José Manuel Pinto Colorado

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af zqa »

Hvis du nu læser hvad der står i linket... Han er producer, og ejer det selskab som de er signeret på.
#jesuisSheep

Phenomeno

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Phenomeno »

Efter de hazarderede gerninger igår kommer spørgsmålet om det ikke er ved at være på høje tid at klubben anskaffer sig en reservemålmand som kan køres i stilling til at tage over når Valdes går af?

Det kunne jo være rigtig fedt hvis vi fik et ungt talent som fx Asenjo (måske lidt yngre) til at blive en del af FCB, og skabe hvor egen casillas. Der er nok mange her som er glade for Valdes, men imo har vi aldrig vundet en kamp pga ham - hvort forsvar skal have det meste af æren når VV vinder et zamora trofæ.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af JonasV »

Phenomeno skrev:Der er nok mange her som er glade for Valdes, men imo har vi aldrig vundet en kamp pga ham - hvort forsvar skal have det meste af æren når VV vinder et zamora trofæ.
Jeg synes virkelig han har reddet vores røv adskillige gange - både i denne sæson og den forgangne. Eksempelvis havde han nogle meget vigtige og afgørende redninger i en vis kamp mod Chelsea, så vidt jeg husker :wink:

Jeg vil erklære mig uenig.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Elbarca »

Det er tydeligt Pinto gerne ville have været markspiller, men han var bare ikke god nok. Sådan er det nok med de fleste målmænd, men forskellen er at Pinto bliver ved med at prøve at overbevise sin træner.

Jeg mindes ikke hvornår vi sidst har haft en målmand som ikke gik i panik ved hvert eneste tilbagelægning. Valdez har mange gode egenskaber men han er også dårlig på det punkt. Lad os få en ny reserve målmand til sommer.

eldurum

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af eldurum »

@phenomeno

Jeg kan huske nogle stykker. Bl.a. i El classico på hjemmebane, hvor han holder os inde i kampen ved at pille Drenthe i en friløber.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af rummenigge »

Phenomeno skrev:Efter de hazarderede gerninger igår kommer spørgsmålet om det ikke er ved at være på høje tid at klubben anskaffer sig en reservemålmand som kan køres i stilling til at tage over når Valdes går af?

Det kunne jo være rigtig fedt hvis vi fik et ungt talent som fx Asenjo (måske lidt yngre) til at blive en del af FCB, og skabe hvor egen casillas. Der er nok mange her som er glade for Valdes, men imo har vi aldrig vundet en kamp pga ham - hvort forsvar skal have det meste af æren når VV vinder et zamora trofæ.
Jeg synes at Pinto virker som en god reserve målmand, han fungerer godt i truppen lader det til og dermed er med til at opretholde en god team spirit. Lidt ala Sylvinho...

Jeg vil nu sige at Valdes er 'vores Casillas', ok, Casillas har større rutine qua landsholdsfodbold og bedre på fødderne men så skal man heller ikke gøre Casillas bedre end han er. Mand mod mand er Valdes bedre, på stregen er de tæt med en lille fordel til Casillas maybe. På rækkevidden har de begge mangler hvorfor de ikke er de bedste i luften og på langskud. Jeg kan ikke tage det seriøst når nogen siger vi ikke har vundet kampe pga Valdes, hvor skal vi starte?!

Pinto er en humørspreder og Valdes har over de seneste sæsoner vist han er ved at blive moden og svært god! Om vi skal have afløst Pinto til sommer? Godt spørgsmål!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Toure

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Toure »

Hvorfor afløse en mand der aldrig spiller??

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af zqa »

Dunno. Anyhoo, så læste jeg et sted at Pinto står til at få ny kontrakt.
#jesuisSheep

Phenomeno

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Phenomeno »

zqa skrev:Dunno. Anyhoo, så læste jeg et sted at Pinto står til at få ny kontrakt.
Nej vil skal forfremme fra ungdomsrækkerne... Valdes og Reina var gode målmænd, hvorfor hænge fast i Pinto. Æv.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af zqa »

Fordi Pinto er en god målmand, derfor. Og så er han erfaren, klager ikke, er hyggelig, ligner Rob Trujiloasdblabla (fra Metallica) og har sit eget pladeselskab. Alle egenskaber som en reserve målmand BØR HAVE/SKAL HAVE.

Desuden vil jeg hellere have at vores unge målmænd spiller kampe, end at de sidder på bænken.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Guardiola »

Jeg syntes Pinto fortjener noget ros. Han brokker sig aldrig. Altid positiv attitude, på trods af indiskutabel status som andetvalg. Det er den helt rigtige mentalitet, til en spiller der er back-up. Han spiller godt, når han får chancen. Og han virker til at skabe god stemning i truppen. Stoooort 5'tal fra mig :D

Mes Que Un Club

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Mes Que Un Club »

http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... -the-world

Fantastisk spiller at have i sin trup!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Mander »

Fantastisk andenmålmand. Humørspreder, erfaren, brokker sig aldrig... og så er han jo heller ikke en dårlig målmand, når bare han gider at slippe bolden til markspillerne.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Blaugrana92 »

Pinto skrev:Ibrahimovic doesn't just shoot hard... He hurts people! Somebody should tell the president about this and I should get a pay rise.
Jajaja :lol:
Heldigt nok for Pinto at Zlatan er væk nu, så! :D

Rivaldo10

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Rivaldo10 »

Hvad sker der for hans nye hår? :lol:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 67 gæster