José Manuel Pinto Colorado

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Bløddyret »

Jbninc skrev: Det er jo vanvittig usportsligt.
Hvorfor? Der står da ikke noget i reglerne om man som spiller eller målmand, ikke må fløjte, gør der? Specielt i Barca skal målmændene jo få tiden til at gå med noget, jeg tror da (gud forbyde mig som målmand for Barcelona...) hvis jeg skulle stå ville jeg da bruge tiden på at lære at fløjte som Lille Per.. :wink:
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Jbninc

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Jbninc »

Bløddyret skrev:
Jbninc skrev: Det er jo vanvittig usportsligt.
Hvorfor? Der står da ikke noget i reglerne om man som spiller eller målmand, ikke må fløjte, gør der? Specielt i Barca skal målmændene jo få tiden til at gå med noget, jeg tror da (gud forbyde mig som målmand for Barcelona...) hvis jeg skulle stå ville jeg da bruge tiden på at lære at fløjte som Lille Per.. :wink:
Nu har jeg ikke læst fodboldreglementet, men jeg er ganske sikker på, at der nok skal stå noget omkring, at du ikke må gengive lyde, der kan opfattes som dommerens fløjte. Har man egentlig ikke set eksempler på, at dommeren stoppede kampen, fordi at der var tilskuere der havde en fløjte med på tribunen?

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af fidanho »

Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af abx »

Havde pinto ikke reageret sådan efterfølgende, så havde der ik været noget at komme efter.
Próxima Estación.... Parallel!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af rummenigge »

Jbninc skrev:
Bløddyret skrev:
Jbninc skrev: Det er jo vanvittig usportsligt.
Hvorfor? Der står da ikke noget i reglerne om man som spiller eller målmand, ikke må fløjte, gør der? Specielt i Barca skal målmændene jo få tiden til at gå med noget, jeg tror da (gud forbyde mig som målmand for Barcelona...) hvis jeg skulle stå ville jeg da bruge tiden på at lære at fløjte som Lille Per.. :wink:
Nu har jeg ikke læst fodboldreglementet, men jeg er ganske sikker på, at der nok skal stå noget omkring, at du ikke må gengive lyde, der kan opfattes som dommerens fløjte. Har man egentlig ikke set eksempler på, at dommeren stoppede kampen, fordi at der var tilskuere der havde en fløjte med på tribunen?
Come on J, det er da grotesk at Santin ikke kan høre forskel på piften og en fløjte, hvis det passer med Pintos piften så indikerer det da bare at Santin er vandt til at spille for 15.000 forkølede tilskuere hver weekend og desværre ikke har udviklet sin hjerne til at skelne mellem disse lyde :wink: ...mere usportsligt er det heller ikke, der er grænser for hvor naiv man kan være for FCKs vedkommende, underholdende indslag fra Pintos side efter min mening lidt i stil med dét straffe han reddede imod Mallorca i pokalen for to sæsoner siden.

Fint nok hvis Pinto får en lille straf men så er det heller ikke værre.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15035
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1692 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Lopezzz »

fidanho skrev:Her er videoen, hvis i ikke har set det: http://www.elmundodeportivo.es/web/gen/ ... 4057072462
hahahahaha I LIKE!!!
MDCCCXCIX

Goldenbaum
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør nov 08, 2008 8:54 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Goldenbaum »

Kæft hvor er han sej, jeg troede bare at det var Santin der var dum hahahaha men Pinto er den sejeste person og den største komiker på Barcas hold...sammen med Pique

Yaya Moeller

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Yaya Moeller »

Jeg mener altså også bare at Santin skal fortsætte, jeg fatter simpelthen ikke at han kan høre Pinto, dels pga. larmen fra tilskuere men også pga. afstanden fra ham og ned til Pinto. Og så at Pinto skulle kunne pifte ligesom dommerens fløjte, amen seriøst det er 2 ting som lige skal passe sammen - Pinto's fløjtefærdigheder og Santins superhøresans. Jeg tror ikke på det.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Blaugrana92 »

Hahaha, elsker Pinto's reaktion - man kan nærmest se at han tænker noget i stil med: "Haha, din spade - det var mig, for fanden!" :D

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af rummenigge »

Goldenbaum skrev:Kæft hvor er han sej, jeg troede bare at det var Santin der var dum hahahaha men Pinto er den sejeste person og den største komiker på Barcas hold...sammen med Pique
Det er både Pinto som er sej, og Santin som er dum.

