast man hos Napoli, tidligere i Fiorentina og Lazio.
Hvis man udelukkende kun kigger på det schweiziske A-landshold, så kan jeg tælle til fem der spille fast på landsholdet. Udskiftere og U-landsholdene vælger jeg ikke at tage med, fordi der er rigtig mange.

Men for, at vende tilbage til det vi skal snakke om, så var Barca ude efter Januzaj, da han skiftede til United fra Anderlect.

Barcelona viser også interesse for ham i øjeblikket, her er et link http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... tract.html
Jeg tænkte nok at jeg havde glemt en, jeg har sikkert glem flere, men jeg kan bare ikke lide Behrami.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af Blaugrana92 »

Egzon skrev:Det varmer om hjertet at høre at en albansk fodboldspiller viser sig på topplan.
Ligesom Xherdan Shaqiri, Granit Xhaka, Blerim Dzmaili og Lorik Cana.
Glem heller ikke Granit's bror, Taulant, der ser ud til at få sit store gennembrud hos Basel i år. Samme kan siges om Arlind Ajeti, der også har albanske rødder. Det er generelt et ret spændende hold Basel har. Ajeti spillede begge kampe mod Maccabi Tel-Aviv i Champions League kvalifikationen, mens Xhaka blev skiftet ind i den første og startede i den anden kamp.

Basel har i øvrigt også to super spændende egyptere, i Mohamed Salah og Mohamed Elneny. Jeg håber virkelig at de når gruppespillet i Champions League, så man kan se lidt mere til dem. Det burde kunne lade sig gøre. De møder Ludogorets Razgrad i Playoff-runden, så der er da håb til endnu.

denisasllani98

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af denisasllani98 »

Blaugrana92 skrev:
Egzon skrev:Det varmer om hjertet at høre at en albansk fodboldspiller viser sig på topplan.
Ligesom Xherdan Shaqiri, Granit Xhaka, Blerim Dzmaili og Lorik Cana.
Glem heller ikke Granit's bror, Taulant, der ser ud til at få sit store gennembrud hos Basel i år. Samme kan siges om Arlind Ajeti, der også har albanske rødder. Det er generelt et ret spændende hold Basel har. Ajeti spillede begge kampe mod Maccabi Tel-Aviv i Champions League kvalifikationen, mens Xhaka blev skiftet ind i den første og startede i den anden kamp.

Basel har i øvrigt også to super spændende egyptere, i Mohamed Salah og Mohamed Elneny. Jeg håber virkelig at de når gruppespillet i Champions League, så man kan se lidt mere til dem. Det burde kunne lade sig gøre. De møder Ludogorets Razgrad i Playoff-runden, så der er da håb til endnu.
Der er også Admir Mehmeti der er lejet fra Dynamo Kiev til SC Freiburg, meget lovende angriber. Kastrati i Sampdoria, CB med stort potientale, spiller allerede fast. Hetemaj fra Chievo, CM! Så har vi to gode målmænd Berisha ligeledes fra Chievo og Ujkani fra Palermo! Når Kosovo engang bliver medlem af FIFA så kan de stille med et rigtig godt hold!

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af Jurij »

Ifølge min mening, så er han Manchesters bedste spiller lige nu. Genialiteten er åbenbar. Der er vel ingen under 20 år bedre end ham?

http://www.goal.com/en/match/109275/sun ... gs?ICID=OP
Genopbygning status: færdig.

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2595 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af Drake »

Hvis han ikke kan spille på højre kanten lige så godt som venstre, så synes jeg ikke han skal være et emne.

Kan meget bedre lide at kanterne spiller med deres bedste ben ind i banen.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

BarçaDK

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af BarçaDK »

Drake skrev:Hvis han ikke kan spille på højre kanten lige så godt som venstre, så synes jeg ikke han skal være et emne.

Kan meget bedre lide at kanterne spiller med deres bedste ben ind i banen.
Dude, han er lefty. ;-)

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2595 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af Drake »

BarçaDK skrev:
Drake skrev:Hvis han ikke kan spille på højre kanten lige så godt som venstre, så synes jeg ikke han skal være et emne.

Kan meget bedre lide at kanterne spiller med deres bedste ben ind i banen.
Dude, han er lefty. ;-)
Ja og spiller i Venstre. Exactly my point ;-)
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

BarçaDK

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af BarçaDK »

Drake skrev:
BarçaDK skrev:
Drake skrev:Hvis han ikke kan spille på højre kanten lige så godt som venstre, så synes jeg ikke han skal være et emne.

Kan meget bedre lide at kanterne spiller med deres bedste ben ind i banen.
Dude, han er lefty. ;-)
Ja og spiller i Venstre. Exactly my point ;-)
??
Hvis deres bedste ben er inde i banen (=væk fra kanten), så vil du vel have en venstrebenet i højre som good ol' Leo? ;-)

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af Madbassen »

BarçaDK skrev:
Drake skrev:
BarçaDK skrev:
Drake skrev:Hvis han ikke kan spille på højre kanten lige så godt som venstre, så synes jeg ikke han skal være et emne.

Kan meget bedre lide at kanterne spiller med deres bedste ben ind i banen.
Dude, han er lefty. ;-)
Ja og spiller i Venstre. Exactly my point ;-)
??
Hvis deres bedste ben er inde i banen (=væk fra kanten), så vil du vel have en venstrebenet i højre som good ol' Leo? ;-)
Det er også det han skriver :glad:
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

BarçaDK

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af BarçaDK »

Are youse serious? Kan det så måske forstås på to måder? :oops:

EDIT: Aah, ich verstehe jetzt... Jeg forstod det som, at Drake mente, at Januzaj kun kunne fungere, hvis han havde været venstrebenet, da vi allerede har Neyney, Sánchez, Tello og evt. Ini til venstrekanten....... ;-)

Well fuck me (og damn you Romo!).

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 83 gæster