Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Qwade
Indlæg: 198
Tilmeldt: man jan 16, 2012 5:56 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Qwade »

Culé skrev:Hvad var ideen med at "de der polakker" skulle gå så hårdt til Neymar i hans "debut"? Det så jo totalt planlagt ud? Hver gang han modtog bolden var de over ham med det samme og kastede sig ind i tacklingerne? :eek:

phpBB [video]
Jeg håber deres nr. 11 træder i en bjørnefælde og mister benet..

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Heartbreaker »

Møgsække. Men det ligner da, at Neymar har lagt sit skuespil fra sig. Han skal nok blive guf.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af # 23 »

Heartbreaker skrev:Møgsække. Men det ligner da, at Neymar har lagt sit skuespil fra sig. Han skal nok blive guf.
Bare rolig, han gemmer det til el Claudio. Så kan ham og di Maria indbyrdes konkurrere hvem der kan dive/overdrive mest.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Sv: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af emo »

# 23 skrev:
Heartbreaker skrev:Møgsække. Men det ligner da, at Neymar har lagt sit skuespil fra sig. Han skal nok blive guf.
Bare rolig, han gemmer det til el Claudio. Så kan ham og di Maria indbyrdes konkurrere hvem der kan dive/overdrive mest.
Den nupper CR eller Bale uden tvivl, til den kamp.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

# 23 skrev:
Heartbreaker skrev:Møgsække. Men det ligner da, at Neymar har lagt sit skuespil fra sig. Han skal nok blive guf.
Bare rolig, han gemmer det til el Claudio. Så kan ham og di Maria indbyrdes konkurrere hvem der kan dive/overdrive mest.
Jeg glæder mig allerede til at læse dine rants, der formentlig vil være helt ude af proportion ...

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2595 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... anenq.html

Så er man pænt ivrig efter at komme ind ;-)
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Culé skrev:Hvad var ideen med at "de der polakker" skulle gå så hårdt til Neymar i hans "debut"? Det så jo totalt planlagt ud? Hver gang han modtog bolden var de over ham med det samme og kastede sig ind i tacklingerne? :eek:

phpBB [video]
Det er så pisse klamt at der ikke er mere fokus på de her små klamme frispark. Hvis en spiller kaster sig så går hele jorden amok i hate men det er ok med de små spark på hælen osv da de er en "del af spillet". Jeg kan ikke fordrage disse arbeloa frispark. Det er simpelthen utroligt at de ikke bliver straffet mere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Culé skrev:Hvad var ideen med at "de der polakker" skulle gå så hårdt til Neymar i hans "debut"? Det så jo totalt planlagt ud? Hver gang han modtog bolden var de over ham med det samme og kastede sig ind i tacklingerne? :eek:

phpBB [video]

Det var i hvert fald meget underligt at være vidne til. Det var så langt ude, at jeg nogen gange ikke kunne lade være at grine af det. Det gav absolut ingen mening, men det må være fordi Gdansk spillere ville lige "byde" ham velkommen til europæsik fodbold?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8363
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Michman »

Fuuuuuuuuuuuuuuuuck slap dog af med de taklinger.. Den var ingen gang gået i england det der..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2595 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Drake »

Måske har Real M betalt Lechia Gdansk til at går ekstra hård til Neymar. De er måske lidt pige sur over at vi fik ham ;-)
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Heartbreaker »

At 09:00, the players have a first training session, after which Neymar will give a press conference #fcblive At 19:00, second training.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Afellay99

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

Han sidder jo og flirter hevr gang det er en kvindelig journalist der spørg ham om noget til den pressekonference :lol: :lol:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Neymar: "I play every game with the same motivation, be it an oficial game or a friendly, I always play as if it's a CL final." #fcblive
Neymar: "I'm happy to be at Barcelona. It will be special to play against Santos, against my ex-teammates, but I'll defend Barça's colours."
Neymar: "I'm getting to know the players, the atmosphere at the club, and it's all better than I expected. I'm very happy." #fcblive
Neymar: "My relation with Messi is wonderful, he's a great person. He's a leader, the best player in the world, I'm here to help." #fcblive
Neymar: "Many fouls by Lechia players? I'm used to suffering many fouls. In Brazil it's even worse. It's part of football." #fcblive
Neymar: "My relation with Martino is very good, he talks a lot with the players, I talk with him every day. He's a great coach." #fcblive
Neymar: "I'm working hard to get better physically, I feel stronger every day. I lost weight after my tonsil surgery but I'm better now."
neymar: "I try to adapt as quickly as possible to Barça's fast way of playing, it's the most beautiful football in the world." #fcblvie
Neymar: "My position on the pitch? I didn't yet discuss that with the coach." #fcblive
Neymar: "I didn't talk with anyone about my way of celebrating goals. I want to express my joy, but I don't want to disrespect anyone."
Neymar: "The atmosphere in the team is wonderful. I'm living a dream. I turn my head and I see Messi, Xavi, Iniesta or Puyol..."
Neymar: "Playing with Barça is a wonderful feeling, it means my childhood dream turning into reality. I'm more than happy." #fcblive
Neymar: "Romario, Ronaldo and Rivaldo have been three great players at Barça. I also hope to have a great history here." #fcblive
Neymar: "Trip to Palestine this weekend? I send a message of respect and a hug to the people who'll welcome us there." #fcblive
Neymar: "I don't think I should change anything about my game, I have to keep my own personality." #fcblive
Neymar: "I will work very hard in the coming weeks, trying to be in good shape when the Liga starts." #fcblive
Neymar: "I'm here to help the team and the team-mates, be it with passes or with goals." #fcblive[/i

Neymar: "I'm really looking forward to play at the Camp Nou tomorrow." #fcblive

Neymar: "Before coming to Barcelona, I've learned a bit of catalan, and I hope I can continue learning it here." #fcblive

Neymar: "I try to be in touch with everyone, but the players I'm talking most with are Alves, Adriano, Messi, Pinto, Xavi, Dos Santos..."

Neymar: "Competing with other wingers? Pedro, Tello and Alexis are three great players, fast, smart... That's why they play at Barça."

Neymar: "I talked with Tito, but I haven't been able to work with him. I send him a hug and I wish him a quick recovery." #fcblive


Han er ydmyg, siger de rigtige ting og virker til at være en fan. Lad os håber det forbliver sådan i mange år fremover.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Jeg kan slet ikke associere ham, med den Neymar jeg blev præsenteret for, nogle år siden. Hold da op hvor har han ændret sig meget i den IMO positive retning. Ydmyghed, modenhed, og realistisk.
Allez...

Afellay99

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

phpBB [video]



Ååårh den er for tung. Væn dig til det Neymar du kommer til, at holde flere og større trofæer.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 78 gæster