Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af zqa »

Det gør det da. Selvom de er cules to the bone, så slår man altså ikke hånden af sin egen søn, bare fordi han ville spille for Real.
#jesuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af rummenigge »

Rocco skrev:Jeg ser Cesc som arvetageren når Xavi går på pension. Han ville nyde rigtig godt af at træne og spille sammen med Xavi og Iniesta. Håber ikke hans udtalelse om Madrid er sand, og håber at han kommer til næste år.
Enig jeg håber også det bliver næste år han joiner os. Det vil passe godt med at man vil begynde spare Xavi lidt, han er jo ikke en ung knøs længere :wink:

Det ville bare klæde Fabregas at sige: "...en skønne dag vender jeg tilbage til Barca hvis jeg fortsat er velkommen. Madrid? Der vil jeg aldrig komme til at spille!"
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Messi

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af Messi »

Xavi er da i sin bedste alder, det han skal gøre, kan han da gøre til han fylder 40. han behøver ikke presse eller løbe, bare han lunter rundt i hullerne, fordeler boldene og ligger gyldne afleveringer (ikke særligt hårdt) så ingen plads til febregas de næste 12 år, men derefter måske?

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af Tolquhon »

Messi skrev:Xavi er da i sin bedste alder, det han skal gøre, kan han da gøre til han fylder 40. han behøver ikke presse eller løbe, bare han lunter rundt i hullerne, fordeler boldene og ligger gyldne afleveringer (ikke særligt hårdt) så ingen plads til febregas de næste 12 år, men derefter måske?
Haha, du har vist aldrig spillet på midtbanen, hva? Midtbanespillerne er oftest dem der løber mest, og hvis du har kigget på statistikken på de seneste kampe, ligger Xavi (ligesom så mange andre) oftest omkring de 10km efter 90 minutter. Hvis vores midtbanespillere "luntede rundt", tror jeg ikke der ville være nær så mange bolderobringer... :P

Toure

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af Toure »

Laporta udtaler i dag til Cadena Cope, at Barca gerne vil have fat i Fàbregas. Nyheden fandt jeg her: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=81501

Laporta siger blandt ander: "Vi ved at Cesc har Barca-blod i årene, og vi ved at ahn gerne vil spille for Barcelona", og fortsætter: "På dette tidspunkt er han en vigtig spiller for Arsenal, men det vil vi gerne forandre". Han siger også: "Jeg vil have Cesc, sportsdirektør Txiki Begiristaín vil have Cesc, Pep Guardiola vil have Cesc og fansene vil have Cesc. Vi vil derfor prøve at få ham til Barcelona, men vi vil ikke skade vores gode forhold til Arsenal."


WOW!! Håber vi henter ham, dejligt første sommerkøb...
David Villa og Cesc? Niceness...

Mes Que Un Club

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af Mes Que Un Club »

Håber også vi køber ham. Men kan ikke se hvor vi skal få alle pengene fra når vi, efter hvad rygterne siger, køber Villa, Mata, Fabregas osv. Det bliver en dyr sommer!

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af Tolquhon »

Jeg tror ikke på, at vi køber Cesc i denne sæson. Villa og måske Mascherano bliver de "store køb", tror jeg.

jesperp

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af jesperp »

Synes også Cesc ville være et fantastisk køb, men da vi ikke har RM transferbeløb eller deres hjerne indstilling, mener jeg at vi skal bruge pengene på andre forstærkninger, en DM, AC og VB. Mascherano, Villa og Filipe er mine favoritter, så kan vi vente til næste år med Cesc, hvor transfermarkedet højst sandsynligt også har normaliseret sig lidt. Men håber, og tror, han ender i Barca.

Mes Que Un Club

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af Mes Que Un Club »

Tror ikke på han ender i Barca.. Han bliver alt for dyr! Men næste år tror jeg på det.

jesperp

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af jesperp »

Det er jo også det jeg skriver da priserne i årer for høje og det er ikke vildt nødvendigt med en forstærkning på den centrale midtbane lige nu.

Toure

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af Toure »

jesperp skrev:Det er jo også det jeg skriver da priserne i årer for høje og det er ikke vildt nødvendigt med en forstærkning på den centrale midtbane lige nu.
Hvem har vi som backup til Xavi og Iniesta?

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1587
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af Champione »

Det ligner vi vil forsøge at sende Eto til City igen, for 340 mill..

Og bruge beløbet på Cesc.. Så står vi bare med et akut angriber problem, som jeg ser det..

Man må føle sig sikker på Villa, hvis dette sker..
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af zqa »

@touré, bussi og keita, muligvis Thiago..

Ja.. Hvis Eto'o smutter står vi lidt skidt. Men Keirrison kommer selvfølgelig. Og så Bojan.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1587
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af Champione »

zqa skrev:@touré, bussi og keita, muligvis Thiago..

Ja.. Hvis Eto'o smutter står vi lidt skidt. Men Keirrison kommer selvfølgelig. Og så Bojan.
Men farligt at smide så meget ansvar på to så unge angribere..
---------------------------------------
Barca is my religion!

Jbninc

Re: Cesc Fàbregas

Indlæg af Jbninc »

Kerisson er da ikke blevet offentliggjort på nogen måde endnu? Eller er jeg helt væk?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 66 gæster