Cristian Tello

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Zhrilmo
Indlæg: 37
Tilmeldt: søn nov 23, 2008 8:28 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Zhrilmo »

37 - Cristian Tello <-- skal det ikke lige rettes til 20?
BARCA!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8363
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Michman »

Synes det er pisse irreterne at vi ikke giver vores talenter mere spilletid. Kan godt forstå hvis Tello søger væk, det er bare dumt at vi sælger vores talenter i stedet for at gøre dem en del af holdet.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

BarçaDK

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af BarçaDK »

Situationen med Tello er da fin, er den ikke? Tello er uden tvivl ikke lige så god som Pedro, Sánchez, Neymar eller Messi, så han må (som 22-årig på et af verdens allerbedste hold) affinde sig med at skulle bevise sit værd, når nogle af de fire førnævnte har skader, formnedgang eller brug for hvile. Tello er Barça-fan, så han vil nok blive to sæsoner endnu med begrænset spilletid. Hvis han ikke viser sig god nok, så er det desværre ikke meant to be. ;-)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Piquénbauer »

Michman skrev:Synes det er pisse irreterne at vi ikke giver vores talenter mere spilletid. Kan godt forstå hvis Tello søger væk, det er bare dumt at vi sælger vores talenter i stedet for at gøre dem en del af holdet.
Hvem skulle han slå af? Vi er altså ikke norwich og der er flere klassespillere om hver plads så det er naturligt at der er talenter der må smutte. Hvis tello ikke føler at kan spille sig på holdet så kan jeg sagtens forstå at han vil videre. Det er ikke en hygge klub og de bedste spiller. Sådan er gamet.

Håber da at tello vil kæmpe videre men han skal udvikle sig meget hvis han vil have en fast plads på holdet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2592 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Drake »

Tror også vi mister ham om 1-2 sæsoner, efter de udtalelser desværre. Jeg ser ham ikke slår Alexis eller Pedro af i startopstillingen. Messi og Neymar giver sig selv.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Raman93 »

Jeg så heller ikke Tello som en spiller, der virkeligt kunne gøre sig gældende i fremtiden. Nok er han ekstremt eksplosiv og score en hel masse mål samt lægger op til en del, men han er alt for endimensionel og forudsigelig. Han bidrager ikke til vores spilsystem, og det mener jeg ofte illustreres i kampe, hvor han starter inde. Han formår ikke at deltage i kombinationsspilet på samme måde, men han er fremragende til at løbe i dybden, sætte sin mand af og afslutte. Han ville være rigtig god for et hold med meget plads. Jeg har aldrig rigtig haft fidus til ham, fordi jeg ikke tror, at hans succes bliver til mere end de sporadiske aktioner, han har. Imidlertid holder jeg rigtig meget af Tello, så jeg håber virkeligt, at han kommer til et sted, hvor han passer ind og ikke ender som Bojan og Santos.

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Hvis han vil smutte er han velkommen i min optik, har aldrig rigtig haft den store fidus til ham. Helt fair han ønsker mere spilletid, er bare ikke så meget at gøre ved det når de andre præstere som de gør.
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

BarçaDK

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af BarçaDK »

I løbet af det seneste år har han udviklet sig meget positivt. Han levede i starten tæt på 100% af sin hurtighed. Nu har han fået meget bedre afslutninger og bedre blik for spillet. Især hans og Messis indbyrdes forståelse er nifty.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Blaugrana92 »

Raman93 skrev:Jeg så heller ikke Tello som en spiller, der virkeligt kunne gøre sig gældende i fremtiden. Nok er han ekstremt eksplosiv og score en hel masse mål samt lægger op til en del, men han er alt for endimensionel og forudsigelig. Han bidrager ikke til vores spilsystem, og det mener jeg ofte illustreres i kampe, hvor han starter inde. Han formår ikke at deltage i kombinationsspilet på samme måde, men han er fremragende til at løbe i dybden, sætte sin mand af og afslutte. Han ville være rigtig god for et hold med meget plads. Jeg har aldrig rigtig haft fidus til ham, fordi jeg ikke tror, at hans succes bliver til mere end de sporadiske aktioner, han har. Imidlertid holder jeg rigtig meget af Tello, så jeg håber virkeligt, at han kommer til et sted, hvor han passer ind og ikke ender som Bojan og Santos.
Men med Tata ved roret, har vi også set hvor vigtigt det er med spillere der løber i dybden ofte og så måske ikke indgår så meget i det opbyggende spil. Det var samme rolle Giuly spillede og han var en god og rigtig vigtig mand. Spørgsmålet er om Tello ikke snart er ligeså god som Giuly var. Det er vigtigt at have varierende angribertyper. Det ville være alt for meget småspil og træden i bolden, hvis vi havde en Pedro på begge kanter, men med en Pedro-type på den ene kant, og en Tello-type (eller Alexis-type) på den anden kant, har vi en fin balance som gør at modstanderen ikke kan have samme udgangspunkt i begge sider af sit forsvar. Og som der bliver påpeget er Tello vokset meget det sidste år hvad angår netop spilforståelsen.

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

jo jo blau.. Jeg er helt enig, men han halter alligevel bare en del efter. Samtidlig med indkøbet af Neymar vel sætter ham længere tilbage i forhold til spilletid. Det er vel bare de odds der er ved at være offensiv spiller i Barca.
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Skydefinten »

@FCBarcelonaFl: Tello: “Tata gave me his trust and I'm happy to be here. In no time did I ever think about leaving.” #fcblive
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15049
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1694 gange
Blevet takket: 1127 gange
Kontakt:

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Lopezzz »

Tello er ung motherfucker og han skal ingen steder. Bare vent til han bliver 25.
Jeg tror 100% på ham.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Storken »

Der er én grund til, at jeg ikke tror Tello slår igennem i Barca:
Han spilintelligens er ikke på højde med hans holdkammeraters.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15049
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1694 gange
Blevet takket: 1127 gange
Kontakt:

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af Lopezzz »

Storken skrev:Der er én grund til, at jeg ikke tror Tello slår igennem i Barca:
Han spilintelligens er ikke på højde med hans holdkammeraters.
Ok så du tror at alle unge angribere på B holdet skal være som Messi for at bliver godkendt.
MDCCCXCIX

BarçaDK

Re: 37 - Cristian Tello

Indlæg af BarçaDK »

Lopezzz skrev:
Storken skrev:Der er én grund til, at jeg ikke tror Tello slår igennem i Barca:
Han spilintelligens er ikke på højde med hans holdkammeraters.
Ok så du tror at alle unge angribere på B holdet skal være som Messi for at bliver godkendt.
Lopezzz, du er klogere end det der. ;-)


Storken:
Da Tello begyndte at få spilletid i løbet af Peps sidste sæson så jeg heller ikke det store lys i ham. Han vidste at han kunne løbe fra ca. alle spillere, og det var hans våben sammen med den ret gode timing af løbene. I løbet af sidste sæson blev det meget bedre, og hvis han holder fokus på at forbedre sig hver dag kan han sagtens spille fast om et par år.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 47 gæster