Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana97

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana97 »

Hans 2 mål mod Scotland, fra kampen i dag.

[youtube]FDOdJ-hfrCY[/youtube]
Senest rettet af Blaugrana97 søn mar 27, 2011 7:50 pm, rettet i alt 1 gang.

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

jeg så kampen, 2 gode mål. Det første var et ronaldinho mål syntes jeg, og det andet var bare sikkert sparket ind på straffe. kan ikke se hvorfor bojan SKAL sælges fordi vi henter neymar ? vores truppe er altså ikke specielt bred, og da slet ikke i angrebet.


og blaugrana 92, ved det er svært at tro at en kan nå ronaldinhos højder, men der kommer jo hele tiden nye spillere og de bliver større og større navne. Rivaldo og ronaldo var også unikke, men hvem tænker på dem når man nævner ronaldinho? Maradona var også unik, men nu er messi der ? Der vil altid komme spillere der når nye højder.

jeg håber vi henter Neymar, unikt talent syntes jeg.. jeg er måske lidt små forelsket :D men fuck fabregas og lad thiago få chancen og brug penge på Neymar og en forsvarspiller

Iraqi-Culé

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Iraqi-Culé »

Det var i dag kampen blev spillet.

Blaugrana97

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana97 »

Rettet. :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

zqa skrev:Hvorfor om man må spørge?

Det er synd at en lille håndfuld spillere har givet dem et så dårlig ry.
Som sagt var det ligeså meget på banen som udenfor banen. Når jeg siger at der er en tydelig tendens til at være meget flagrende på banen, så handler det i særdeles om at rigtig mange af de offensive brasilianske spillere mangler taktisk forståelse. Det går som sådan fint nok hvis de bliver tildelt en relativt fri rolle, eller får tilstrækkeligt med frihed til at arbejde med det de elsker mest, nemlig bolden. Problemet er bare at det altså kræver megen taktisk forståelse og hårdt arbejde at tilpasse sig vores system, da det er så flydende en spillestil. Som der bliver nævnt i Nike's 'Som Un' reklame, så er vi et hold med forsvarsspillere der angriber og angribere der forsvarer. Selvom det til tider kan se meget løst ud, skal man huske på at vi faktisk er et relativt stramt hold, rent taktisk, da det er så vitalt at vi holder os til vores gameplan og ikke afviger fra konceptet.

Mattieboy

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Mattieboy »

Blaugrana92 skrev:Arh, skal vi nu ikke lige tage den med ro? Jeg har ikke set mange kampe med Neymar, men jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig at han skulle nå samme højder som Ronaldinho rent spillemæssigt. Det var og er Ronaldinho simpelthen for unik til. Men dermed skal det ikke være sagt at han ikke kan bruges, for han er uden tvivl spændende, men som altid er der altså en stor risiko forbundet med at købe sådan en spiller, især fordi han er brasilianer. Især de offensive typer er jo kendt for til tider at være lige lovligt flagrende både på og uden for banen, og jeg kan levende forestille mig at det kommer til at kræve mange kræfter at holde styr på knægten.
Så skulle du måske se lidt flere kampe og sætte din fantasi lidt i gang;-), fordi han er 19 nu og han mangler ikke meget til at være ligeså god som Ronaldinho. Giv ham et par år med rigtig udvikling, som når han ham. Og giv ham en karriere med rigtig udvikling, så bliver han bedre!

Hans talent er egentlig ret unikt. Når man nu ser kampen mod Skotland, så skal man ikke kun se at han scorede en god kasse, trak et straffespark og satte den ind selv. Mere at han stort set ikke satte en eneste fod galt hele kampen. Alle afleveringer ligger godt, og hver eneste gang bolden var på hans fødder skete der noget. Han lavede mange lækkerier - meningsfulde lækkerier, og han har pace.

Men mht. hans risikoen ved at købe ham er jeg fuldstændig enig. Hans ego skal finde et niveau, der kan fungere i Barca. Han skal lære at genpresse og forsvare og han skal kæmpe for kollektivet. Så det må være op til Pep om han tror på, at knægten er inden for pædagogisk rækkevidde...

Iraqi-Culé

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Iraqi-Culé »

Barcastuff
Neymar (Santos): "It's an honour that clubs like Barça are following me. It's something that stimulates you to improve every day."
Jeg er ret overbevist om at hans attitude vil ændre sig, hvis han skifter til Barca.

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

har tidligre læst at, flere ikke vil ha ham til klubben fordi det er at satse og at hans talent ikke er større end keirrisons var.

nu har jeg siddet og nørdet youtube videoer de sidste mange timer, og der er stor forskel i deres talent!
Keirrison, var det det meste den der blev spillet fri og satte bolden sikkert ind. også er utroligt mange af hans mål scoret på straffe

Neymar har hele pakken. Kan sætte 3-4 mand og score, overblikket til at spille en anden mand fri, og utrolig sikker foran mål. også er han utrolig hurtig!

er kun blevet overbevist endnu mere om at han skal hentes :) så håber jeg bare hans attitude kan være mere barca agtig



edit: Sindsyg teknik, hurtig på fødderne, venstrebenet næsten lige så godt som højre, kan bruge hoved og kan sparke frispark

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SirJonas »

JEg må indrømme, at jeg også er blevet lidt forelsket. Det eneste der bekymrer mig, er egentlig at han er brasilianer (de har ofte ikke-egnede personligheder), samt at han ikke har vist mig at han har en god taktisk forståelse.

Ellers så mener jeg ikke der er nogen grænser for hvad denne unge mand kan nå. Han er serdeles fremragende i mine øjne.

Håber vi overvejer ham NØJE, og undersøger hvad det vil koste at hente ham, samt hvad det vil betyder for truppen.

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Drake »


Aziz-Alzeheri

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Aziz-Alzeheri »

Jeg har ellers hørt en masse rygter om at han heller vil spille for italiensk fodbold end engelsk.

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

Han ligger sku op til at han vil alle steder hen :) han har også tidligre sagt han kun vil til juventus

BarçaDK

Re: Neymar da Silva

Indlæg af BarçaDK »

Ja, han har sagt han kun vil til Juve, nu Chelsea og han har også sagt at det er vildt og en stor ære at Barça har kig på ham.

Blaugrana97

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana97 »

En lille video, med det brasilianske talent. 0:15, rimelig cool. :wink:

[youtube]I4U1dRmM3dE[/youtube]

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

han er bare genial.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 58 gæster