Marco Reus

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Marco Reus

Indlæg af Brombi »

Lular skrev:Suarez skippet af sted til Arsenal for ½ af hvad vi købt ham for (sådan er det jo), og Reus ind på højre wingen i stedet for i Jan 2016. Ville være det bedste.
Det ville være noget af det dummeste klubben ville kunne gøre rent angrebsmæssigt.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Marco Reus

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg ved godt at vi ofte er efter Pedro, men overvej lige hvor god han er at have på holdet. Han er indbegrebet af en loyal golfspiller (der skulle stå holdspiller, men autocorrect rettede det og jeg er vild med resultatet).

Han har været svingende siden 2011/2012, hvilket var sæsonen hvor han begyndte at blive skadet. I sidste sæson leverede han dog en særdeles stærk præstation. 15 mål og 8 oplæg, hvis jeg ikke husker helt forkert. Super imponerende af en spiller der hverken får den tillid eller de minutter man kunne forvente hvis man var en start-elleve spiller.

Men Pedro brokker sig ikke. Han knokler hver gang han spiller og kan godt leve med at sidde på bænken. Han er La Masia knægt og bringer en god arbejdsmorale, mens hans kender klubbens værdier og filosofier.

Han er vigtig at holde fast i, selv hvis alternativet er Marco Reus. Jeg ville være så ked af at se os sende Pedro væk - også selvom vi til tider er trætte af at se på ham.

Brugeravatar
Belitime
Indlæg: 99
Tilmeldt: tors feb 05, 2015 9:02 pm
Har takket: 1 gang

Re: Marco Reus

Indlæg af Belitime »

Blaugrana92 skrev:Jeg ved godt at vi ofte er efter Pedro, men overvej lige hvor god han er at have på holdet. Han er indbegrebet af en loyal golfspiller (der skulle stå holdspiller, men autocorrect rettede det og jeg er vild med resultatet).

Han har været svingende siden 2011/2012, hvilket var sæsonen hvor han begyndte at blive skadet. I sidste sæson leverede han dog en særdeles stærk præstation. 15 mål og 8 oplæg, hvis jeg ikke husker helt forkert. Super imponerende af en spiller der hverken får den tillid eller de minutter man kunne forvente hvis man var en start-elleve spiller.

Men Pedro brokker sig ikke. Han knokler hver gang han spiller og kan godt leve med at sidde på bænken. Han er La Masia knægt og bringer en god arbejdsmorale, mens hans kender klubbens værdier og filosofier.

Han er vigtig at holde fast i, selv hvis alternativet er Marco Reus. Jeg ville være så ked af at se os sende Pedro væk - også selvom vi til tider er trætte af at se på ham.
De færreste vil brokke sig over at få Pedros job og Pedros løn. Jeg gad sgu godt og rejse rundt med Barcelona spillere, se alle Barcelona kampe fra bænken og få mange millioner for det.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Marco Reus

Indlæg af emo »

Ha, ja og ikke nok med så er man med til at gør de andre spillere bedre via sin tilstedeværelse til træningerne, og spille de minutter og kampe når der er brug for en. Sq da fedt liv, ja. De færreste ville vel takke nej?
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Marco Reus

Indlæg af Blaugrana92 »

Belitime skrev:
Blaugrana92 skrev:Jeg ved godt at vi ofte er efter Pedro, men overvej lige hvor god han er at have på holdet. Han er indbegrebet af en loyal golfspiller (der skulle stå holdspiller, men autocorrect rettede det og jeg er vild med resultatet).

Han har været svingende siden 2011/2012, hvilket var sæsonen hvor han begyndte at blive skadet. I sidste sæson leverede han dog en særdeles stærk præstation. 15 mål og 8 oplæg, hvis jeg ikke husker helt forkert. Super imponerende af en spiller der hverken får den tillid eller de minutter man kunne forvente hvis man var en start-elleve spiller.

Men Pedro brokker sig ikke. Han knokler hver gang han spiller og kan godt leve med at sidde på bænken. Han er La Masia knægt og bringer en god arbejdsmorale, mens hans kender klubbens værdier og filosofier.

