Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Slap nu af, for helvede. Kom ned derfra.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

# 23 skrev:Ronaldo udviklede sig kun med sine dives pga. Ferguson instruerede ham i at styre sig, fordi det til sidst var grinagtigt og pinligt samt det faktum, at i England tænder folk af på den slags. Han skruede ned for charmen. I spanien overdriver størstedelen af spillerne, så jeg har svært ved at se ham udvikle sig på det punkt.

Jeg gruer allerede ved El Clasico. Hvis Real også får hentet Bale, som også er en anelse glad for at smide sig let, så bliver det noget af et show med Cristiano, Di Maria, Ramos, Pepe, Coentrao, Alves, Mascherano, Alexis, Neymar, Alba. Puhaaaaaaa.
Du har ret med at folk tænder af på film i england og desværre har dette spredt sig overalt i nordeuropa. Ikke fordi film er godt men når man kan gå amok på en spiller der filmer men ikke en spiller der brækker benet på en anden så er der noget galt. Men godt for neymar som skal til spanien så. Der passer han lige ind.

Heldigvis er der ingen der tvinger dig til at se el clasico. Der er vel også en kamp mellem stoke-norwich du hellere vil se. Ja der er film i clasicos men der er så også bedre spil end du ser langt de fleste steder samt mere intensitet end i nogen anden kamp.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af # 23 »

Blaugrana92 skrev:Slap nu af, for helvede. Kom ned derfra.
Pis på et elektrisk hegn, Blau!
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

Blaugrana92 skrev:Slap nu af, for helvede. Kom ned derfra.
+1!
#jesuisSheep

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Champione »

Neymar bliver sgu da guf for alle Barca-haters med hans tendens til at falde.. Hollywood bølgen stopper aldrig nu..

Det er lidt ærgerligt at det tager lidt fokus fra hans kamp igår - hvor jeg synes han viste prøver på hans enorme talent.. Er kampafgørende flere gange og viste sig fra sin kreative side af..
---------------------------------------
Barca is my religion!

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Drake »

VI må håbe at vi kan pille det af ham. Det er virkelig ikke rat at de på!

Men desværre tror jeg ikke, at Tito er træneren der kan gøre det. :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:
Blaugrana92 skrev:Jeg hygger mig ellers med en eller anden SønderjyskE fan, der lige har anmeldt mit indlæg til en moderator, fordi jeg bad David Dd om at hoppe ind i en kniv? Spurgte så om han ville ses til et slag kroket, men det kunne ikke komme på tale. Needless to say at jeg var skuffet.
Haha! Ham david dd er insane! Kæft for et fjols!
Well, nu har jeg også lige selv anmeldt mit eget indlæg, bare fordi jeg åbenbart kan. Lad os se hvad de kløgtige administratorer på Danmarks førende fodboldforum disker op med. Q blev bannet for at skrive faggot, så det ser nok ikke alt for lyst ud, når nu jeg opfordrer folk til at hoppe, gerne head first, ind i en kniv. Gerne en skarp en.
Wow, jeg har kun fået en uges karantæne? De kan åbenbart ikke undvære mig. Men jeg forstår det ikke helt, så jeg har skrevet en mail til dem:
Hej hej

Hvorfor kun en uge? Sidst fik jeg to uger. Jeres strafudmåling er inkonsekvent og uden nogen form for linje. Prøv igen.

Mvh
Blaugrana92
Edit: ... og nu kan jeg faktisk se, at det var 4 uger jeg fik sidst. Nu bliver jeg bare endnu mere vred, over deres inkonsekvente karantæne-tildeling.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Quaresma »

Hvordan fuck kan jeg blive bannet for life for at skrive "faggot", når du kun får en uge for at opfordre til selvmord?!

Billede
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Som sagt; they need me. Jeg er bold.dk's flagskib, med mine utallige relevante og saglige indlæg.

(Eller også sejler bold.dk's administratorer, omtrent ligeså meget som bold.dk's brugere generelt gør.)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

:lol:

Det er fedt!
#jesuisSheep

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Neymar kan blive Barcas nye Rivaldo, hvad angår dives. Neymar har altid overdrevet lidt, men man har ikke fokuseret på det så meget, som man er begyndt på nu. Det har sikkert også noget at gøre med, at han skal folde sig ud på en større scene og deraf kommer denne opmærksomhed omkring Neymar og hver eneste bevægelse af hans på banen. Klippet viser at han overdriver, men hånden er dog plantet i hovedet på ham, selvom det er langt fra så voldsomt, som han gør det til.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

Billede

Den har en af mine "kammerater" (stupid Gunners fan) lige smidt op på facebook, med tilhørende kommentar: "Han har vel Barca-DNA".

Edit: Gif'en er tilgengæld sjov.
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Gif'en i sig selv er genial, men den dertilhørende kommentar ... jeg går ud fra, at du ved hvor han bor? Jeg foreslår at vi sender teemuss.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

zqa skrev:Billede

Den har en af mine "kammerater" (stupid Gunners fan) lige smidt op på facebook, med tilhørende kommentar: "Han har vel Barca-DNA".

Edit: Gif'en er tilgengæld sjov.

Som sagt, så planter uruguayaneren armen/hånden i hovedet på Neymar, og at Neymar overdriver slaget.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 52 gæster