Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mugge
Indlæg: 2
Tilmeldt: tirs aug 08, 2017 12:03 pm

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Mugge »

Det var ærgerligt med Neymar, men nu er det historie, vi må videre.
Har Dembele ikke sit udgangspunkt fra samme side som Messi? Eller tager jeg fejl?

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5494
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Ved ikke om denne har været postet..
Penge kan ikke købe en brother som Messi..

Cavani er egentlig også en egoistik nar!

Når det går op for Ney at han har skiftet 2 brothers i Messi og Suarez ud med ego Cavani, og uintelligente Maria, så fortryder han nok det skifte.

http://www.mundodeportivo.com/futbol/fc ... nalti.html
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Neymar var nok bare heldig med at spille med to så 'gavmilde' spillere som Messi og Suarez, hvilket er lidt ironisk. Cavani sparkede dem før Neymar kom, så hvorfor skulle han bare give den til Neymar. Straffesparket blev også begået på Cavani selv. Også fedt, at Cavani ikke bare bukker under og giver ham den, selvom han er holdets nye stjerne. Cavani kommer nok også til at blive holdets topscore i ligaen.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15032
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1692 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Lopezzz »

phpBB [video]
MDCCCXCIX

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

http://www.sport-english.com/en/news/ba ... ca-6251862

er der nogen der stadig bryder sig om manden

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Skydefinten skrev:Billede
Taylor Swift og Neymar ville være et kønt par :glad:

Ialocin
Indlæg: 733
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Ialocin »

A$AP skrev:http://www.sport-english.com/en/news/ba ... ca-6251862

er der nogen der stadig bryder sig om manden

Jeg tror ikke på det. Hvad er Coutinho's alternativ? Et Liverpool-hold, der ikke har vundet noget af betydning siden deres CL-triumf?

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Ialocin skrev:
A$AP skrev:http://www.sport-english.com/en/news/ba ... ca-6251862

er der nogen der stadig bryder sig om manden

Jeg tror ikke på det. Hvad er Coutinho's alternativ? Et Liverpool-hold, der ikke har vundet noget af betydning siden deres CL-triumf?
Nu står der så også bare, hvad Neymar skulle have fortalt Coutinho. Ikke noget om, hvorvidt Coutinho er begyndt at tvivle eller gerne vil blive, osv.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Altså hvor troværdig er sådanne rygter? Jeg tvivler, at de har sådan noget; samtaler mellem to spillere. Men Cous alternativ kunne blive PSG næste sommer.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Men hvis der så skulle være hold i det, så er han godt nok en slange.

Ialocin
Indlæg: 733
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Ialocin »

A$AP skrev:
Ialocin skrev:
A$AP skrev:http://www.sport-english.com/en/news/ba ... ca-6251862

er der nogen der stadig bryder sig om manden

Jeg tror ikke på det. Hvad er Coutinho's alternativ? Et Liverpool-hold, der ikke har vundet noget af betydning siden deres CL-triumf?
Nu står der så også bare, hvad Neymar skulle have fortalt Coutinho. Ikke noget om, hvorvidt Coutinho er begyndt at tvivle eller gerne vil blive, osv.

Nej men nu behøver vi hellere ikke gøre Neymar dummere end han er. Hvad skulle Neymar få ud af det? Han har flere gode venner i Barcelonas trup, og selvom han ikke bryder sig om den nuværende ledelse (hvem gør det?), så tvivler jeg stærkt på, at han skulle råde Coutinho til at blive i Liverpool. Det skulle da lige være fordi han vil have ham til PSG, men så spekulerer vi også i noget der synes komplet urealistisk lige nu.

Ialocin
Indlæg: 733
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Ialocin »

Kubala skrev:Altså hvor troværdig er sådanne rygter? Jeg tvivler, at de har sådan noget; samtaler mellem to spillere. Men Cous alternativ kunne blive PSG næste sommer.
Hvor skulle Coutinho i så fald spille? Man har lige hentet to spillere, der har deres naturlige plads som OMV (Neymar og Mbappe). Derudover lejer de Mbappe for at undgå problemer med FFP, for at købe ham til en vanvittig pris næste år. De skal godt nok leve livet farligt ift. FFP, hvis de også skal hente Coutinho næste år. Og det er uden at sælge nogle af deres største profiler.

Det virker som et puslespil der ikke burde kunne gå op.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Ialocin skrev:
Kubala skrev:Altså hvor troværdig er sådanne rygter? Jeg tvivler, at de har sådan noget; samtaler mellem to spillere. Men Cous alternativ kunne blive PSG næste sommer.
Hvor skulle Coutinho i så fald spille? Man har lige hentet to spillere, der har deres naturlige plads som OMV (Neymar og Mbappe). Derudover lejer de Mbappe for at undgå problemer med FFP, for at købe ham til en vanvittig pris næste år. De skal godt nok leve livet farligt ift. FFP, hvis de også skal hente Coutinho næste år. Og det er uden at sælge nogle af deres største profiler.

Det virker som et puslespil der ikke burde kunne gå op.
Denne sommer, så nej, men jeg kunne godt se det for mig næste sommer. De kunne sælge Di Maria? De kunne også sælge en til? Hvorfor ikke? Og Cou kunne spille på midten som AM, men altså, jeg tror ikke på det. Af nogle af de samme grunde som dig. Har venner i Barca etc. og samtidig bliver det altså for spekulativt med PSG og Cou.

Ialocin
Indlæg: 733
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Ialocin »

Jeg tror bare ikke Di Maria vil kunne indbringe særlig mange penge. Han vil være 30 år næste sæson, og han har ret beset ikke været fremragende i lang tid. Han viser det i glimt, men det er alt for sjældent. Næste sommer er jo dér de skal af med en masse penge for Mbappe. Der skal i hvert nogle store salg til, hvis det skal kunne lade sig gøre.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 66 gæster