Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Hvorfor må man ikke lægge pres på sin arbejdsgiver? Det gør man da ret tit og ofte, alle steder men også i fodboldens verden. Hvorfor skulle en Barca spiller (i dette tilfælde Ney), opføre sig anderledes? Det er at forvente for meget, hvis man tror at Barca spillere og deres agenter skal agere eksemplarisk.

Hans agent spiller jo bare spillet. Det burde man have vænnet sig til i Barca, hvis sådan noget skaber så meget uro, så er der altså noget galt. Ledelsen burde kunne håndtere det, og jeg tror også godt de kan. Som i er inde på det, disse udtalelser er meget stragetiske, han nævner Lucas, PSG, Al Khelafi og jeg tror såmænd også tidspunkt er nøje planlagt (efter El Clasico nederlag og op til en meget vigtig kamp), netop for at lægge pres. Ledelsen derimod har jo gjort klart, at de har i sinde at beholde Neymar, men fordi man har det lidt stramt økonomisk, kan de ikke rigtig give have den kontrakt her og nu.

Ledelsen er udmærket godt klar over Neymars værdi, hans betydning og de fremtidsperspektiver der er i ham, det er Ney og hans agent så sandelig også. Her er det så efter min mening ledelsen opgave, at skaffe de midler der er nødvendig, for at holde på blandt andet Neymar, noget de har haft en lille smule svært ved de sidste måneder. Bartomeu har jo proklameret at man vil gøre Barca til unikum, hvad angår økonomien. Lad os se hvad der sker.

Det skaber ikke større uro end, at ledelsen måske/måske ikke skal ud af kommentere på det her. Eller at PSG vælger at betale de 192 millioner euro, som L'equipe skriver og så er det op til Ney.

Jeg forstår godt agentens udtalelser.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Det her handler ikke om at han ikke må eller at det ikke er smart osv. Det handler om at jeg som fan synes det er irriterende og ydermere en skidt udvikling for spillet generelt at agenter har fået så meget at skulle have sagt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Nårh du som fan, det skaber uro hos dig. Det er man nok ret så ligeglad med i Barca. Ligesom folk der brokker sig over spillet og andre ting. Men det skaber ikke rigtig uro på indre linjer, og det er nok det vigtigste.

Du må jo bare vænne dig til, at det bare er sådan. Det kan du så enten acceptere eller blive irriteret over, det sidste vil bare ødelægge dit humør, ikke andet. Men det vigtigste er Barca, og jeg tror nu nok de skal klare den, ligegyldig hvilke udtalelser Neymars agent kommer med.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Argh... Jeg kan da også huske et par ret grimme sager i barca hvor agenterne var ret gode til at smide brænde på bålet. Og i sidste ende blev begge spillere solgt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Det kan da slet ikke udelukkes at han smutter, men igen, bolden er på ledelsens bane. De har jo en mulighed for at holde på ham, ved at tilbyde ham den kontrakt han ønsker. De kan også bare lade være, han har jo trods alt en kontrakt som varer nogle år endnu. Ellers kan PSG vælge at aktivere hans frikøbsklausul som er på hele 193 millioner euro, og så har man altså fået 100 millioner euro mere ind på kontoen, end det man betalte for ham i sin tid.

Det vigtigste er vel, at dette ikke påvirker spillet eller skaber uro på de indre linjer i denne fase af sæsonen. Og her mener jeg slet ikke, det burde vare tilfældet. Ledelsen og træneren burde kunne klare sådan en situation.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Pique: "Neymar linked to PSG? I know him, I'm convinced he won't leave. End of."
Som Pique så tror jeg overhovedet ikke at han smutter. Jeg er bare irriteret over hans agent (og agenter generelt) fordi de lige netop er blevet en stor del af gamet. Længere er den ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:
Pique: "Neymar linked to PSG? I know him, I'm convinced he won't leave. End of."
Som Pique så tror jeg overhovedet ikke at han smutter. Jeg er bare irriteret over hans agent (og agenter generelt) fordi de lige netop er blevet en stor del af gamet. Længere er den ikke.
Virker usandsynligt, medmindre der er noget meget specielt, vi ikke aner noget om. Han kan ikke finde et bedre hold at spille for pt., og når Messi engang bliver dårligere, så står han som den absolute stjerne på holdet.

Agenterne er irriterende, men man må nok også sige, at Neymar kunne jo sætte spillereglerne for sin agent, hvis han ville. Og måske gør han det også for fremtiden.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Jesni »

Fritte skrev:Typisk AS bullshit?

http://fcbarcelona.dk/Nyheder/avis-neym ... -hyre.html

Han skal da være velkommen til en femdobling af løn. Hvis han altså spiller 5 gange bedre end han gør nu.
Hans reelle løn er vel nærmere de 9 millioner euro pr. sæson, da han som minimum over de fem år skal have små 46 millioner euro udbetalt, hvis vi kan tage football leaks' lækage som værende korrekt. 5 millioner euro i året lød også ret billigt sluppet for en af verdens absolut bedste spillere, der tilmed har en fantastisk alder.

Er 9 millioner for lidt? Ja. Han fortjener en højere løn, hvis man ser hvad andre fodboldspillere får i løn. Men 25 millioner euro? Det er vidst bare et krav som værende et udgangspunkt for en forhandling.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »


Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

150m pund? Bum.
#jesuisSheep

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

500m pund, og så ville jeg tænke over det.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Brombi »

fucking endelig, skrid med dig din halvsæson-performende brasser!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Alfredo Martínez reveals that people close to Neymar think that his slump is due to a record shattering offer from PSG.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Skydefinten skrev:
Alfredo Martínez reveals that people close to Neymar think that his slump is due to a record shattering offer from PSG.
Haha.

Det er snart pinligt, hvordan Neymar-lejren prøver at lægge pres på Barca for en lønforhøjelse. Man nedværdiger sig til at bruge den manglende lønforhøjelse, som en indirekte undskyldning for Neymars dårlige spil. Han vil jo selvfølgelig spille bedre, hvis Barca gav ham en ny kontrakt og ro i sindet. Ligesom hans landsmand Alves :roll:

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Sydamerikansk forhandlings-taktik:)
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 71 gæster