Adriano

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Sir Suiram
Indlæg: 191
Tilmeldt: man sep 15, 2014 10:40 am
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Sir Suiram »

Jønde skrev:Måske et man crush ;-) ... Nej for det første er jeg ikke en af de der der altid vil ha ungt kød, fremtidigt potentiale er altid et sats. Kan nævne mange navne på unge stor talenter der aldrig er blive til noget, gider ikke tror godt du ved hvad jeg mener. Så er jeg måske lidt trykhedsnakoman og romantikker og jeg ser adriano som en tro barca soldat gennem en lang og succesfuld periode, og jeg er bare stadig tryk ved ham som reserve vel at mærke.
Jeg kan hvert fald følge dig i forhold til den 'tro barca soldat' ;) - derfor er jeg også helt på linje med, at han skal behandles ordentligt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Piquénbauer »

Official: Barcelona announce that full back Adriano (31) has informed the club that he will use his option to renew his contract until 2017
Nå så skal vi åbenbart kun have en cb og en angriber.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20557
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1099 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Dejligt!!!

Sir Suiram
Indlæg: 191
Tilmeldt: man sep 15, 2014 10:40 am
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Sir Suiram »

Piquénbauer skrev:
Official: Barcelona announce that full back Adriano (31) has informed the club that he will use his option to renew his contract until 2017
Nå så skal vi åbenbart kun have en cb og en angriber.
Forhåbentlig ikke, selvom det da meget vel kan ende med det. Men som jeg har forstået det, så havde Adriano i sin kontrakt indskrevet, at han selv kunne vælge ift. at forlænge/blive ét år mere, uden at Barca kan gøre så meget ved det. Det er vidst også blevet nævnt tidligere i tråden, men jeg havde da også helst set ham smutte.

Hvis vi finder det rigtige talent ift. alder og niveau mm., så ville et "overgangsår" med Adriano i ærmet måske heller ikke være forfærdeligt. Han virker trods alt til at være vellidt i truppen, selvom det selvfølgelig heller ikke er en imponerende stærkeste egenskab at have.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tvivler på at man går ud og køber så længe adriano (og mathieu) er i truppen. Og vi får ham aldrig solgt så tror desværre at det bliver endnu en sæson hvor vi må tage os til gode med nogle elendige reserver på vb'en.

Men jeg håber da at der bliver købt en ordentlig reserve!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Blaugrana92 »

Elendige? Kom nu lige lidt. Du får det fandeme til at lyde som om at det er Johnny Thomsen vi har. Hvis Adriano er en elendig fodboldspiller, så er jeg også en fantastisk højdespringer.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Piquénbauer »

Har på fornemmelsen at du kender en del til overdrivelse fremmer forståelsen ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Blaugrana92 »

Okay så. Du har kritiseret Adriano rigtig meget for det niveau han lægger for dagen, så jeg troede rent faktisk lige at du mente at han er en elendig reserve.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Piquénbauer »

Elendig er han ikke. Men han er ikke god nok til barca mere. Og det er mathieu heller ikke som vb.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af Jønde »

Skøn nyhed at adriano har forlænget sin kontrakt.

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af kklaus »

Adriano didn't finish training today after suffering a small muscle injury. It's not clear for how long he could be out. [md]
Official: Adriano has a thigh injury and is expected to be out for around 10 days #fcblive
Giv mig min sko tilbage, røv!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af JonasV »

Min Oddset-app sender mig konstant notifikationer om nye skader på vores hold. Jeg magter det ikke. Selv om Adriano ikke er det største tab, selvfølgelig. Men Alba, mand.

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af kklaus »

JonasV skrev:Min Oddset-app sender mig konstant notifikationer om nye skader på vores hold. Jeg magter det ikke. Selv om Adriano ikke er det største tab, selvfølgelig. Men Alba, mand.
Alba skulle dog være klar lørdag. Han trænede vidst også normalt med i dag.
Giv mig min sko tilbage, røv!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af JonasV »

kklaus skrev:
JonasV skrev:Min Oddset-app sender mig konstant notifikationer om nye skader på vores hold. Jeg magter det ikke. Selv om Adriano ikke er det største tab, selvfølgelig. Men Alba, mand.
Alba skulle dog være klar lørdag. Han trænede vidst også normalt med i dag.
Vigtigt!

Tror også de er lige lovligt friske med skades-notifikationerne hos Danske Spil. I denne landskampspause har jeg fået meldinger om skader til Busquets, Iniesta, Rakitic, Jordi Alba, Vermaelen, Adriano og Mathieu. Slap off.

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 21 - Adriano

Indlæg af kklaus »

Official: Adriano, who had a thigh muscle injury, has been given the medical green light #fcblive
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 48 gæster