Alexis Sanchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Quaresma »

“We are looking for a quick wide attacker. We would like to have a player like Sanchez but there aren't many players like him at the moment.
Listepik, listepik, den pik du ikke vidst' du fik.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Ponte »

Det vil ikke komme som den store overraskelse for mig hvis Alexis sælges, faktisk ser jeg chancerne for at han bliver solgt som større end han bliver.
Ikke noget jeg vil begræde, håber bare prisen er rigtig.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Storken »

Brombi skrev:
Visca El Barca skrev:
Liverpool and Arsenal have been told Alexis Sanchez wants to leave because he wants more starts. Liverpool willing to pay 22M. [daily star]
Kan godt forstaa ham, hvis han har det paa den maade. Jeg haaber dog, at Lucho kan overbevise ham til at blive. Han skal ingen steder!
Daily Star..... :)
Det fik mig til at tænke på denne:

Don't tell me about the press. I know exactly who reads the papers: The Daily Mirror is read by people who think they run the country; The Guardian is read by people who think they ought to run the country; The Times is read by the people who actually do run the country; The Daily Mail is read by the wives of the people who run the country; The Financial Times is read by people who own the country; The Morning Star is read by people who think the country ought to be run by another country; And The Daily Telegraph is read by people who think it is. Sun readers don't care who runs the country, as long as she's got big tits.

:grin:

Qwade
Indlæg: 198
Tilmeldt: man jan 16, 2012 5:56 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Qwade »

phpBB [video]


Komplet idioti hvis han sælges. Han har sgu da om nogen af vores spillere, lidt eksplosivitet+alternative løb og et par flotte langskudsmål i ny og næ :)

Kvoller
Indlæg: 5209
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 804 gange
Blevet takket: 589 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Kvoller »

Alexis Sanchez has approved a possible transfer to Juventus. The teams are talking. Juventus midfielder Vidal could be part of a deal. [gds]
Lad nu være, fatter ikke at man overveje at sælge ham. Han kæmper, løber og scorer mål. Hvad mere vil man have?

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Quaresma »

Når nu Zubi fik blokeret Luiz-handlen, var han jo også bound til at gøre noget dumt for igen at skabe balance i galaksen.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1590
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Champione »

Kvoller skrev:
Alexis Sanchez has approved a possible transfer to Juventus. The teams are talking. Juventus midfielder Vidal could be part of a deal. [gds]
Lad nu være, fatter ikke at man overveje at sælge ham. Han kæmper, løber og scorer mål. Hvad mere vil man have?
Men Vidal tanken er fræk! Langt mere dynamisk end f.eks. Cesc - og Alexis/Vidal har før flirtet om at spille sammen.. Og det er normalt at klubber taler uforpligtende sammen om spillere - tror vi kræver en høj sum for Alexis - for han har sine stats i orden i denne sæson..
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8365
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Michman »

Hvis man kender Barca ret får vi ikke nok penge for ham.. Køb dyrt - Sælg billigt.. Men som jeg har sagt tidligere at sælge Alexis er total hul i hovedet..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Mkj 77 »

Jeg syntes vi skulle lave en handel med Juventus der lyder på cuenca for vidal, de skulle simpelthen straffes for at overveje at ville købe ham

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Brombi »

Alexis har sjovt nok spillet sin bedste sæson i Barcelona, i den sæson hvor det mindede mindst om vores filosofi og spillestil. Tilfælde? Fantastisk spiller, på et forkert hold.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af zqa »

Brombi skrev:Alexis har sjovt nok spillet sin bedste sæson i Barcelona, i den sæson hvor det mindede mindst om vores filosofi og spillestil. Tilfælde? Fantastisk spiller, på et forkert hold.
Enig.
#jesuisSheep

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af klogfyr »

Alexis ville også have haft en fantastisk sæson under Tito, hvor han kom frem til et hav af store chancer, men brændte dem på det skammeligste. I denne sæson har han været bedre til at afslutte.

Jeg ville ikke sige, at han spiller på det forkerte hold, for synes han bidrager med en helvedes masse til dette hold, men måske ville han være bedre i et andet system. Det skal jeg ikke kunne sige, men synes bestemt, at han har vist at han kan være en vigtig del af dette hold.

BarçaDK

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af BarçaDK »

Interessant holdning. Jeg tænker ofte, at Alexis' løb uden bold er fantastiske for vores spil.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af rummenigge »

Jeg synes at det kunne være spændende med Alexis under Enrique. En spiller som arbejder hårdt på at udvikle sig.

Ellers er der kun to spillere som jeg kunne se afløse ham. Reus eller Kun... Aguero.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Alexis Sanchez

Indlæg af Blaugrana92 »

Lexus. <3
----------->

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 48 gæster