Pedro Rodríguez Ledesma

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Kubala »

Han har ikke været god til at udnytte hans kvaliteter ved, at han skulle agere Suarez, ikke Pedro som man har set under nogle af de andre trænere. Mht. udvikling af klubben, så er svaret jo Bartomeu. Et genvalg af ham, betyder vel, at man går lidt nogle andre veje. Især talentfokus er ved at blive nedprioriteret.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Han har ikke været god til at udnytte hans kvaliteter ved, at han skulle agere Suarez, ikke i Pedro som man set under af nogle af de andre trænere. Mht. udvikling af klubben, så er svaret jo Bartomeu. Et genvalg af ham, betyder vel, at man går lidt nogle andre veje. Især talentfokus er ved at blive nedprioriteret.
Pedros problem er at han lige netop ikke har de kvaliteter det kræves at spille fremme for os mere. Han er ikke gennembrudsstærk nok til at spille på kanten og han er ikke stærk nok til at spille centralt. Under pep kom der mere fra midtbanen hvor det nu forventes at trioen fremme skal skabe spillet. Og det kan pedro ikke.

Det ville imo være logisk at prøve ham på backen men af underlige årsager så gør man ikke det. Der ville han kunne løbe solen sort og presse hvilket er hans klart største styrker.

Og det er måske en smule modsigende at sige at talentfokus vil være nedprioriteret når du lige har skrevet at sandro og munir kommer op i truppen fast?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Han har ikke været god til at udnytte hans kvaliteter ved, at han skulle agere Suarez, ikke i Pedro som man set under af nogle af de andre trænere. Mht. udvikling af klubben, så er svaret jo Bartomeu. Et genvalg af ham, betyder vel, at man går lidt nogle andre veje. Især talentfokus er ved at blive nedprioriteret.
Pedros problem er at han lige netop ikke har de kvaliteter det kræves at spille fremme for os mere. Han er ikke gennembrudsstærk nok til at spille på kanten og han er ikke stærk nok til at spille centralt. Under pep kom der mere fra midtbanen hvor det nu forventes at trioen fremme skal skabe spillet. Og det kan pedro ikke.

Det ville imo være logisk at prøve ham på backen men af underlige årsager så gør man ikke det. Der ville han kunne løbe solen sort og presse hvilket er hans klart største styrker.

Og det er måske en smule modsigende at sige at talentfokus vil være nedprioriteret når du lige har skrevet at sandro og munir kommer op i truppen fast?
Jeg ved ikke, om han ikke er gennembrud stærk, men ja, han er ikke på samme niveau som Neymar, Messi og Suarez. Jeg tror ikke på, at han ville kunne agere back, for jeg tror ikke, at det er så lige til.

Jo, altså man hiver Munir og Sandro, men man må jo vente og se, om der er reelle intentioner eller hvad det bliver til. Under den nuværende ledelse, har man jo set en lidt anderledes tilgang, og med Bartomeus udtalelser, så virker det til, at man ikke helhjertet satser på talenterne.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ved ikke, om han ikke er gennembrud stærk, men ja, han er ikke på samme niveau som Neymar, Messi og Suarez. Jeg tror ikke på, at han ville kunne agere back, for jeg tror ikke, at det er så lige til.
Han har i gennemsnit 0.6 gennemførte driblinger pr kamp for os i sidste sæson (ifølge whoscored). Det er bare ikke godt nok. Og slet ikke når spillet er baseret på at det er gennem udfordringer fra kanterne at der skal skabes ubalance hos modstanderen. Når pedro får bolden så sker der ærlig talt ikke ret meget. Han er farlig hvis han tager del i en kontra men hvis modstanderen er på plads så kommer der intet fra ham. Og det går bare ikke med luchos system.

Tror sagtens han kunne spille back. Det ville tage lidt tid men i de sidste sæsoner både juanfran og nu vores egen vidal rykket fra kanten og ned på backen. Kan ikke se hvorfor pedro ikke kunne gøre det samme. og slet ikke når man tænker på hvor hårdt han er klar på at knokle for sagen.
Jo, altså man hiver Munir og Sandro, men man jo vente og se, om der er reelle intentioner eller hvad det bliver til. Under den nuværende ledelse, har man jo set en lidt anderledes tilgang, og med Bartomeus udtalelser, så virker det til, at man ikke helhjertet satser på talenterne.
Enig! Der har været nogle dumme tendenser under barto indtil videre. Tror ikke det er noget vi kommer til at mærke med det samme men indenfor de næste år så er det muligt at de spillere der kommer op ikke er på et særlig højt niveau (hvis de overhovedet kommer op).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Jeg ved ikke, om han ikke er gennembrud stærk, men ja, han er ikke på samme niveau som Neymar, Messi og Suarez. Jeg tror ikke på, at han ville kunne agere back, for jeg tror ikke, at det er så lige til.
Han har i gennemsnit 0.6 gennemførte driblinger pr kamp for os i sidste sæson (ifølge whoscored). Det er bare ikke godt nok. Og slet ikke når spillet er baseret på at det er gennem udfordringer fra kanterne at der skal skabes ubalance hos modstanderen. Når pedro får bolden så sker der ærlig talt ikke ret meget. Han er farlig hvis han tager del i en kontra men hvis modstanderen er på plads så kommer der intet fra ham. Og det går bare ikke med luchos system.

