Seydou Keita

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Seydou Keita

Indlæg af A$AP »

Billede

https://twitter.com/godeangogogogo


phpBB [video]


Se hele videoen igennem, især de sidste 40 sekunder, se hvordan Keita vender sig rundt og kigger i mod Pepe, efter at sidstenævnte løb forbi ham og drejede hovedet hen i mod Keita. Benatia fortæller det også på et tidspunkt i videoen, at Pepe spyttede efter ham.

Og så har jeg set flere madridistas skrive at man ikke hentede Suarez på grund af deres image..

ulrich
Indlæg: 1708
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Seydou Keita

Indlæg af ulrich »

Fritte skrev:Det er jo ikke fordi Pepe er hvid....... :lol:
Og der er så mange racister i Spanien. Og det er jo ikke lige frem det hvideste folk på vores kære jord.

Idioter. Racisme er lamt.

Men mennesker er jo dumme.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Seydou Keita

Indlæg af Heartbreaker »

Pepe skulle aflives.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

kklaus
Indlæg: 9729
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Seydou Keita

Indlæg af kklaus »

Interview med Keita her op til Gamper:
http://www.fcbarcelona.com/football/fir ... rning-home
Since you left, this is the first time that you have come to the Camp Nou wearing a different shirt. How are you preparing for that moment?
“I’m happy. As it’s a friendly, there’s less pressure. So I can enjoy it more. I had the best four years of my life at Barcelona, both personally and as a player, and I’ll never forget that. The fans always treated me very well, they never booed me once. I would say that this is like a homecoming, back to the place where I won everything.”
What is your fondest memory of your time at Barça?
“There are so many. I was probably there for the best four years in the history of the club. Plus I was lucky enough not to go through any difficult times on a personal level. So I’d like to remember all four years as a whole.”
How would you like Barça to remember you?
“As a player that gave everything he had in the four years that he was there. Somebody who wore the shirt with dignity and who respected the club. That would be enough for me.”
:')
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9729
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Seydou Keita

Indlæg af kklaus »

Nu så jeg lige, at det ret præcist er et år siden, der sidst har været aktivitet i denne tråd - dengang i forbindelse med Keita vs. Pepe i sidste sæsons pre-season friendly mellem Real og Roma...
Gæt hvem der heller ikke gav hånd da Real og Roma mødtes her for ca. 14 dage siden :)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Seydou Keita

Indlæg af Luis Enrique »

Keita var en vigtig spiller for os med en forbilledlig indstilling; aldrig en halvhjertet indsats. Truppen kunne godt trænge til en mand til af hans støbning.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 86 gæster