Rafael "Rafinha" Alcantara

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Rafael "Rafinha" Alcantara

Indlæg af Drake »

FCBarcelonaChr skrev:
Barcelona informed the ESP federation that Thiago's brother Rafinha (19) prefers to play for BRA. ESP decided not to call him anymore. [sy]
Hvis det er rigtigt, så er det mega irriterende! Jeg ville godt havde set Thiago og ham sammen for Spanien :sørgelig:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Rafael "Rafinha" Alcantara

Indlæg af Visca El Barca »

Drake skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Barcelona informed the ESP federation that Thiago's brother Rafinha (19) prefers to play for BRA. ESP decided not to call him anymore. [sy]
Hvis det er rigtigt, så er det mega irriterende! Jeg ville godt havde set Thiago og ham sammen for Spanien :sørgelig:
Det er rimelig sikkert, at han foretrækker at spille for Brasilien fremfor Spanien. Jeg har læst om det efterhånden en del gange, hvor han siger at han føler sig mere Brasilianer end Spanier, fordi han er født i Brasilien. Der findes også en video med de to, hvor Thiago forklarer hvorfor han har valgt at spille for Spanien til trods for at hans far er fra Brasilien og hvor Rafinha siger at han vil spille for Brasilien.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Rafael "Rafinha" Alcantara

Indlæg af Bager »

FC Barcelona Fl ‏@FCBarcelonaFl

Rafinha (...) will be on the 1st team next season because their contracts indicates it #fcblive [via @Primertoc]
Visca el Barca

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20528
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1094 gange

Re: Rafael "Rafinha" Alcantara

Indlæg af FCBarcelonaChr »

B players Rafinha (20) and Deulofeu (19) will be promoted to first team and leave on loan this summer. Deulofeu talking with Dortmund. [md]

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20528
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1094 gange

Re: Rafael "Rafinha" Alcantara

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Celta and Real Sociedad want to sign Barcelona B player Rafinha (20), whose father Mazinho played at Celta, on loan next season [farodevigo]

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Rafael "Rafinha" Alcantara

Indlæg af Blaugrana92 »

Gå for Celta. Tror ikke han ville få super meget spilletid hos Sociedad. Og så alligevel ... hvis de skal spille Champions League, får de jo nok brug for så mange spillere som muligt. Men stadig, gå for Celta.

UNLESS! Hvad nu hvis en lejeaftale med Rafinha i de kommende to sæsoner, var en del af en aftale om Iñigo Martínez? Uuuuuuh. Uuuuuuuuuuuuuuuuh. Uh.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20528
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1094 gange

Re: Rafael "Rafinha" Alcantara

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Det ville ikke være helt dumt, Blau. ;-)

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20528
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1094 gange

Re: Rafael "Rafinha" Alcantara

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Official: Barcelona announce the renewal of B player Rafinha (19) until 2016. His buyout clause is 30M. #fcblive
Lækkert! Så kan han blive udlejet til Celta!

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Rafael "Rafinha" Alcantara

Indlæg af Drake »

Er der egenligt nogen der kan fortælle mig, hvorfor han skulle have et større potentiale ind Thiago?

Synes jeg har hørt det er blevet nævnt, og så mener jeg også Thiago selv har sagt det.

Jeg kan bare ikke rigtig set det. Jeg synes det virker omvendt.
Han er i hvert fald ikke lige så elegant som sin bror.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Rafael "Rafinha" Alcantara

Indlæg af Brombi »

Drake skrev:Er der egenligt nogen der kan fortælle mig, hvorfor han skulle have et større potentiale ind Thiago?

Synes jeg har hørt det er blevet nævnt, og så mener jeg også Thiago selv har sagt det.

Jeg kan bare ikke rigtig set det. Jeg synes det virker omvendt.
Han er i hvert fald ikke lige så elegant som sin bror.
Tror heller ikke han har større potentiale end Thiago. Han må også gerne skride. Væk med Mazinho, han er pesten.

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Rafael "Rafinha" Alcantara

Indlæg af Alcantara »

Official: Barcelona player Rafinha (20) announces on Twitter that he joins Celta de Vigo #fcblive *on loan

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Rafael "Rafinha" Alcantara

Indlæg af zqa »

Perfekt! Det er dejligt med udlejninger til spanske klubber, så vi kan følge dem tæt i det spanske.
#jesuisSheep

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Rafael "Rafinha" Alcantara

Indlæg af Drake »

Tror det er et rigtig godt match, Celta de Vigo spiller positiv fodbold.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20528
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1094 gange

Re: Rafael "Rafinha" Alcantara

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Official: Rafinha, on loan at Celta de Vigo for one year, announces on Twitter that he will wear shirt number "7" this season #fcblive

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Rafael "Rafinha" Alcantara

Indlæg af Visca El Barca »

Rafinha (on loan at Celta): "My future? I would like to develop further at Celta, get experience in the Liga, and then return to Barça" [as]
Rafinha (on loan at Celta): "Leaving Barça was own choice or proposal Barça? Own choice. Why did I choose Celta? Because it's my home." [as]
Rafinha (on loan at Celta): "My favourite position? Central midfielder. Football idol? My father. Who would I want Celta to sign? Thiago."
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster