Pedro Rodríguez Ledesma

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8365
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Michman »

Det er virkelig et luksus problem vi har fået. At en mand som Pedro er i overskud. Han har trods både kritik og mangle på spille tid haft en godkendt sæson. Han har spillet 1136 minutter i La Liga, scoret 5 mål og lavet 4 assists. Er bange for at han ikke finder sig i den mangle på spilletid og søger væk til sommer. Så er spørgsmålet om vi har brug for ham?

Det mener jeg vi har. Med mindre vi satser på Deulofeu, eller Halilović fra næste sæson allerede. Synes det er en svær situation samt et svært valg Barca og Pedro skal tage..

Hvad synes i?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af theKing1988 »

Jeg synes godt at vi kan undvære en erstatning i den halve sæson som det kommer til at handle om (Der vil kunne komme en ny ind til Vinteren 2015/16). Det er selvfølgelig at lege med ilden, men hvis vi får skadesproblemer så frygter jeg snarere at det er midtbanen der bliver ramt og kommer til at se tyndt besat ud.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Bager »

Michman skrev:Hvad synes i?
Hvis Pedro vil blive, så lad ham blive. Vi har jo ikke kørt nogen i stilling til at overtage reservetjansen i vores offensiv. Pedro er god for os fordi han kender konceptet til fulde, har masser af erfaring og bringer et stort løbepensum. Men når man kigger på hvad han rent faktisk giver i en kamp, så er der godtnok langt mellem snapsene. Hans boldkontrol, spilforståelse og beslutninger er meget kritisable. Hans afslutninger er håbløse, hvilket sikkert hænger sammen med hans psyke, som sikkert ikke er på toppen efter at have mistet sin startplads. Han bringer efter min mening ikke nok til at være i startopstillingen og har ikke gjort det i lang tid. Men som reserve er han fin nok. Nogle gange ville jeg dog ønske vi kørte en ny i stilling, da Pedro giver så lidt offensivt i mange kampe. Spørgsmålet er hvem den nye skulle være, som ville give tage kampen op om en startplads mod Suarez og Neymar til hhv. 80 og 50 mio euro (afhængigt af hvem man spørger selvf); Deulefeo? Adama? Munir? En spiller udefra?
Visca el Barca

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Storken »

Bager skrev:
Michman skrev:Hvad synes i?
Hvis Pedro vil blive, så lad ham blive. Vi har jo ikke kørt nogen i stilling til at overtage reservetjansen i vores offensiv. Pedro er god for os fordi han kender konceptet til fulde, har masser af erfaring og bringer et stort løbepensum. Men når man kigger på hvad han rent faktisk giver i en kamp, så er der godtnok langt mellem snapsene. Hans boldkontrol, spilforståelse og beslutninger er meget kritisable. Hans afslutninger er håbløse, hvilket sikkert hænger sammen med hans psyke, som sikkert ikke er på toppen efter at have mistet sin startplads. Han bringer efter min mening ikke nok til at være i startopstillingen og har ikke gjort det i lang tid. Men som reserve er han fin nok. Nogle gange ville jeg dog ønske vi kørte en ny i stilling, da Pedro giver så lidt offensivt i mange kampe. Spørgsmålet er hvem den nye skulle være, som ville give tage kampen op om en startplads mod Suarez og Neymar til hhv. 80 og 50 mio euro (afhængigt af hvem man spørger selvf); Deulefeo? Adama? Munir? En spiller udefra?
Pedro har en bedre spilforståelse end de fleste andre. Det er netop derfor han kan spille i Barca, selvom han reelt ikke har det største talent. Positionering er en af de mest undervurderede evner i fodbold, da det sjældent kommer til udtryk i statistikkerne. Det handler nemlig om løbene uden bolden, der gør dine medspillere bedre.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Jurij »

Egzon skrev:Han var uduelig igår. Han havde flere gode muligheder for både at score selv og assists, men traf de forkerte beslutninger. Især den i første halvleg hvor han fik bolden fra midten og havde frit løb fremad, her stoppede han op og spillede tilbage. Han er blevet utrolig ringe, og det med at sammenligne ham med Bale siger noget om dem begge to. Bale har også været decideret elendig.. Sælg ham og tjen på ham mens man kan.. Er træt af ham.
Kan huske at jeg regnede ud hvor mange afgørende mål han havde scoret eller assisteret. Altså mål som hvis fjernet ville betyde pointtab. Det var nok et 1 mål hver 10 eller 15 kamp han spillede. Han scorer og assisterer en del, men næsten alle de mål er mål langt efter kampen er lukket og slukket. Som f.eks. assist til 5-1.
Genopbygning status: færdig.

Suarez85
Indlæg: 54
Tilmeldt: ons feb 18, 2015 5:33 pm
Har takket: 4 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Suarez85 »

Med Deulofeu der kommer retur, Munir, Sandro og Adama som kan vikariere synes jeg sagtens man kan spille en halvsæson uden Pedro og så få en klasse venstre back ind og så evt en Pogba eller Reus til det offensive :twisted:

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Tolquhon »

Say what? http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/manch ... pedro.html

Jeg har været meget glad for Pedros arbejdsiver og holdånd, men hvis der er hold i den der, skal det da i det mindste overvejes...

BarçaDK

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af BarçaDK »

Di Maria er så vild, én af de bedste spillere i verden, synes jeg, men er bange for at han ikke vil passe ind i Barça. Eller på LE's hold, ja, men måske ikke på det Barça jeg vil se.

Jeg ved ikke om di Maria er så tiki-taka med andre ord.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Jesni »

ARgh, Pedro for Di Maria lyder nok lidt for godt til at være sandt. Der skal nok en pæn pose penge på border udover det. Og så har vi ikke rigtig brug for ham, set i lyset af de andre åbenlyse mangler på holdet. Men så fik avisen da nogle clicks på deres hjemmeside.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Jurij »

Pedro eller Bendtner? Hvem er bedst og med hvor meget?
Genopbygning status: færdig.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Blaugrana92 »

Jurij skrev:Pedro eller Bendtner? Hvem er bedst og med hvor meget?
Den debat kan vi tage når - okay, ikke når men hvis - Bendtner har scoret i 6 forskellige klubturneringer i løbet af ét år.

Men, helt seriøst ...
Bendtner: 285 seniorkampe på højeste niveau (Premier League, Serie A, Bundesliga og landskampe) - 83 mål. 2 titler.
Pedro: 351 seniorkampe på højeste niveau (La Liga og landskampe) - 113 mål. 18 titler.

Det er vist et spørgsmål på niveau med, hvem der er den bedste playmaker mellem Lionel Messi og Sami Khedira.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Skydefinten »

Meget anonym, da han kom på banen i aftes...
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Jurij »

Vi vil have 20 mill for ham? 15 er vel et bedre bud for hans reelle værdi. Men 20 mill for ham ville være fantastisk.
Genopbygning status: færdig.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Mkj 77 »

Er det hvad han er værd for mange års tro tjeneste- hvad hvis vi får en skade på toppen.
Hvem skal så overtage og virke som bare en lille trussel?

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Mkj 77 »

BarçaDK skrev:Di Maria er så vild, én af de bedste spillere i verden, synes jeg, men er bange for at han ikke vil passe ind i Barça. Eller på LE's hold, ja, men måske ikke på det Barça jeg vil se.

Jeg ved ikke om di Maria er så tiki-taka med andre ord.
Det er jo ikke fordi vi spiller decideret tiki-taka.
Med andre ord er di maria velkommen....

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 61 gæster