Han er vigtig at holde fast i, selv hvis alternativet er Marco Reus. Jeg ville være så ked af at se os sende Pedro væk - også selvom vi til tider er trætte af at se på ham.
De færreste vil brokke sig over at få Pedros job og Pedros løn. Jeg gad sgu godt og rejse rundt med Barcelona spillere, se alle Barcelona kampe fra bænken og få mange millioner for det.
Måske ikke, men der er også bare mange eksempler på at spillere der først får en lille bid af kagen, hurtigt får lyst til at æde hele måltidet på egen hånd. Der er ligeledes mange eksempler på spillere der ikke rigtigt gider at give den 100%, når de ved at de alligevel ikke bliver start-elleve spiller lige foreløbig.

Pedro har undgået begge ting, og det er især imponerende at han ikke tænker at han ville være bedre tjent i en lidt mindre klub, hvor han kunne være stjernen, med tanke på de flotte præstationer på landsholdet og den gode sæson sidste år.

Men fælles for dig og Pedro, er jo nok at I begge to elsker Barcelona, hvorfor den personlige succes og hæder, er mindre vigtigt end det at være en del af klubben og få lov at bidrage med det man nu engang kan.

Jeg håber Pedro får lov at blive, indtil han selv føler at han ikke har mere at bidrage med. Med vores nuværende fronttrio ville jeg, hands down, ikke bytte Pedro for Marco Reus. For både vores, Pedros og Reus' skyld.

kklaus
Indlæg: 9729
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Marco Reus

Indlæg af kklaus »

The agent of Dortmund winger Marco Reus (25) has met with Barcelona transfer adviser Braida and with Real Madrid representatives. [sport]
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Marco Reus

Indlæg af Guardiola »

kklaus skrev:
The agent of Dortmund winger Marco Reus (25) has met with Barcelona transfer adviser Braida and with Real Madrid representatives. [sport]
For satan jeg kan godt lide Reus. Ville HADE at se ham i Real. Køb ham, jeg er ligeglad med, at folk mener han kun kan spille wing.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Marco Reus

Indlæg af Brombi »

Guardiola skrev:
kklaus skrev:
The agent of Dortmund winger Marco Reus (25) has met with Barcelona transfer adviser Braida and with Real Madrid representatives. [sport]
For satan jeg kan godt lide Reus. Ville HADE at se ham i Real. Køb ham, jeg er ligeglad med, at folk mener han kun kan spille wing.
Han er overvurderet hvis du spørger mig :)

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Marco Reus

Indlæg af Guardiola »

Mjah. Han er vel lidt skadesskrøbelige, men ellers fantastisk. Nåh godt der er forskellig smag, håber Perez deler din

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Marco Reus

Indlæg af Mkj 77 »

Ro på- der er rygter om pogba, dybala og reus.
Hvis jeg kender vores nuværende ledelse ret, så henter de en en komplet tåbe

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Marco Reus

Indlæg af rummenigge »

Guardiola skrev:
kklaus skrev:
The agent of Dortmund winger Marco Reus (25) has met with Barcelona transfer adviser Braida and with Real Madrid representatives. [sport]
For satan jeg kan godt lide Reus. Ville HADE at se ham i Real. Køb ham, jeg er ligeglad med, at folk mener han kun kan spille wing.
Samme her. Han er en fabelagtig aflutter med begge fødder, dribler formidabelt og er lynhurtig. Han er den perfekte spiller til Lucho.

Jeg håber virkelig at han kommer til Barca og indstiller sig på en rotationsrolle. Desuden kan Reus ikke starte før Januar 2016 alligevel og ydermere kunne Barca leje ham ud i hele 2015/16 sæsonen til Dortmund.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Marco Reus

Indlæg af Storken »

rummenigge skrev:
Guardiola skrev:
kklaus skrev:
The agent of Dortmund winger Marco Reus (25) has met with Barcelona transfer adviser Braida and with Real Madrid representatives. [sport]
For satan jeg kan godt lide Reus. Ville HADE at se ham i Real. Køb ham, jeg er ligeglad med, at folk mener han kun kan spille wing.
Samme her. Han er en fabelagtig aflutter med begge fødder, dribler formidabelt og er lynhurtig. Han er den perfekte spiller til Lucho.

Jeg håber virkelig at han kommer til Barca og indstiller sig på en rotationsrolle. Desuden kan Reus ikke starte før Januar 2016 alligevel og ydermere kunne Barca leje ham ud i hele 2015/16 sæsonen til Dortmund.
Vi ville ligeledes kunne benytte ham i Champions League (foråret 2016), da Dortmund ikke er en del af turneringen i næste sæson.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 68 gæster