David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Hævneren »

Zinker skrev:
Hævneren skrev:Jeg kan godt lide dem fordi er sådan et lige ved og næsten hold. De er tit med i topstriden og langt i de europæiske turneringer, men de vinder dem sjældent, hvilket man godt kunne unde dem. Og så har de sympatiske tekniske spillere. Og så er de nemme at holde med fordi deres success sjældent står i vejen for Barcas succes.
Så du kan altså også godt lide Sevilla, Villarreal, og de andre "næsten tophold" der er i Spanien?
Tja hvorfor ikke? Jeg kan også godt lide Atletico Madrid for den sags skyld. Det her er off-topic så lad os slutte her, send mig en PM hvis du synes jeg er helt fucked.

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af benjamin »

Valencia C.F. skrev:Ja, off topic...

Men hvem ville være yndlingserstatningen for Eto'o, Villa? 8)
Adriano!! Hehe
Det ville være Torres, Villa eller Agüero, der skulle erstatte Eto'o efter min mening.
Stick to your guns.

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Hævneren »

Nogen der ser Valencia-Real? Hold kæft Villa er god i det små kombinationsspil, jeg vil have ham :(

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Daluigi »

Hævneren skrev: jeg vil have ham :(
:roll: ad...
Forumlegende

Toure

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Toure »

Lige nu sidder jeg virkelig og håber at Villa vender snuden mod Barcelona til sommer. Vi har virkelig brug for en mand der kan udnytte hans chancer, samt skabe chancer til sig selv + holdets andre spillere. Som der før er sagt på forum, så er Samuel Eto'o i sit livs dårligste form, og scorer kun på frit mål. Godt nok har han scoret meget denne sæson, men han kunne have scoret 10+ mere i de sidste 5 kampe. Dårligt.

Så en David Villa til Barca ville være drømmescenariet til sommer, hvor jeg tror der sker ting og sager på transfermarkedet... Hold, som jeg tror bliver mest aktive må være:

1. Manchester City (who else)
og
2. Real Madrid (skal virkelig forstærke holdet)

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Toure skrev:Lige nu sidder jeg virkelig og håber at Villa vender snuden mod Barcelona til sommer. Vi har virkelig brug for en mand der kan udnytte hans chancer, samt skabe chancer til sig selv + holdets andre spillere. Som der før er sagt på forum, så er Samuel Eto'o i sit livs dårligste form, og scorer kun på frit mål. Godt nok har han scoret meget denne sæson, men han kunne have scoret 10+ mere i de sidste 5 kampe. Dårligt.

Så en David Villa til Barca ville være drømmescenariet til sommer, hvor jeg tror der sker ting og sager på transfermarkedet... Hold, som jeg tror bliver mest aktive må være:

1. Manchester City (who else)
og
2. Real Madrid (skal virkelig forstærke holdet)
Helt enig i det du siger med Eto'o og David Villa.. Har også sagt det med Eto'o før, her på forummet, og er fuldstændig enig med dig! Og David Villa mener jeg også ville være den rette mand til at overtage pladsen for Eto'o..

Messi

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Messi »

ser hellere Torres, men nok også mere usandsynligt

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Elbarca »

Etoo har lavet 28 kasser, men prøv at tænk over hvor mange i kan huske? De fleste jeg kommer i tanke om er dem lige foran mål, hvor han blot prikker den ind. Han er en unik angriber men man kan ikke lade være med at tænke på at han manger konkurrence, lidt lige som Valdes. Henry har jo efterhånden owned venstre angreb og udgør ikke nogen trussel og Bojan får ikke chancen. Umiddelbart kunne Villa være en gylden mulighed at få i truppen. Han er ikke et ikon som Etoo og Torres, men er en hård arbejdende og sulten angriber. Svært at forestille sig han ville have scoret færre mål end Etoo for os i denne sæson.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Daluigi »

Jeg er sikker på at Villa har en højere træfsikkerhed end Eto'o.. det er fuldstændig vanvittigt hvor ineffektvi Eto'o er blevet de sidste 10-15 kampe!
Forumlegende

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Elbarca skrev:Etoo har lavet 28 kasser, men prøv at tænk over hvor mange i kan huske? De fleste jeg kommer i tanke om er dem lige foran mål, hvor han blot prikker den ind. Han er en unik angriber men man kan ikke lade være med at tænke på at han manger konkurrence, lidt lige som Valdes. Henry har jo efterhånden owned venstre angreb og udgør ikke nogen trussel og Bojan får ikke chancen. Umiddelbart kunne Villa være en gylden mulighed at få i truppen. Han er ikke et ikon som Etoo og Torres, men er en hård arbejdende og sulten angriber. Svært at forestille sig han ville have scoret færre mål end Etoo for os i denne sæson.
Enig!

Toure

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Toure »

Valencia C.F. skrev:Kan man håbe at alt det påstyr omkring David Villa dæmper sig nu her..

Synes ikke at Barca har været så fremme i skoene og med på beatet omkring Villa.. :D
Bare vent... Muhahahaha.... :x

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Jeg håber så meget at vi køber Villa!!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Champione »

Ifølge Madrista.dk, så er Valencia og Madrid enige, og Villa har accepteret kontrakten.

Der er tale om 37 mill euro, plus bonusordninger..

Det er ikke så godt.. :cry:
---------------------------------------
Barca is my religion!

Toure

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Toure »

Kom nu Barca - køb ham!!!

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

Kan slet ikke tage det.. Real Madrid må ikke få fat på ham! Men jeg kan ikke se hvad barca skal gøre.. For hvis Barca viser deres interesse i Villa, så er Real Madrid bare fremme med pengepungen igen og klar til at betale endnu mere, hvor Barca ikke kan være med, og heller ikke skal være med efter min mening.. Vi må bare håbe at Villa hellere vil til Barca end Real Madrid, og på den måde kan han tage imod vores bud, hvis altså der kommer et, hvilket jeg tvivler på. Men dog håber jeg rigtig meget på det!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster