David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af zqa »

Det kan du have ret i.
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af emo »

Det mest rigtige iflg. mig er at beregne deres ratio, skud på mål og mål, og dermed ses effektiviteten bedst.

10 mål på 25 forsøg er sq mere effektivt end 15 mål på 50 forsøg. Men er nok umuligt, da statistikkerne nok ikke ligge til rådighed for det, og hvem ved om de overhovedet bliver registreret.
Allez...

Forza Barca

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Forza Barca »

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=50793
vis det er sandt ville Villa da være en udemærket erstatning vis de skulle vælge at sælge Eto'o som jeg selvfølig ikke håber

Toure

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Toure »

Forza Barca skrev:http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=50793
vis det er sandt ville Villa da være en udemærket erstatning vis de skulle vælge at sælge Eto'o som jeg selvfølig ikke håber
Jeg er fuldstændig enig!

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Hævneren »

Ser ud til Manchester City er de heldige rade der får fat i David Villa. Valencia har virkelig brug for penge og City kan betale mere end alle andre.

http://www.goal.com/en/news/11/transfer ... illa-trans

Lidt synd at David Villa må gå endnu en sæson uden CL deltagelse.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af zqa »

Så vidt jeg er informeret, så har Valencia afvist deres bud..
#jesuisSheep

Toure

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Toure »

zqa skrev:Så vidt jeg er informeret, så har Valencia afvist deres bud..
Jeg tror heller ikke at Villa er dybt interresseret i at spille for City, må jeg indrømme. Jeg tror at han hellere vil spille for Barca - om mesterskaber, europæiske trofæer osv.

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Hævneren »

Jeg ved ikke hvordan det fungerer, men har klubben ikke også noget at sige?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af zqa »

Så vidt jeg er informeret, så har Valencia afvist deres bud..
#jesuisSheep

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Hævneren »

Nu er jeg lidt ligeglad med hvordan du er informeret, men er nysgerrig hvordan det generelt fungerer når der er modstridende ønsker mellem spilleren og sælgerklubben.

Valencia vil have flest stakater og evt. have ham ud af spanien. Villa vil også gerne have penge, men er nok mest interesseret i at kunne spille CL for en ærbar klub.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Flax_Generous »

Sådanne forhandlinger tager lang tid. At Valencia muligvis har afvist et bud eller stillet urimelig høje krav afslutter ikke nødvendigvis forhandlingerne. De har garanteret været i gang i flere måneder og vil fortsætte i endnu flere måneder indtil City til sidst byder tilstrækkelig med penge. Og så vil Villa afvise City.

ladislau
Indlæg: 1265
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af ladislau »

Tror altså det skib er sejlet, og klubben må og skal sælge ud. Spillerne har ikke fået løn i måneder. Godtnok i overensstemmelse klubben og spillerne imellem. Men det er bidende nødvendigt med spillersalg til sommer. Det er sgu noget der personligt nager mig. Har stor sympati med Valencia, de har gjor meget godt for spansk fodbold.
Er helt sikker på de tre meget atraktive(albiol,silva og Villa) ryger, så er spørgsmålet om det er nok, eller om det også må sælge ud af talenterne Mata og Miguel/Michel eller hvad han nu vil kaldes.

Hvad angår Villa, så har jeg hørt at han partout ikke vil forlade Spanien. Det gør jo at indtjeningen på ham ikke bliver så stor. De to klubber som skal købe ham, er måske overbooket med centale angribere. Hvis Eto bliver og vi henter whats his face fra brasil. Real har 58 angribere, men de plejer selvfølgelig ikke, at være blege for at fucke endnu en karriere op. Atletico kunne evt være en mulighed hvis de sender Forlan tilbage til England, men så er vi vist ude i noge EDC's dominosalg.

Men sørgeligt med Valencia, måske vi kunne oprette en tråd, hvor vi diskuterede nærmere om Valencia CF, for de underpræsterede også før økonomien sejlede helt. I et par sæsoner gik det også sportsligt pivringe med en klassetrup af lutter landsholdsspillere, der på papiret burde tage kampen op med Real og Barca.

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Hævneren »

Valencia har netop fået et lån på 50 mio euro så de kan betale lønninger osv igen. Men ja tror Villa og Silva ryger, det ville nok være det mest fornuftige når de to spillere er så meget værd som de er pt.

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Hævneren »

Jeg kan godt lide dem fordi er sådan et lige ved og næsten hold. De er tit med i topstriden og langt i de europæiske turneringer, men de vinder dem sjældent, hvilket man godt kunne unde dem. Og så har de sympatiske tekniske spillere. Og så er de nemme at holde med fordi deres success sjældent står i vejen for Barcas succes.

Toure

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Toure »

Hævneren skrev:Jeg kan godt lide dem fordi er sådan et lige ved og næsten hold. De er tit med i topstriden og langt i de europæiske turneringer, men de vinder dem sjældent, hvilket man godt kunne unde dem. Og så har de sympatiske tekniske spillere. Og så er de nemme at holde med fordi deres success sjældent står i vejen for Barcas succes.
Så du kan altså også godt lide Sevilla, Villarreal, og de andre "næsten tophold" der er i Spanien?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 43 gæster