David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Ronaldinho »

SpillerSomMESSI skrev:
Ronaldinho skrev:@SpillerSomMESSI

Jeg siger det kort, og nu med nogle flere uerfarne spillere, Mallorca kampen, nu mod en større modstander.
Jeg siger det kort, udekampene mod Bilbao og A.Madrid... hvem scorede, og hvilket hold vandt begge svære udekampe?

Lad dog være med at stirre dig blind på EEN kamp, bror!
Ja, nu uden Pedro og sikkert Villa, da Pep næppe tør satse. Sikke en kamp det bliver :)
Ronaldinho Gaúcho

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5499
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 577 gange
Blevet takket: 565 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Ronaldinho skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
Ronaldinho skrev:@SpillerSomMESSI

Jeg siger det kort, og nu med nogle flere uerfarne spillere, Mallorca kampen, nu mod en større modstander.
Jeg siger det kort, udekampene mod Bilbao og A.Madrid... hvem scorede, og hvilket hold vandt begge svære udekampe?

Lad dog være med at stirre dig blind på EEN kamp, bror!
Ja, nu uden Pedro og sikkert Villa, da Pep næppe tør satse. Sikke en kamp det bliver :)
Villa er MÅSKE alligevel med, hvilket jeg selvfølgelig håber.

Men hvis ikke, så har jeg alligevel stor tiltro til at netop Iniesta, Jeffren, Messi, Bojan, Nolito er BEDRE angribere end Valencias ditto.. at vores angribere endnu ikke har scoret vildt mange mål (INKL VILLA) er jo ikke ensbetydende med at de ikke kan... tænk på liga kampen mod Bilbao og CHL kampen mod Pan.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Squix

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Squix »

@Ronaldinho

Hvorfor er du så satans negativ?
Syntes stort set ikke der er kommet en eneste positiv kommentar fra dig omkring vores spillere eller kampe.
For mig minder du mere om en afskyelig Madrid fan, end en Barca fan.

Dette skal ikke forståes som personlig hetz, eller noget i den stil - men hav dog lidt tillid til vores træner, og vores spillere! De skal sgu' nok få vendt den halvdårlige start, til en god sæson!

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Ronaldinho »

Squix skrev:@Ronaldinho

Hvorfor er du så satans negativ?
Syntes stort set ikke der er kommet en eneste positiv kommentar fra dig omkring vores spillere eller kampe.
For mig minder du mere om en afskyelig Madrid fan, end en Barca fan.

Dette skal ikke forståes som personlig hetz, eller noget i den stil - men hav dog lidt tillid til vores træner, og vores spillere! De skal sgu' nok få vendt den halvdårlige start, til en god sæson!
Når jeg for engangs skyld bruger forummet, skriver jeg sjældent i Kamp tråden, og når jeg endelig skriver i kamp tråden, har det nok været omkring 10 indlæg. Ja jeg har udtalt mig dårligt, når man misbruger chance på stribevis, det har jeg så også min fulde ret til, da det koster mange point. Og hva udtaler jeg mig negativt om? I hele sagen mener jeg bare, at vores smalle trup, er alt for smal, og det bøder vi for, når vi skal stille med en række B-holds spillere. Hvis det er vores fremtidlige valg, kan vi ligeså godt sælge alle udenlandske spillere, og få sat nogle b-holds spillere igang. Nej ikke? Det irritere mig bare at Pep KUN er efter Cesc, og IKKE vil have andre, når vi kan købe ind der, hvor der er brug for, istedet for at få et Kæmpe F*ck, når vi gang på gang bliver afvist og stadig venter.
Tilbage på sporet, jeg udtaler mig, når jeg føler det er nødvendigt.
Ronaldinho Gaúcho

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Bager »

Det bliver godtnok svært på lørdag. Altid noget Villa er klar, og med ham og Messi kan vi stadig stille et mere end slagkraftigt angreb.

-------------Bojan-------------
Villa---------------------Messi
---------Keita--Iniesta-------

Der er jo intet hold i verden der kan holde til hvis deres stamspillere bliver skadet - her Xavi, Pedro og måske Villa - at stille med et lige så potent hold. Så jeg forstår stadig ikke hvad folk brokker sig over når vi alligevel er i stand til at stille ovenstående hold.

Men måske næste år vi kan have noget ala:
---------Drogba/Villa/Llorente--------------
Arshavin/Silva----------------Messi/Pato
----Iniesta/Fabregas--Xavi/Sneijder----

lolololololol
Visca el Barca

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af SirJonas »

Synes det er på tide at Villa får scoret nogen kasser (-:

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af benjamin »

Jeg synes han er uheldig. Han vil enormt gerne, men...
Stick to your guns.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af abx »

Jeg har samme opfattelse som benjamin (sorry one-liner)
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af SirJonas »

Nu har jeg jo ikke udtalt hvorfor jeg mener at han ikke score mål. ;-)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Brombi »

David Villa bliver snart så indebrændt at det går ud over en lille klub, 4-5 mål i en kamp sikkert :D

Yaya Moeller

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Yaya Moeller »

Det var også LATTERLIGT uheldigt, at han ikke scorede mod FCK, hvilket i øvrigt var en kamp jeg mener barca skulle have vundet 5-0 :). Men altså min overbevisning er altså også at han er uheldig.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8363
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Michman »

Tror altså også Barca er verdens sværeste klub at være "top angriber" i.. Vi så hvordan det gik med Ibra.. Håber virkelig Villa kommer i gang igen. Men som sagt er det ikke nemt at spille på hold med verdens bedste spiller som score mål på samlebånd.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Daluigi »

Michman skrev:Tror altså også Barca er verdens sværeste klub at være "top angriber" i.. Vi så hvordan det gik med Ibra.. Håber virkelig Villa kommer i gang igen. Men som sagt er det ikke nemt at spille på hold med verdens bedste spiller som score mål på samlebånd.
den vil jeg så meget gerne have uddybet!! du mener altså det er verdens sværeste klub at være top angriber i, fordi vi har verdens bedste spiller og vi skaber så ufattelig mange chancer!?!? Det giver jo absolut ingen mening. Det er jo ikke fordi Messi tackler sine medspillere og stjæler deres mål
Forumlegende

ladislau
Indlæg: 1266
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 157 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af ladislau »

Ikke sværeste, men unik. Der må jo være en grund til, at igennem små to år, så har angribere som Eto'o, Zlatan og Villa haft problemer med at slå til.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Daluigi »

ladislau skrev:Ikke sværeste, men unik. Der må jo være en grund til, at igennem små to år, så har angribere som Eto'o, Zlatan og Villa haft problemer med at slå til.
Der er en forskel på Villa og Eto'o kontra Ibra. Villa og Eto'o kom og kommer til masser af chancer, i modsætning til Ibra der faktisk var ganske effektiv, men bare ikke kom til noget som helst grundet hans manglende løbevilje. så man kan ikke drage de paralleller, som du gør der. Villa mangler skarphed foran mål, og det har intet at gøre med om Messi kigger på ham, det er ganske enkelt udtur og manglende koldblodighed.
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 63 gæster