Tror sagtens han kunne spille back. Det ville tage lidt tid men i de sidste sæsoner både juanfran og nu vores egen vidal rykket fra kanten og ned på backen. Kan ikke se hvorfor pedro ikke kunne gøre det samme. og slet ikke når man tænker på hvor hårdt han er klar på at knokle for sagen.
Jo, altså man hiver Munir og Sandro, men man jo vente og se, om der er reelle intentioner eller hvad det bliver til. Under den nuværende ledelse, har man jo set en lidt anderledes tilgang, og med Bartomeus udtalelser, så virker det til, at man ikke helhjertet satser på talenterne.
Enig! Der har været nogle dumme tendenser under barto indtil videre. Tror ikke det er noget vi kommer til at mærke med det samme men indenfor de næste år så er det muligt at de spillere der kommer op ikke er på et særlig højt niveau (hvis de overhovedet kommer op).
Som jeg sagde, så er Pedro ikke lige så gennembrud stærk, og når man har ham inde, så bliver spillet jo anderledes, derfor jeg nævnte, at man ikke tilgodeså Pedros kvaliteter, som man har set under de andre trænere, men krævet noget af ham, som måske ikke kunne indfries. Mht. Juanfran eller Vidal, så er Pedro i mine øjne mere en rigtig kantspiller, en der scorer mål og assisterer, hvilket de to andre måske ikke er i lige så høj grad.

Ja, altså talentudvikling kunne gå hen og ligne Real Madrids talentudvikling, hvor man udvikler og sælger, men jeg kan ikke sidde her og være 100% sikker omkring det, selvfølgelig. Jeg synes dog allerede, at det startede med Thiago og har sidenhen udviklede sig(især med de klausuler, som Rosell indførte).

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Piquénbauer »

Pedro (27) has decided to join Chelsea, who will pay his 30M buyout fee. Had earlier rejected offers from Arsenal, Liverpool, PSG.[sport]
Hvis det er rigtigt så mister jeg sgu meget for ham... Fucking chelski og mou - klamt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5228
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 807 gange
Blevet takket: 589 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Kvoller »

Hvis det endelig er, så kunne han da tage til Arsenal og hygge med Alexis!

ulrich
Indlæg: 1709
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af ulrich »

Var buyout så lav?

Kvoller
Indlæg: 5228
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 807 gange
Blevet takket: 589 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Kvoller »

30 mio euro er den åbenbart skiftet til.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Piquénbauer »

Den er åbenbart faldet. Jeg ved ikke lige hvorfor klubben har så travlt med at indføre buyouts som falder hvis spillerne ikke får et bestemt antal kampe...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Raman93 »

Pedro vil ikke være reserve, og det er nødvendigt for ham at spille, hvis han skal være med til EM næste år.

30 millioner euro er en fin pris.

Tid til Munir.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Daluigi »

Piquénbauer skrev:
Pedro (27) has decided to join Chelsea, who will pay his 30M buyout fee. Had earlier rejected offers from Arsenal, Liverpool, PSG.[sport]
Hvis det er rigtigt så mister jeg sgu meget for ham... Fucking chelski og mou - klamt.
30 mill euro er en fair pris.

At han skifter til Chelsea ser jeg heller ikke som et fornuftigt valg, men så kan han jo æde sig tyk med Cesc
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Piquénbauer »

Ja prisen er imo helt fin.

Men der er en del klubber der vil have ham så det burde være muligt at undgå at sælge sin sjæl og vælge chelski.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Raman93 »

Arrrrrhh "sælge sin sjæl". Xavi tog trods alt til Qater.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Daluigi »

Raman93 skrev:Arrrrrhh "sælge sin sjæl". Xavi tog trods alt til Qater.
Tror heller ikke der er mange herinde, som respekterer det skifte. Men penge har meget at skulle have sagt. Især når man har vundet samtlige titler der er at vinde...
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 54 gæster