Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Er der nogle chancer for at det bliver officielt i dag/i morgen? Håber virkelig at det kommer på plads snart!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af mathi »

SuperPedro skrev:Man siger buddet er accepteret af Santos. Men nu er det DIS der vil have en bid.
Dog siger en advokat med speciale i transfers til MD at det ingen hindring er. Juridisk og sportsligt er han ejet af Santos. Hvis Santos giver grønt lys og godkender så ER han Barça spiller. Udover det skal man undersøge om det overhovedet er lovligt med de aftaler de har indgået om Neymar. DIS har ingen indflydelse på handelen og må få pengene senere.
Men de siger jo alligevel at de er klar til at gå rettens vej, hvilket kan besværliggøre/udsætte en evt. handel.

Håber også snart det falder på plads. Selvom jeg er bange for at Neymar er alt for hypet, og vil få svært ved at leve op til presset, så glæder jeg mig som en sindssyg til at få ham til klubben.

denisasllani98

Re: Neymar da Silva

Indlæg af denisasllani98 »

Noget nyt i sagen?

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

Barcastuff og andre kilder bekræfter det jeg har skrevet.
Selvom de andre gør krav på penge så er Neymar klar til at spille for Barcelona fra næste sæson. For 25 mio. De 18 er selve buddet. Sammenlagt med 2 venskabskampe bliver det 25. DIS gør krav på 40 pct af de 25 mio. Og ikke 18 som Santos mener de skal have istedet.
Altså som det ser ud nu sammenlagt har vi fået Neymar, spille klar og lovligt for 25.
Jeg skriver fra mobilen så har ikke mulighed for at tage alle tweets med her, men barcastuff og la masía og BrazilStats brugerne på Twitter har skrevet tal der viser hvor stor en stigning Santos har haft i indtægt på alle fronter siden Neymar har spillet i klubben. Derfor var Santos ude og sige at de vil tjene flere penge på han blev.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

“Neymar and Messi? I wouldn’t put two captains on one boat“.

- Johan Cruyff

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Kubala skrev:
“Neymar and Messi? I wouldn’t put two captains on one boat“.

- Johan Cruyff
Der er kun en kaptajn, og det er Puyol :lol:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Skydefinten skrev:
Kubala skrev:
“Neymar and Messi? I wouldn’t put two captains on one boat“.

- Johan Cruyff
Der er kun en kaptajn, og det er Puyol :lol:
Hvis bare han mente kaptajn i den forstand, så ja.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

:cool:

Så Barca betalte rent faktisk de 10 mio euro i 2011 til Santos? For at stå først i køen?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

Møde mellem Sanllehi og odilio. Gad vide hvad der sker :)

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

Globo: møde mellem odilio, senior og Sanllehi. Ideen er at handlen skal lukkes og slukkes en gang for alle :)

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

SuperPedro skrev:Barcastuff og andre kilder bekræfter det jeg har skrevet.
Selvom de andre gør krav på penge så er Neymar klar til at spille for Barcelona fra næste sæson. For 25 mio. De 18 er selve buddet. Sammenlagt med 2 venskabskampe bliver det 25. DIS gør krav på 40 pct af de 25 mio. Og ikke 18 som Santos mener de skal have istedet.
Altså som det ser ud nu sammenlagt har vi fået Neymar, spille klar og lovligt for 25.
Jeg skriver fra mobilen så har ikke mulighed for at tage alle tweets med her, men barcastuff og la masía og BrazilStats brugerne på Twitter har skrevet tal der viser hvor stor en stigning Santos har haft i indtægt på alle fronter siden Neymar har spillet i klubben. Derfor var Santos ude og sige at de vil tjene flere penge på han blev.


Går udfra det er den her ud mener
Santos #before Neymar:
Sócios: 24000
Marketing revenue: R$7M
Earnings from TV rights: R$24.7M
#After:
Sócios: 63000
Revenue: R$35M
TV: R$75M

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

Afellay99 si hombre :) Lige netop :)

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Neymar da Silva

Indlæg af Elbarca »

Næste sæson:

Messi 40 mål, Neymar 25, alexis 15. Det bliver giftigt siger jeg jer!

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

Den ene kilde : Santos beder om 30 mio.. Så er alt på plads og de slipper ham.

Den anden: Neymar ny Barça spiller indenfor de næste timer, forudsat der ikke opstår komplikationer.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

SuperPedro skrev:Den ene kilde : Santos beder om 30 mio.. Så er alt på plads og de slipper ham.

Den anden: Neymar ny Barça spiller indenfor de næste timer, forudsat der ikke opstår komplikationer.
Jeg holder ikke til det her... Simpelthen for irriterende at der ikke kommer nogle udmeldinger ud man kan være sikker på. Håber han bliver barca spiller i dag men er bange for at det kommer til at tage mere tid.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 80 gæster