Amen, det er lige før at tilskuerne var tættere på Santin end Pinto og de fløjter jo nærmest konstant. Det er så grundlæggende dumt ikke at kunne skelne imellem dommerens fløjte og så piften og så gud hjælpe mig klage over det og bruge det som undskyldning!! Nej nej nej, hvor er FCK og Santin til grin i mine øjne!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
olearmsved
Indlæg: 65
Tilmeldt: tors jun 11, 2009 12:06 am
Blevet takket: 4 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af olearmsved »

Det værste er næsten at folk nærmest giver episoden skylden for at FCK tabte. Ekstra Bladet skriver efter vores sejr i aftes: "Barca vandt uden snyd". Luk nu røven. Det var jo ikke engang en stor chance hvis Santin var forsat sit løb. N´Doye er indhentet af 2 forsvarere da Santin stopper op og Pique er ude og dække ham af. Jeg håber virkelig at vi sætter dem på plads den 2. november, så de kan komme ned på jorden igen.

LuisEnrique

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af LuisEnrique »

enig..havde santin ikke stoppet op, havde vi alligevel forhindret indlægget i at ramme ndoye, da vi, som jeg ser det, i hvertfald havde to barcafolk som ville være nået tilbage..

pintos fløjten er da sjovt, hvis der er noget om det.. og fck fortjener da heller ikke nogen større respekt end højst nødvendigt, som det spadehold det er..håber bare ikke alt det får store konsekvenser for os..

og kan fck ikke bare stoppe med al deres, "hvis vi havde scoret på den og den og så hvis og hvis".. hallo, så kan vi jo ligeså godt vende den om og sige, hvad hvis vi havde scoret på vores millionvis af chancer, så havde vi nemlig vundet med noget henaf 14-2.

Jbninc

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Jbninc »

rummenigge skrev:Come on J, det er da grotesk at Santin ikke kan høre forskel på piften og en fløjte,
Luna lavede et interview med Xavi som blev vist i går, hvor han selv bekræftede, at Pinto laver sjov med dem på træningsbanen. Han indrømmer selv, at de ofte bliver forvirrede om det er Pinto eller en fløjte. Han er åbenbart ret dygtig til det.

Jeg forstår ikke helt reaktionerne herinde, må jeg ærligt indrømme. Havde det være Wiland, så var der startet ét stort tudegalla. Er det en Barcelona spiller, så er det åbenbart skide sjovt.

Nuvel, det havde ikke haft en indflydelse på pointdelingen.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Daluigi »

Jbninc skrev:
rummenigge skrev:Come on J, det er da grotesk at Santin ikke kan høre forskel på piften og en fløjte,
Luna lavede et interview med Xavi som blev vist i går, hvor han selv bekræftede, at Pinto laver sjov med dem på træningsbanen. Han indrømmer selv, at de ofte bliver forvirrede om det er Pinto eller en fløjte. Han er åbenbart ret dygtig til det.

Jeg forstår ikke helt reaktionerne herinde, må jeg ærligt indrømme. Havde det være Wiland, så var der startet ét stort tudegalla. Er det en Barcelona spiller, så er det åbenbart skide sjovt.

Nuvel, det havde ikke haft en indflydelse på pointdelingen.
Havde det været Wiland, og Villa havde hoppet på den. Så skulle du nok se Villa få kæmpe sviner herinde. Barca havde ydermere ikke begyndt at tude til Uefa. Santin skal være glad for de har fundet en syndebuk at tørre hans idioti af i.
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Blaugrana92 »

Jbninc skrev:Nuvel, det havde ikke haft en indflydelse på pointdelingen.
Lige præcis - derfor synes jeg jo at der er skønne spildte kræfter at begynde at sætte en sag igang om det. Det er jo et miks af Pinto's drengerøvssind og Santin's mangel på begavelsen der skaber hele situationen, så de kan da bare rode med det internt, i stedet for at UEFA, såvel som FCK og Barca, skal til at bruge tid på det. Lad det dog ligge.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 89 gæster