Jean Marie Dongou

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Jean Marie Dongou

Indlæg af Elbarca »

Pointen er at nogen har røget noget. At det så er Graham hunter er blot en detalje :oops:

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: Jean Marie Dongou

Indlæg af Reevenge »

Hunter er ikke Barca B's træner, så misforståelsen opstår vel når man trækker Garcia ind i ligningen?

Ligeledes siger han på ingen måde i interviewet (som også kunne læses på totalbarca.com et par måneder tilbage) at Dongou er bedre end Messi. Han er, i hans optik, den bedste 16-årige spiller han nogensinde har oplevet. Og han var også nede og se Messi spille som 16-årig, så hans troværdighed må vel være på plads når manden nu engang er sportsjournalist og har været det i en lang årrække.

Dongou ER vild. Den nye Eto'o? Næppe. Han har mange lighedstræk, men i modsætning til Eto'o har Dongou fordelen af at være udviklet i La Masia, hvilket er et kæmpe-plus, ligeledes kan han spille hhv. venstre - og højrekant, er god med begge ben og har et uimodståeligt blik for spillet. Ting som Eto'o til dels besad, men hvor Eto'o var en decideret goalgetter, kan Dongou deltage i det opbyggende spil i langt højere grad.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Jean Marie Dongou

Indlæg af Brombi »

Hvis Doungou er den bedste 16-årige spiller Graham har set, hvorfor sidder han så stadig betonfast i ungdomsholdene ?Jeg har efterhånden set mig opgivende på angribere fra La Masia, ingen fungerer.

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Jean Marie Dongou

Indlæg af Blach »

Brombi skrev:Hvis Doungou er den bedste 16-årige spiller Graham har set, hvorfor sidder han så stadig betonfast i ungdomsholdene ?Jeg har efterhånden set mig opgivende på angribere fra La Masia, ingen fungerer.
Han har lige fået debut på B holdet...
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Jean Marie Dongou

Indlæg af emo »

Hvis alt går efter planen, er han der helt sikkert oppe og snuse lidt til A-holdet til sæson-optakten, og i næste års pokal kampe.
Allez...

El Messias

Re: Jean Marie Dongou

Indlæg af El Messias »

Nogen der ved om det er Dongou? BIllede fra dagens træning: http://www.totalbarca.com/wp-content/up ... 2/02/7.jpg

Qwade
Indlæg: 198
Tilmeldt: man jan 16, 2012 5:56 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Jean Marie Dongou

Indlæg af Qwade »

El Messias skrev:Nogen der ved om det er Dongou? BIllede fra dagens træning: http://www.totalbarca.com/wp-content/up ... 2/02/7.jpg
Han spiller i hvert fald på B-holdet af og til. Og A og B truppen træner jo af og til sammen. Så tror du har ret? :)

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20740
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1127 gange

Re: Jean Marie Dongou

Indlæg af FCBarcelonaChr »

El Messias skrev:Nogen der ved om det er Dongou? BIllede fra dagens træning: http://www.totalbarca.com/wp-content/up ... 2/02/7.jpg
Syntes ikke det ligner Dongou og Dongou spiller vidst også i Nike-støvler.

El Messias

Re: Jean Marie Dongou

Indlæg af El Messias »

Qwade > Tja, men han er jo ikke B-holdsspiller endnu. :)

FCBarcelonaCHR > Nah, jeg synes heller ikke det ligner ham synderligt meget. Det kunne dog være fedt hvis han allerede var under Peps kappe!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20740
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1127 gange

Re: Jean Marie Dongou

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ja det kunne det. Men mon ikke han snart får mulighed for at træne med førsteholdet?

El Messias

Re: Jean Marie Dongou

Indlæg af El Messias »

FCBarcelonaChr skrev:Ja det kunne det. Men mon ikke han snart får mulighed for at træne med førsteholdet?
Nu må jeg indrømme jeg kun har set en enkelt video med ham, hvor han dog imponerer mig utroligt meget.
Som nævnt i en anden tråd skal han for alt i verden ikke ende som Bojan. Han skal stille og roligt arbejde sig op på B-holdet og derefter få nogle kampe med A-holdet i CDR og andre "ligegyldige" kampe. :)
Men mon ikke vi skal fokusere mere på Deulofeu og Tello lige nu, så Dongou kan få arbejdsro. ;-)

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20740
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1127 gange

Re: Jean Marie Dongou

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Selvom han får lov til at træne med førsteholdet, betyder det jo ikke at han bliver ført for hurigt frem.
Han får jo blot muligheden for at føle hvordan det er at være førsteholdsspiller. Ligesom flere af de andre unge talenter fra Juvenil A osv. har prøvet fra tid til anden. Enig med at han skal føres langsomt frem så han ikke ender som Bojan.

El Messias

Re: Jean Marie Dongou

Indlæg af El Messias »

FCBarcelonaChr skrev:Selvom han får lov til at træne med førsteholdet, betyder det jo ikke at han bliver ført for hurigt frem.
Han får jo blot muligheden for at føle hvordan det er at være førsteholdsspiller. Ligesom flere af de andre unge talenter fra Juvenil A osv. har prøvet fra tid til anden. Enig med at han skal føres langsomt frem så han ikke ender som Bojan.
Nej, nogle træningspas med første holdet ville være fint i måske næste sæson. Lad os se hvordan han udvikler sig. Man må formode han bliver rykket op på B-holdet til sommer.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20740
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1127 gange

Re: Jean Marie Dongou

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jeg syntes det er fint at de helt unge også får lov til at træne med førsteholdet et par enkelte gange i løbet af sæsonen. Sergi Samper har f.eks. trænet med førsteholdet én enkelt gang, og han er kun lige blevet 17 år.

kklaus
Indlæg: 9729
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Jean Marie Dongou

Indlæg af kklaus »

Cameroonian forward Jean Marie Dongou (16) will stay at Barcelona B until the end of the season. [martiperarnau.com]
Ikke tosset, hvis han lige kunne få lidt spilletid på B-holdet!
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 72 gæster